Midland BT City - krijg hem niet in de setup modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

pozo

MF'er
19 jun 2011
40
0
Delft
Ik heb vandaag via Louis.de mijn Midland BT City twin setje gekregen (dus twee units) welke ik wil gaan gebruiken voor intercom met mijn bijrijder & om naar navigatie en muziek te luisteren als ik alleen rij. Alles inbouwen lijkt gelukt, dus nu zou ik ze graag kunnen gebruiken :)

Ik loop tegen een probleempje aan hierbij: ik krijg het niet voor elkaar om de units in 'setup modus' te krijgen om ze met mijn telefoon te pairen (voor muziek + navigatie). Volgens de handleiding zou ik 7 seconden de 'bediening' toets moeten indrukken, en zou dan het rode lampje permanent aan moeten gaan als hij in de setup modus komt - maar dat gebeurt niet.

Heeft iemand ervaring met deze (of dergelijke Midland BT) apparaatjes & tips?


Hij kan alleen in setup modus komen als ie uit staat dus...

Volgende probleem was dat ik geen media-audio (muziek & navigatie) hoorde, maar dat is opgelost dmv dat uitschakelen & weer inschakelen op de City dmv knopjes op de headset indrukken (staat in de handleiding hoe dat moet).
 
Laatst bewerkt:
Was al een goed half uur bezig, wat me verwarde was dat je 3 seconden moet drukken & op een blauw lampje moet wachten om hem aan te krijgen, en dus exact hetzelfde maar dan voor 7 seconden moet doen om hem in setup modus te krijgen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan