Midzomerweekend in de Ardennen

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
16, 17 en 18 juli gaam we naar de motorherberg van Ben en Hetty (Baton Rouge) in Vielsalm in de Belgische Ardennen.
Zin om mee te gaan?
Kijk dan ff op de website.
 
Duhh tuurlijk ga ik weer mee. Weliswaar door omstandigheden achterop.. maar toch wil het weer nie missen!
 
I'm in boyz!!!

Alleen nog ff regenbanden aanschaffen just in case ;) . Net 2,5u bezig geweest met de brommert te poetsen, wat een baggerzooi haha. Maa rbij ben en Hetty is het altijd zonnig he!? ;)
 
Ga jij trouwens zondag mee met de Flight? Ik weet het nog ff niet...
De weersvoorspellingen zien er goed uit.
Het is een niet al te lange toertocht, die door een - naar het schijnt - leuk stukje Duitsland gaat. Tochtje zal met stops denk ik ca. 5 uur duren. Vetrek om 11.00u dus op tijd weer thuis.
...denk dat ik wel ga.
Ik wil in ieder geval zeker de Flights van
- 13 juni 2004 MotoAcXion circuit Zolder
- 19 juni 2004 Tilburg - Trois Ponts (Vielsalm) - Tilburg
- 4 juli 2004 Luik - Dinant - Luik
- 25 juli 2004: toertochje naar de Nurnburgring (kijken of een volgwagen kunnen regelen voor degenen die op de Ring willen rijden...en mogelijk schade rijden)
 
Tuuuuurlik ga ik mee,ik vind het erg gezellig altijd,wat wil je nog meer toch mooie omgeving :] :] :] gezellige mensen,rondom de bq een pint drinken s,avonds,
en lekker slap ouwehoeren!!
Wat een leven!!!
:+ :+ :+ :+
 
Slecht... ach 200 jaar geleden hadden ze het pas slecht.. toen hadden ze nog nooit van een motor gehoord... en ik maar zeiken datik ff zonder zit :9
 
Ik wilde ff tegen Oma zeggen, dat er toch nog twee plekkies vrij zijn.
Ben en Hetty hebben er een stapelbedje bij getimmerd.
 
mischien as zondag
Mail me dan zaterdag even. Animo tot nu toe is wat beperkt. Iedereen is op vakantie / aan het verhuizen / tijdelijk motorloos / opgenomen op de Paasafdeling wegens oranjedepressie / etc.
Maar met twee is eventueel ook OK. Mailen nog wel ff
 
is goed we hebben een etentje s,avonds moeten op tijd thuis zijn,zal nog ff overleggen met b laat t je morgen weten oke!!!
gr dallie
 
is goed we hebben een etentje s,avonds moeten op tijd thuis zijn,zal nog ff overleggen met b laat t je morgen weten oke!!!
gr dallie
Laat dan ook idd weten dat je niet gaat rijden en je motor weer gaat poetsen. Dan had ik ook in mijn nest blijven liggen :(
 
Sorry het was een zaak van teveel drank te weinig :z wekker uitgezet :Z
Dan wil t mij nog wel eens overkomen :(
Heb net de koffers (Pim)gepast op mn fiets passen goed,brak alleen mn sleuteltje af(GVD)voorzichtig sleuteltje eruit kunnen halen :P ff een half uurtje naar mn reservesleutels gezocht maar gelukkig gevonden!!!
beter hier dan in de ardennen!
Laat dan ook idd weten dat je niet gaat rijden en je motor weer gaat poetsen. Dan had ik ook in mijn nest blijven liggen :(
 
Sorry het was een zaak van teveel drank te weinig :z wekker uitgezet :Z
Dan wil t mij nog wel eens overkomen :(
Heb net de koffers (Pim)gepast op mn fiets passen goed,brak alleen mn sleuteltje af(GVD)voorzichtig sleuteltje eruit kunnen halen :P ff een half uurtje naar mn reservesleutels gezocht maar gelukkig gevonden!!!
beter hier dan in de ardennen!
Zou ff een sleuteltje bij laten maken voordat we op pad gaan, zodat je een reserve bij hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan