mijn 180cc jullie moeten me helpen:P

runner180ccc

Rookie
30 nov 2006
2
0
amersfoort
hoi ik heb een 180cctju staan hij stotert als een gek en valt uit en ploft uit de uitlaat ik weet neti wat het is heb alles gebrobeerd zow als sproeier schoon maken nieuwe bougie enz maaaaaar!! als ik em kabel van me cantakt los maak dan doet die wel normaal en ik zou het neit meer weten zou jullie me tips kunnen geven van harte bedankt al varst :Y :W
 
hoi ik heb een 180cctju staan hij stotert als een gek en valt uit en ploft uit de uitlaat ik weet neti wat het is heb alles gebrobeerd zow als sproeier schoon maken nieuwe bougie enz maaaaaar!! als ik em kabel van me cantakt los maak dan doet die wel normaal en ik zou het neit meer weten zou jullie me tips kunnen geven van harte bedankt al varst :Y :W


FF de érgste taalfoutjes eruit halen, dat leest wat makkelijker :+

Hoi, ik heb een 180cc-tje staan, hij stottert als een gek, valt uit, en ploft uit de uitlaat.
Ik weet niet wat het is, en heb alles geprobeerd, zoals de sproeier schoongemaakt, bougie vervangen, enz.......
Maarrrrrrr....., als ik m'n kabel van m'n contact losmaak, dan doet hij wél normaal.
Ik zou 't niet meer weten, zouden jullie me tips kunnen geven?
Alvast bedankt.
 
FF de érgste taalfoutjes eruit halen, dat leest wat makkelijker :+

Hoi, ik heb een 180cc-tje staan, hij stottert als een gek, valt uit, en ploft uit de uitlaat.
Ik weet niet wat het is, en heb alles geprobeerd, zoals de sproeier schoongemaakt, bougie vervangen, enz.......
Maarrrrrrr....., als ik m'n kabel van m'n contact losmaak, dan doet hij wél normaal.
Ik zou 't niet meer weten, zouden jullie me tips kunnen geven?
Alvast bedankt.

Zo, nu gaan we dus eerst aan je vragen of je even kunt aangeven welk merk motor het is, wat het bouwjaar is, en welk type het is.
Daarnaast is het zéker zo handig om even te vermelden welke kleur de kabel heeft die je loshaalt.
 
mijn 180cc jullie moeten me helpen :P
_O-
Zo, nu gaan we dus eerst aan je vragen of je even kunt aangeven welk merk motor het is, wat het bouwjaar is, en welk type het is.
Lijkt me toch niet zo moeilijk .. een Gilera Runner 180 cc. :?

27e_cs_rickyjerrom.jpg


575890_2.jpg
 
hoi ik heb een 180cctju staan hij stotert als een gek en valt uit en ploft uit de uitlaat ik weet neti wat het is heb alles gebrobeerd zow als sproeier schoon maken nieuwe bougie enz maaaaaar!! als ik em kabel van me cantakt los maak dan doet die wel normaal en ik zou het neit meer weten zou jullie me tips kunnen geven van harte bedankt al varst :Y :W

Nadat je zo'n ding gejat hebt, moet je daarna natuurlijk wel zo snel mogelijk dat gesloopte contactslot vervangen. Die aan elkaar gedraaide draden blijven niet eeuwig goed werken.
 
kben bang dat TS vergeten is een paar klontjes suiker in de tank te gooien.
zo'n 180CC bom vergt natuurlijk nogal wat energie, daarom moet je voor die 5 PK extra en om het stotteren te verminderen een suiker toevoegen, suiker bevat namelijk natuurlijk plantaardige kolydraten wat het probleem verhelpt.
 
kben bang dat TS vergeten is een paar klontjes suiker in de tank te gooien.
zo'n 180CC bom vergt natuurlijk nogal wat energie, daarom moet je voor die 5 PK extra en om het stotteren te verminderen een suiker toevoegen, suiker bevat namelijk natuurlijk plantaardige kolydraten wat het probleem verhelpt.


Koolhydraten :Y :+

Doe ik ook altijd met mn xt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan