Midlife crisis.....

Ergens snap ik de keuze wel. Het zijn drie motoren die allemaal ergens in uitblinken (looks, stuurgedrag, relaxed, onverhard, enz) maar de grote allrounder hier is toch wel de KTM.
Maar dat maakt t ook zo lastig. Als je even écht iets anders wil tov je vorige motoren, dan kom je op de HD uit.
 
Zo'n HD ben je zo zat.

Mijn keuze zou zijn de KTM en dan een wat oudere HD voor erbij. Kun je zo nu en dan eens afwisselen.
 
Het antwoord is ook niet aan jou gericht maar aan de TS. Wij proberen hier ons een beetje in te leven in de wereld van de TS en zodoende hem te helpen met zijn besluitvorming.

Als jij zo een vraag zou stellen zou je een ander advies krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Mijn Topic starter was absoluut geen 'cry for attention' , zou ook niet weten waarom ik dit nodig zou hebben(?) Ben gelukkig getrouwd... huissie, boompie, beessie... Beetje zuur sommige personen, had ik niet verwacht op een forum als deze.., jammer!
Voor degene die niet aan 'toetsenbordriddergedragverschijnsel' onderhevig zijn... Morgen ga ik voor de tweede maal bij NIWA op de KTM rijden. Keuze is bij mij dus feitelijk ingeland hiervoor. We willen, als alles weer toegankelijk is inzake corona, een rondreis door de UK maken. Dit zou met de vierwieler geschieden, maar...vrouwmens en ik vinden het toch wel een mooi idee als dit op twee wielen zou worden ge-avontuurd :)
De Panigale v4 blijft/is toch wel een een 'jongenswens', lijkt me fantastisch, heftig...Dit is, samen met de Harley, waar veel van mijn vrienden op rondcruisen een soort van dwaalkeuze(!)
Excuus voor de formulering; Midlife crisis ( keuzestress ) Ik ga mij in 2022 proberen te verbeteren in mijn online gedrag!

Ik laat weten wat het morgen wordt...,zin in :t
 
Laat die mensen lekker ouwenelen joh. Niks meer dan dat doen de meeste ook immers.

Even wat het onderwerp betreft, vind dat je nogal uiteen lopende opties benoemt. Zeg maar, all over the place. Maar wanneer we dan het opeens gaan hebben over daadwerkelijk gebruik (Ik lees iets over een vakantie) dan zou ik toch al vrij snel KTM Adventure roepen.
 
Mijn Topic starter was absoluut geen 'cry for attention' , zou ook niet weten waarom ik dit nodig zou hebben(?) Ben gelukkig getrouwd... huissie, boompie, beessie... Beetje zuur sommige personen, had ik niet verwacht op een forum als deze.., jammer!
Voor degene die niet aan 'toetsenbordriddergedragverschijnsel' onderhevig zijn... Morgen ga ik voor de tweede maal bij NIWA op de KTM rijden. Keuze is bij mij dus feitelijk ingeland hiervoor. We willen, als alles weer toegankelijk is inzake corona, een rondreis door de UK maken. Dit zou met de vierwieler geschieden, maar...vrouwmens en ik vinden het toch wel een mooi idee als dit op twee wielen zou worden ge-avontuurd :)
De Panigale v4 blijft/is toch wel een een 'jongenswens', lijkt me fantastisch, heftig...Dit is, samen met de Harley, waar veel van mijn vrienden op rondcruisen een soort van dwaalkeuze(!)
Excuus voor de formulering; Midlife crisis ( keuzestress ) Ik ga mij in 2022 proberen te verbeteren in mijn online gedrag!

Ik laat weten wat het morgen wordt...,zin in :t
Sommige dingen hier moet je niet te serieus nemen ;)
Geniet van je ritje morgen!
 
Zuur….gewoon een beetje plagen…..en moet je tegen kunnen want met gelijk een dergelijke vraag lok je het ook uit; antwoorden en dat wil je toch…:?

en bevalt het niet, gewoon overheen lezen.

Advies, proefrijden en de motor kopen die het lekkerst rijdt, succes.
Dan zal het niet de HD worden :/
 
Laat die mensen lekker ouwenelen joh. Niks meer dan dat doen de meeste ook immers.

Even wat het onderwerp betreft, vind dat je nogal uiteen lopende opties benoemt. Zeg maar, all over the place. Maar wanneer we dan het opeens gaan hebben over daadwerkelijk gebruik (Ik lees iets over een vakantie) dan zou ik toch al vrij snel KTM Adventure roepen.
Vakantie op twee wielen kwam gisteravond onder het genot van een glas Rioja ter sprake. Dit heeft mede de keuze versterkt om de V-strom te vervangen. In 1e instantie luidde het devies; "Ga jij maar lekker racen", zodoende ben ik 'jongendroomachtig'op de DUC uitgekomen... Harley heeft bij mijn ouwelul gehalte altijd wel parten gespeeld! De V-strom was altijd al een tussenoplossing voor beiden, maar geeft net niet die, hoe moet ik het zeggen, kick...
 
Vakantie op twee wielen kwam gisteravond onder het genot van een glas Rioja ter sprake. Dit heeft mede de keuze versterkt om de V-strom te vervangen. In 1e instantie luidde het devies; "Ga jij maar lekker racen", zodoende ben ik 'jongendroomachtig'op de DUC uitgekomen... Harley heeft bij mijn ouwelul gehalte altijd wel parten gespeeld! De V-strom was altijd al een tussenoplossing voor beiden, maar geeft net niet die, hoe moet ik het zeggen, kick...
Wanneer je zoekt naar een V-strom met kick dan zeg ik opnieuw KTM. Maar, daar kunnen we uren over doorpraten. Ga lekker rijden en beslis. Komt goed.
 
Vakantie op twee wielen kwam gisteravond onder het genot van een glas Rioja ter sprake. Dit heeft mede de keuze versterkt om de V-strom te vervangen. In 1e instantie luidde het devies; "Ga jij maar lekker racen", zodoende ben ik 'jongendroomachtig'op de DUC uitgekomen... Harley heeft bij mijn ouwelul gehalte altijd wel parten gespeeld! De V-strom was altijd al een tussenoplossing voor beiden, maar geeft net niet die, hoe moet ik het zeggen, kick...
Snotneus :+, lekker dikke supersport kopen en gaan met die banaan. Als je straks door artrose geplaagd wordt dan pas een recht op zit motor kopen ;)
 
Misschien wat meer soul searchen, antwoord zit in jezelf. Je lijst met gepasseerde motoren zegt geen derrière als je niet weet welke je waarom fijn vond..
 
Mijn Topic starter was absoluut geen 'cry for attention' , zou ook niet weten waarom ik dit nodig zou hebben(?)
Dat konden zij ook niet weten, beetje “if it looks, moves & sounds like a duck” dan kan het ook zomaar een hond met een verkoudheid of identiteitscrisis zijn.
Je moet nog even leren om je in te leven in je publiek.
Ben gelukkig getrouwd... huissie, boompie, beessie... Beetje zuur sommige personen, had ik niet verwacht op een forum als deze.., jammer!
Ach, echt niet? Ben je soms een internetnewbie? Moet ter verdediging van de aangesprokenen wel zeggen dat deze juist helemaal niet zuur zijn. Maar goed sommigen herkennen humor nog niet al flikker je ze er een houten krat vol recht in het gezicht.
Voor degene die niet aan 'toetsenbordriddergedragverschijnsel' onderhevig zijn... Morgen ga ik voor de tweede maal bij NIWA op de KTM rijden. Keuze is bij mij dus feitelijk ingeland hiervoor.
Degene die ‘dat ene woord’ gebruiken… Kan zomaar tot een blinde vlek behoren in het eigen gedrag, of ontkenning. Ben alleen niet bekend met de betekenis met de feitelijke inlading voor keuzes maraboe neem even aan dat het een soort van bij ingeving of openbaring zal zijn? Zo niet, maakt niet uit, zolang je maar geniet van je tweede keer ktm beleving.
We willen, als alles weer toegankelijk is inzake corona, een rondreis door de UK maken. Dit zou met de vierwieler geschieden, maar...vrouwmens en ik vinden het toch wel een mooi idee als dit op twee wielen zou worden ge-avontuurd :)
Prachtig, hebben wij ook gedaan. Alleen zijn sommige gebieden alleen op Google earth te zien omdat de wegen voorzien zijn van hoge heggen langszij. Voor de rest is het mooi.
De Panigale v4 blijft/is toch wel een een 'jongenswens', lijkt me fantastisch, heftig...Dit is, samen met de Harley, waar veel van mijn vrienden op rondcruisen een soort van dwaalkeuze(!)
Excuus voor de formulering; Midlife crisis ( keuzestress ) Ik ga mij in 2022 proberen te verbeteren in mijn online gedrag!

Ik laat weten wat het morgen wordt...,zin in :t
:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan