Midden demper verwijderd.

Willie96

Rookie
17 sep 2020
4
0
Goedendag,

Heb een tijdje geleden de midden demper en catelysator verwijderd van mijn suzuki gsx s 1000 uit 2015. Alleen loopt de moter nu niet stationair gelijk matig en met rijden bijv. In de 2e versnelling bij lage toeren begint hij te sorteren. Heel vervelend om zo te rijden. Is hier wat aan te doen? Gr
 

Bijlagen

  • IMG-20200727-WA0038.jpeg
    IMG-20200727-WA0038.jpeg
    352,8 KB · Weergaven: 7
  • IMG-20200727-WA0019.jpeg
    IMG-20200727-WA0019.jpeg
    441 KB · Weergaven: 7
  • IMG-20200730-WA0004.jpeg
    IMG-20200730-WA0004.jpeg
    548,6 KB · Weergaven: 7
Hij bedoeld denk ik afstellen met ‘op de test bank’. Afstellen kan altijd.

Heb toendertijd mijn kat laten wegzagen en m’n einddemper op een andere plek vastgelast. Daardoor liep ze te rijk. Ff laten afstellen en liep weer helemaal mooi :t
 
Ik weet niet waar je vandaan komt? Ik ben naar Hoegee Suzuki center gegaan, zoals de naam al zegt, die zijn alleen maar met Suzuki’s bezig. Er zullen vast meerdere tenten zijn die het prima doen, mij werd gezegd dat het beste is om naar een yoshimura box te zoeken (box waarin hij wordt afgesteld)
 
Ik heb goede ervaring in Noord Holland, Noord Scharwoude bij MAD racing.
of je gaat naar, imo, de baas, Ruud Frederiks van Tovami, die heeft mijn soes ook gedaan, alleen zit die in Goes, Zeeland.
een maat van mij bij HdeB in Sleen, maar dat is meer de Ducati man.
Hoegee. Kan het zeker Google maar eens op de hoegee editie gsx1000s...
 
Ik heb goede ervaring in Noord Holland, Noord Scharwoude bij MAD racing.
of je gaat naar, imo, de baas, Ruud Frederiks van Tovami, die heeft mijn soes ook gedaan, alleen zit die in Goes, Zeeland.
een maat van mij bij HdeB in Sleen, maar dat is meer de Ducati man.
Hoegee. Kan het zeker Google maar eens op de hoegee editie gsx1000s...

Voor ik No-Limits in Roden aan toe :)
 
Ik weet niet waar je vandaan komt? Ik ben naar Hoegee Suzuki center gegaan, zoals de naam al zegt, die zijn alleen maar met Suzuki’s bezig. Er zullen vast meerdere tenten zijn die het prima doen, mij werd gezegd dat het beste is om naar een yoshimura box te zoeken (box waarin hij wordt afgesteld)

Yoshbox is geen tuning. Alleen duratie kan je afstellen, net een tikkie rijker of armer zetten.

Zo'n box kan je ook zelf maken.
 
Wat is tunen volgens jou dan?
Affijn, katalysator verwijderen is ook lambda verwijderen en dan naar alle waarschijnlijkheid wat rijker zetten.

Soms kan dat heel simpel, soms moet de software daar voor herschreven worden en ga je het niet redden met een yoshbox.
 
Terug
Bovenaan Onderaan