Midland bt next multi rider intercom

Booltje

Rookie
10 nov 2015
6
0
Alphen aan den Rijn
Een multi set. 1 helft heeft nog geen 2 uur op een helm gezeten. Andere helft zit nog geheel verpakt in originele verpakking.
Niks voor mij al die knoppies aan je helm, met bellen etc. Ik blijf gewoon lekker rijden met simpele oordopjes in.

De set is werkelijk nog gloedje nieuw!

Als ik de set moet verzenden en er is iets mee dan zul je dit zelf moeten oplossen. Ik zal dan niet thuis geven. Heb geen zin in gezeur dat iets wat perfect werkt opeens, "het niet meer doet" of what ever, vandaar dat mijn eigen voorkeur uitgaat naar ophalen, zodat deze getest kan worden.
Zo zijn we beiden zeker ervan dat alles het doet.


Prijs 275.



De eigenschappen heb ik van het internet af.

Het is bijna communicatie zonder grenzen; met deze BT NEXT blijft je met elkaar in verbinding
zelfs wanneer je 1 kilometer uit elkaar bent!

Met dit Midland« BT NEXT intercom systeem is het mogelijk om met
groepen tot 6 motorrijders met elkaar te spreken over lange afstanden.

De nieuwste telg uit de BT serie heeft een bereik tot maximaal 1.6 kilometer,
maakt verbinding met Bluetooth« apparaten
zoals GSM en motornavigatie en houdt je op de hoogte via de geintegreerde
FM radio en RDS/AF alternative frequency search. Features en functies:
Intercom verbinding (hier zijn minimaal 2 Midland« BT-NEXT units voor nodig):*Bike-to-bike intercom voor 2 bestuurder-bijrijder paren met een maximaal bereik van 1.6 km

Bike-to-bike intercom voor 6 losse rijders met een maximaal bereik van 1.6 km
Bestuurder naar bijrijder intercom (spraakgestuurd of manueel)
Intercomverbinding met een PMR 446 intercom is mogelijk via een kabelverbinding



GSM verbinding::*Spraakgestuurd oproepen aannemen of weigeren (Vox technologie) - je handen hoef je niet van je stuur af te halen

Spraakgestuurd bellen (je GSM moet dit ondersteunen)



Navigatie:*Verbinding maken met een BLuetooth« (motor)nvaigatiesysteem om de navigatie-aanwijzingen door te krijgen (bv icm TomTom Urban Rider of Gramin Zumo)

CBShop tip: BT Next pairen met de naviatie in de motorsteun Overige eigenschappen:*Stereo speakers

Full Duplex verbinding - gelijktijdig spreken bij intercomverbinding
VOX functie om spraakgestuurd te communiceren of telefoongesprekken aan te nemen
A2DP Bluetooth Stereo Protocol voor een draadloze HiFi Stereo verbinding met A2DP compatibel GSM's of MP3 spelers
AVRCP functie - voor het van afstand bedienen van muziek (play, pause, forward, reverse) op compatibel GSM's of MP3 spelers
Ingang voor het aansluiten van MP3 speler of PMR446 intercom
ACG functie - automatische volume-aanpassing aan rijsnelheid en omgevingsgeluid
Radio luisteren dankzij de geintegreerde RDS-UKW module (6 programmeerbare zenders)
RDS functie - de radio zoekt altijd de radiofrequentie op met het sterkste signaal
Software update via USB aansluiting (geschikt voor Windows XP, Vista of Windows 7)
Robuust en weersbestendig
Ca. 8 uur gebruiksduur (spreektijd)
Stand-by tijd: tot 7 dagen
Eenvoudige montage op bijna alle helmtypes
2 dunne speakers voor montage is krappe helmen



Leveromvang:*Midland« BT NEXT module

Audiokit met stereospeakers
Kabel en zwanehalsmicrofoon
Stereokabel voor MP3 spelers
Montageset met plak- en schroefbevestiging (klemhouder)
Stekkerlader
Gebruikshandleiding



En wat altijd al een heel groot voordeel was van een Midland Bluetooth intercom, is de manier
waarop je de microfoons kan monteren. Integenstelling tot bijvoorbeeld Cardo, waar je moet kiezen tussen
een set voor Intergraal, open of systeemhelm, zitten er bij Midland 2 microfoons in.
Ook makkelijk als je een nieuwe ander soort helm in de toekomst koopt.

















 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan