Midlife crisis.....

Aprilia Tuono/RSV/Falco is een goede keus Gen 1 of Gen 2 heb je betrouwbare Oostenrijkse kwaliteit blok ipv Italiaans .
V2 geeft voor mij het mooie geluid na afstelling sportdempers wat niet verveeld . En aan de prijzen te zien eigenlijk belachelijk goedkoop.
En elke dag nieuwe chick achterop :+
 

Bijlagen

  • Motorcycle-Babe-2004-Aprilia-Tuono-Models-122320-GP.jpg
    Motorcycle-Babe-2004-Aprilia-Tuono-Models-122320-GP.jpg
    231,1 KB · Weergaven: 31
  • Girl in red dress on my Falco..jpg
    Girl in red dress on my Falco..jpg
    73,5 KB · Weergaven: 28
Beetje zuur sommige personen, had ik niet verwacht op een forum als deze.., jammer!
Voor degene die niet aan 'toetsenbordriddergedragverschijnsel' onderhevig zijn...
Hier dacht ik nog....dat is er 1, daar hebben we wat aan, die heeft geen vooroordelen, recht door zee, wellicht een echte man !!
Maar 1 reply verder

Vakantie op twee wielen kwam gisteravond onder het genot van een glas Rioja ter sprake. Dit heeft mede de keuze versterkt om de V-strom te vervangen. In 1e instantie luidde het devies; "Ga jij maar lekker racen", zodoende ben ik 'jongendroomachtig'op de DUC uitgekomen... Harley heeft bij mijn ouwelul gehalte altijd wel parten gespeeld! De V-strom was altijd al een tussenoplossing voor beiden, maar geeft net niet die, hoe moet ik het zeggen, kick...

Ik zet t even op een rijtje:
Gebruikersnaam met nummer erin verwerkt
een glas Rioja
V-strom ( hier was verdere discussie eigenlijk al wel overbodig )
't vrouwtje zegt: racen

en dan leg je ook nog zelf de combinatie van Harley met t ouwelullengehalte.

Is dat laatste vergeleken met je opmerking uit de eerste reply nu hypocriet of schijnheilig ? Ik snap dat verschil nooit zo goed.


Afgezien daarvan vind ik dat je een motor moet gebruiken waar hij voor gemaakt is.
En als ik dan zou moeten kiezen uit die drie die je noemt denk ik niet dat je dat gaat waarmaken.
Aan de andere kant geld dat nog maar voor heel weinig motorrijders tegenwoordig, veelal hebben die een motorfiets waaraan je kunt zien wat de bestuurder vroeger wel heel cool leek maar wat hij dan toch nooit heeft gedaan, veel te gevaarlijk man !!
Waarmee ik plots die keuze voor een V-strom zou kunnen gaan begrijpen ? Maar ik denk dat het gewoon mijn medicijnen zijn die me dan parten spelen.

Oftewel, wees een beetje voorzichtig met "had ik niet verwacht op een forum als deze", wij hebben tenslotte weinig invloed op jouw verwachtingen, daar heb jij zelf dus een fout gemaakt.
Daarnaast praat je open en bloot over hoe gezellig t is met je vrouwmens, dat past dan weer niet bij hoe wij op dit forum kijken naar motorrijders. :N Tenzij zij zelf ook rijdt natuurlijk ? Wij kiezen dus op de eerste plaats altijd de motor zonder buddyseat.

Afgezien daarvan, als je alleen klinkklare antwoorden had willen hebben dan had je een poll moeten openen.
Als je alleen klinkklare antwoorden had willen hebben is dat dus alweer jouw fout, niet die van ons.
Als je gewoon als een forumbezoeker op zoek bent naar antwoorden en andermans overdenkingen, al dan niet geserveerd met een beetje flauwe humor of gewoon vermakelijk leesvoer en wellicht zelfs om je een spiegel voor te houden, dan zit je hier wellicht beter op je plek.

Rest mij te zeggen dat de KTM de enige optie zou mogen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan