Mijlen/Kilometer teller stuk

Kn1ckL1gh7

Rookie
1 jul 2002
12
0
Almelo
Ik was net een stukje aan het rijden en plots valt de kilometer teller (en snelheidsmeter) uit. Het aantal kilometers staat nu vast, de snelheid altijd op nul.
Ik kan nergens iets vreemd ontdekken aan de kabel, dus ik verwacht dat het probleem bij het voorwiel zit.

Iemand eerder zoiets meegemaakt ? en wat zouden de kosten ongeveer zijn ?

(Suzuki intruder 750)
 
is de kabel niet intern gebroken in de zin van dat je dan niks aan de mantel ziet?


heb je die nodig dan :?
Een toerenteller, temp meter en olie lampje die zijn belangrijk de rest kan je vergeten.
 
Pas nog gehad met mijn Bandit 600....
Precies hetzelfde; geen snelheid en geen afstand, niets meer... Bleek inderdaad een breuk in de kabel... Nieuwe kabel was dus de oplossing, kosten weet ik niet (was garantie van dealer) :)
 
Bij mijn RF heb ik tot 2 maal gehad dat het radartje in het wiel kapot was. Gewoon even bij een motorsloop proberen. En we weten het inmiddels, voor slopen moet je naar mijn site. :)
 
Kabel kan van binnen gebroken zijn (komt vaker voor dat dat het radertje in het voorwiel niet goed meer is), was ook bij mijn XR250R, was allang blij dat het radertje in het voorwiel niet naar de t*ring was.
Nieuwe kabel : 25 euro en ik moest 'm er zelf nog opzetten :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan