Midnight Ride N-Holland &Utrecht 06/08

'S nachts paar uurtjes rijden?

  • Ja

    Stemmen: 3 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar wat vroeger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar wat later

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Grim Reaper

Die hard MF'er
14 okt 2002
871
0
Blijkbaar vinden een aantal mensen het ook wel leuk om nog 's nachts te rijden. (lekker rustig *D )
Daarom ben ik gisteren op pad geweest een route ruwweg uit zetten Om vannacht te kunnen gaan rijden. Ik denk dat het +/-150 km. is.Het zijn voornamelijk doorgaande wegen en dus goed verlicht op een aantal uitzonderingen na, maar die zijn evt. te omzeilen in overleg met de personen die mee willen.


In principe had ik gepland 24:00 af te spreken op Akermaat om vanaf daar te vertrekken. Kan natuurlijk ook vroeger (of later }) ) als er daardoor wel mensen mee gaan :+
 
@B-L, jij je zin vertrekken we om 23:58, maken we er een Midnight-Wheelie van :P
 
kan je die datum niet wat later plannen????
dan hebben de mensen wat langer tijd om het hetzij in te plannen...hetzij in te schrijven..
 
Nee. Dan wordt het weer zo van... volgende week, nee dan ik niet, die dag dan... nee, dan ik weer niet blabladiebla.
Als er genoeg animo is vanavond anders kunnen we m altijd nog verplaatsen.


Bovendien,..... dat noemen ze nou spontaniteit :P
 
Jammer dat ik nu niet weet of er wel of niet gereden word.

Om nu nog ff op en neer te vliegen voor.. O-)

volgende keer beter en zonder downtime.. :X :+
 
Okay... had ik ff opgelet had ik gezien dat gisteren de server down zou zijn en er dus weinig mensen topics gelezen kunnen hebben die die dag nieuw was... stom stom.. stom... |( Dat bleek wel uit de opkomst (welke opkomst :X ;) )
blijkbaar is er wel animo en kunnen we het een andere x proberen.
(Kan topictitel aangepast worden? De datum ff weghalen ofzo??)
Volgende week vrijdag liefhebbers?
 
:X :P Er staat een datum in topic titel :X :P

Maare als de rit om 00.00 uur van start gaat is t geen 06-08 Night ride meer })

wat nobel van je Grim 23.58 uur :)


?ª (grrrr...hadden pijltjes moeten zijn B| )


Okay... had ik ff opgelet had ik gezien dat gisteren de server down zou zijn en er dus weinig mensen topics gelezen kunnen hebben die die dag nieuw was... stom stom.. stom... |( Dat bleek wel uit de opkomst (welke opkomst :X ;) )
blijkbaar is er wel animo en kunnen we het een andere x proberen.
(Kan topictitel aangepast worden? De datum ff weghalen ofzo??)
Volgende week vrijdag liefhebbers?

Tsja, allerlaatste moment + server uit de lucht ... en een stomme vraag waarneer de rit eigenlijk is |( |( |(
 
Okay.... wanneer zouden we het opnieuw kunnen proberen? A.s vrijdagavond? Of misschien zaterdagavond? Maakt mij niet uit.
 
ik zag je nog rijden grim, in uithoorn je kwam van mijdrecht daar reed ik net heen, maar ik reed op een virago... incognito
 
Terug
Bovenaan Onderaan