Migratie/installatie (nieuwe) servers [UPDATE]

MF is alweer de hele dag traag (misschien ligt het aan mijn verbinding hoor)

Ik wil net naar een topic gaan, krijg ik dit te zien :? :
full


Of ik me wil aanmelden bij forum.bikepower.nl :? :?

www.bikepower.nl geeft aan ook bezig te zijn met een verhuizing ;) :

Bikepower en broertjes & zusjes zijn tijdelijk offline wegens serververhuizing.


P.S.: ik ken kon heel bikepower niet, dus ik weet niet wat dat op mijn bureaulad doet :? :?
 
MF is bij mij bijzonder traag momenteel, heel de namiddag en avond al. Staat de nieuwe server er nog niet :? Andere websites doen het namelijk wel retesnel bij mij.
 
nou hier nog steeds erg traag,inladen van avatars en icoontjes gaat helemaal niet soepel.Zal vast wel weer goed komen :)
 
MF is alweer de hele dag traag (misschien ligt het aan mijn verbinding hoor)

Ik wil net naar een topic gaan, krijg ik dit te zien :? :
(Afbeelding)

Of ik me wil aanmelden bij forum.bikepower.nl :? :?

www.bikepower.nl geeft aan ook bezig te zijn met een verhuizing ;) :

Bikepower en broertjes & zusjes zijn tijdelijk offline wegens serververhuizing.


P.S.: ik ken kon heel bikepower niet, dus ik weet niet wat dat op mijn bureaulad doet :? :?

Waarschijnlijk heeft iemand die daar gepost heeft een plaatje of avatar gebruikt die op bikepower gehost wordt in een gedeelte wat afgeschermd wordt met een wachtwoord.

[me]Orpheus gaat es ff kijken.[/me]

Edit: Hmmm, geen probleem bij mij. Mogelijk dat de betreffende persoon het inmiddels zelf al aangepast heeft.
 
Waarschijnlijk heeft iemand die daar gepost heeft een plaatje of avatar gebruikt die op bikepower gehost wordt in een gedeelte wat afgeschermd wordt met een wachtwoord.

[me]Orpheus gaat es ff kijken.[/me]

Edit: Hmmm, geen probleem bij mij. Mogelijk dat de betreffende persoon het inmiddels zelf al aangepast heeft.
Het was trouwens rond die tijd bij elk topic (bij mij) dus niet specifiek dat ene topic ;)
 
Waarschijnlijk heeft iemand die daar gepost heeft een plaatje of avatar gebruikt die op bikepower gehost wordt in een gedeelte wat afgeschermd wordt met een wachtwoord.

[me]Orpheus gaat es ff kijken.[/me]

Edit: Hmmm, geen probleem bij mij. Mogelijk dat de betreffende persoon het inmiddels zelf al aangepast heeft.

klopt inderdaad. De verhuizing was gisteravond binnen 2 uur gepiept.
Op mf stond een plaatje gelinkt vanaf bikepower (wat wel vaker gebeurt), vandaar dat je die melding kreeg.. dat heeft als het goed is maar een half uurtje max. geduurt.
[me]delusion is iig blij met de nieuwe servert :) [/me]
 
klopt inderdaad. De verhuizing was gisteravond binnen 2 uur gepiept.
Op mf stond een plaatje gelinkt vanaf bikepower (wat wel vaker gebeurt), vandaar dat je die melding kreeg.. dat heeft als het goed is maar een half uurtje max. geduurt.
[me]delusion is iig blij met de nieuwe servert :) [/me]
Mooi dat het allemaal soepel verlopen is. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan