Mijn 25kw kawasaki ZX-6r

kawa zx6r

Rookie
14 aug 2006
7
0
Ten Boer
Hey,

Ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik ben ook een beginnende motor-rijder en zit ook met het vermogen van mijn machine. Ik heb zelf een kawasaki zx6r uit '99. 14.2-- km op de teller en hij is reeds teruggevoerd. Maar nog pittig genoeg. Ik post even een linkje mee aangezien mijn foto's te gedetailleerd zijn en daardoor te groot om te posten. Als ik ze verklein blijft er niks van over dus dan maar op deze manier.

Groeten,


http://fapomatic.com/thumbs/0633/e_013.jpg
 
Wow... wat een ongelovelijke mooie motor is dat toch he :)
Hoeveel koste hij je ? :) ( Nieuw/2 hands ?)
 
allereerst, bedankt voor het complimentje.

De motor (bij motoport in Leek gekocht) heeft me, geloof het of niet, 5000€ gekost, inclusief terugtunen, nieuwe pirelli banden voor en achter, de standaard afleveringsbeurt en nog eens 50% korting op een nieuwe helm naar keuze. (welke de Schubert s1 is geworden, uiteraard in de groene kleur)

De motor heb ik zo goedkoop omdat mijn moeder daar een tijd heeft gewerkt en ik ook een jaar op de zaterdagen. verder is het dingetje perfect in orde, geen krassen, beschadigingen o.i.d. dus die heb ik met geluk kunnen bemachtigen.

P.S. Mochten jullie nog meer pics willen, post het even, ik kan ze zo uploaden.
 
stond laatst nog hier op het forom een zx6r van '98 met 23k km voor 3000 eurie, dus of 5000 zo goedkoop is denk ik nou ook weer niet. Maar hij ziet er erg netjes uit op de foto. Maarja, kan ook niet anders als er nauwelijks mee gereden is.
 
stond laatst nog hier op het forom een zx6r van '98 met 23k km voor 3000 eurie, dus of 5000 zo goedkoop is denk ik nou ook weer niet. Maar hij ziet er erg netjes uit op de foto. Maarja, kan ook niet anders als er nauwelijks mee gereden is.

Tsjah, maar dan heb je em ook vast niet bij een zaak weg, incl nieuwe banden, terugtunen, 50% op helm, afleveringsbeurt en ook nog eens garantie...

@tamiya.
Thanks, zal wel lukken :Y
 
Strakke fiets joh he! 8-) Zal wel lekker rijden :)
Lijkt me zeker een nette deal, vooral voor bij een dealer. Alles wat erbij zit kost ook weer een aardige zak centen... Netjes hoor! Geniet er van! :]
 
Hoi! ik ben ook van plan een 99 zx6r te kopen, weet je ongeveer de maandlasten van je motor? of heb je em nog niet lang genoeg?

Alvast bedankt

Edit : mooie fiets trouwens :} :9~
 
Laatst bewerkt:
Hoi! ik ben ook van plan een 99 zx6r te kopen, weet je ongeveer de maandlasten van je motor? of heb je em nog niet lang genoeg?

Alvast bedankt

Edit : mooie fiets trouwens :} :9~

Ligt er een beetje aan wat jezelf kan, als je onderhoud laat doen zoals olie verversen en dat soort dingen dan zal het meer geld kosten als je alles zelf doet. Ik heb geluk want mijn vader heeft 35 jaar ervaring met diesel en benzine motoren van vrachtwagens/auto's/schepen enz. dus kleppen stellen al dat soort dingen kan hij allemaal wel. :} Toevallig heb ik een lekke band met een prop die ik morgen ga laten vervangen omdat ik daar gewoon geen gereedschap voor hebt. En daarbij komt natuurlijk je verzekering en benzine :Y

btw. mooie motor hoor *O* is zeker nog wel te berijden met 25kw :Y
 
allereerst, bedankt voor het complimentje.

De motor (bij motoport in Leek gekocht) heeft me, geloof het of niet, 5000€ gekost, inclusief terugtunen, nieuwe pirelli banden voor en achter, de standaard afleveringsbeurt en nog eens 50% korting op een nieuwe helm naar keuze. (welke de Schubert s1 is geworden, uiteraard in de groene kleur)

De motor heb ik zo goedkoop omdat mijn moeder daar een tijd heeft gewerkt en ik ook een jaar op de zaterdagen. verder is het dingetje perfect in orde, geen krassen, beschadigingen o.i.d. dus die heb ik met geluk kunnen bemachtigen.

P.S. Mochten jullie nog meer pics willen, post het even, ik kan ze zo uploaden.

wij hebben 2 weken geleden een 98er opgehaald voor 2000 € :Z :9

goeie banden gekregen, onderhoudsbeurtje doen we zelf, terug tunen is niet nodig :X :Y

moet wel zeggen dat de joue er netter uitziet en dat ik belg ben :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan