mijn 600rr in de prak

Ik denk dat we het hier toch over een leuke 2000 euro hebben als ik 't zo zie? Voor- + achterkap, linksboven en onder, ruitje, al het schakelmateriaal, spiegel, verlichting, etc. Dat vind ik nogal wat. Tenzij je een mazzeltje hebt, net als m'n maat die met dezelfde motor (maar dan 2004 model, zelfde schade) op z'n bek is gegaan en je kappen op de kop kunt tikken van iemand die z'n 600RR tot racer omgetoverd heeft.
of bij ten kate een kuip setje of andere onderdelen halen voor 2derde van de prijs ;)
 
tja motor opknappen en dan over bijv. 2 jaar de motor niet kunnen verkopen omdat hij niet meer de standaard kleuren heeft incl. stickers.
Staat hij overal bekend als schadefiets,

Nah doe mij ook maar een nieuwe fiets !
 
kijk het zit zo heb mijn oude cbr gekocht voor 9000 pleuro
en dat was dus een 2003
nu heb ik een nieuwe 2004 fiets voor nog geen 100 pleuro + verzekeringsgeld
dus als je het goed bekijkt heb ik nu een nieuwe fiets voor 9100 euro en dan wel met lasesdemper + monoseat dat lijkt me toch een goeie deal.
kijk de schade nu laten maken is wel leuk bedacht maar daar wordt je later toch op afgerekend als je hem inruilt.
hij staat nu met schade te koop bij BOR motoren.
kijk en huiver wat ze er daar nog voor vragen.

groet een blijde honda rijder
:}
 
Ah, goeie zaak!
Wat ik trouwens ook niet snap is dat zij wave brakes verkopen voor 250 per 2, terwijl de rest van Nederland ze verkoopt voor 250 euro per stuk!
die wilde ik dus ook kopen laatst daar, maar ik kon ze niet kopen omdat ik geen racelicentie had zei die gast |( ik zeg tegen hem wil je nou verkopen of nie B|
 
die wilde ik dus ook kopen laatst daar, maar ik kon ze niet kopen omdat ik geen racelicentie had zei die gast |( ik zeg tegen hem wil je nou verkopen of nie B|
Dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord op (niet naar jou bedoeld, maar richting verkoper). Ik ga eens navraag doen bij die mensen, want ik wil ze ook!
 
Dit staat dus op hun site en is de reden waarom ze om een racelicentie vroegen:

Attention:
* Parts or Kit's sold thru this site are manufactured for competition use only, and is sold "as-is without warrenty." The entire risk as to quality and performance is with the buyer.

* Your vehicle will not conform with vehicle safety standards or road regulations when you use this part or kit. Operation of the vehicle so modified may be illegal on public streets, roads and highways.


Ten Kate gebeld;

Zij worden gesposord door het bedrijf die de wave brakes levert. Dat bedrijf wil graag dat hun produkt veel op het circuit te zien is en stelt als eis dat ze niet aan particulieren voor dat bedrag, desbetreffend produkt, verkopen. Het heeft niks met mindere kwaliteit te maken (wat ik me afvroeg).

Met andere woorden:

Wie heeft een racelicentie en wil mij helpen aan deze schijven?!?! hahahaha
 
Dit staat dus op hun site en is de reden waarom ze om een racelicentie vroegen:

Attention:
* Parts or Kit's sold thru this site are manufactured for competition use only, and is sold "as-is without warrenty." The entire risk as to quality and performance is with the buyer.

* Your vehicle will not conform with vehicle safety standards or road regulations when you use this part or kit. Operation of the vehicle so modified may be illegal on public streets, roads and highways.


Ten Kate gebeld;

Zij worden gesposord door het bedrijf die de wave brakes levert. Dat bedrijf wil graag dat hun produkt veel op het circuit te zien is en stelt als eis dat ze niet aan particulieren voor dat bedrag, desbetreffend produkt, verkopen. Het heeft niks met mindere kwaliteit te maken (wat ik me afvroeg).

Met andere woorden:

Wie heeft een racelicentie en wil mij helpen aan deze schijven?!?! hahahaha
:^ hehehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan