mij moto komt in motorwereld :-) bedankt yfis

frederikl

MF'er
23 sep 2004
39
0
turnhout
Dit las ik op het motorforum


prachtig ! Het Belgische tijdschrift "Motorwereld" is wanhopig op zoek naar zo'n tijger voor een page 7-shoot (met knappe dame !) Misschien eens een mailtje sturen naar : renaud.amand@metamedia.be en wie weet staat jouw bike binnenkort te pronken in dit klassemagazine !

mijn moto :
www.users.skynet.be/famlaeremans/cbr3.jpg
www.users.skynet.be/famlaeremans/cbr4.jpg

graag een reactie

met vriendelijke groeten

Frederik L


antwoord : :9~
Beste Frederik,

Jou motor zou perfect zijn om te figureren in een Page 7-fotoshoot. Dit impliceert dat je op een nog nader te bepalen datum met je Tigerblade tot op de redactie dient te komen, waarbij je rekening moet houden met een uurtje of drie werk. Na publicatie krijg je een boekje toegestuurd, samen met de CD met alle foto's er op.


een grote dank u wel aan yfis :}
 
Laatst bewerkt:
leuk joh! Hoop wel voor je dat de shoot niet midden in de winter valt... ;)

...voor een page 7-shoot (met knappe dame !)...

...boekje toegestuurd, samen met de CD met alle foto's er op.

Die jij dan geheel belangeloos gaat posten op dit forum?

:+
 
Dit las ik op het motorforum


prachtig ! Het Belgische tijdschrift "Motorwereld" is wanhopig op zoek naar zo'n tijger voor een page 7-shoot (met knappe dame !) Misschien eens een mailtje sturen naar : renaud.amand@metamedia.be en wie weet staat jouw bike binnenkort te pronken in dit klassemagazine !

mijn moto :
www.users.skynet.be/famlaeremans/cbr3.jpg
www.users.skynet.be/famlaeremans/cbr4.jpg

graag een reactie

met vriendelijke groeten

Frederik L


antwoord : :9~
Beste Frederik,

Jou motor zou perfect zijn om te figureren in een Page 7-fotoshoot. Dit impliceert dat je op een nog nader te bepalen datum met je Tigerblade tot op de redactie dient te komen, waarbij je rekening moet houden met een uurtje of drie werk. Na publicatie krijg je een boekje toegestuurd, samen met de CD met alle foto's er op.


een grote dank u wel aan yfis :}

Graag gedaan !!! :] O-)
 
Tof, lees altijd de MW.
Ze zijn ook altijd op zoek naar "unieke" motoren, motoren met een verhaal, er heeft al eens een street-fighter ingestaan en een verbouwde Triumph.
 
Laatst bewerkt:
Kijkt wat makkelijker :

tiger17.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan