Midland BT2 Single / BMW Navigator IV of Zumo 660

Ken ik niet, maar stond tijdje terug in promotor een uitgebreide test over deze dingen. Is ie stereo?
Bel anders even naar waypoint die hebben ze en geven iha goed advies. Ik heb een Interphone F4 en ben tevreden. Ook de skala wordt iha zeer gewaardeerd.
 
Wat voor motor rij je, BMW of een ander merk?

Als je BMW rijdt raad ik je de BMW navigator aan. gewoon omdat ie direct in de can-bus plugt. geen relais, geen gesoldeer, geen leegetrokken accus. navigator gaat aan bij contact aan, en gaat 30 sec na contact uitzetten vanzelf uit.

is bovendien met dikke winterhandschoenen aan vrij makkelijk te bedienen. :)
 
Laatst bewerkt:
Midland word inderdaad uitgevoerd met stereo ( ook wel Ad2p genoemd ) hierdoor kan het systeem met een Garmin zumo 660 volledig communiceren. zover ik weet heeft alleen Interphone dat ook.

de voordelen van een midland systeem is dat het goedkoper is, er zowel een microfoon op een staafje als een microfoon met een draadje bijgeleverd word. ( met staafje voor de Jet en Systeemhelmen, draadje voor een Intergraalhelm )
Ook kan je dus volledig communiceren met het nieuwste Garmin Zumo 660. ( dat wil zeggen dat je de volume etc. van je Garmin op de unit van de Midland kan bedienen.
je kan ook het systeem op 2 manieren bevestigen ( namelijk met een plakker en een aandraai systeem die onder de schaal komt te zitten.
het syteen is redelijk plat( voor al het windgeruisd)








Je
 
Terug
Bovenaan Onderaan