mijn 600rr in de prak

ceebeerretje

MF'er
15 jul 2004
120
0
twente
vrijdag 10 sep jl heb ik een ongeval gehad op de A35 (almelo)
motor raakte een auto na het doorglijden.
had mijn bike nog maar een weekje of tien en nu is tie plat.
waarschijnlijk olie op de weg in de bocht licht gas geven en weg was ie.
verder zelf niks. (alleen verdriet dan)
;( ;(
full


maar het mooie is morgen kan ik mijn nieuwe ophalen
weer dezelfde alleen een 2004 model.
:] :] :]
 
Misschien kun je nu juist een mooi dealtje sluiten voor een 2005 model :) moet je ff geduld hebben maar dat hoeft geen probleem te zijn met de winter voor de boeg. Je krijgt er wel een Upside-down voorvork met radiale remmen voor terug :)
 
Als ik al die glijtopics van de laatste tijd moet geloven is het nederlandse wegennet een grote olie/dieselpoel of zou het gewoon wel fijn zijn om een ander de schuld te geven van eigen tekortkomingen :?
 
met de D van dom lullen.

geef niemand de schuld vertel alleen wat ik heb meegemaakt.
als er iemand schuld was had ik het/hem wel aansprakelijk gesteld.
zulke opmerkingem moet ik echt van :r
 
Wat bedoel je dan met "waarschijnlijk olie op de weg" :?

Er ligt toch olie op de weg of niet? Of was je 3 km doorgegleden en was het teveel moeite om ff te gaan kijken?
 
Gelukkig zelfs geen letsel overgehouden begrijp ik.
Gecondoleerd met je bike ennuh.....gefeliciteerd met je nieuwe bike :)
 
Wat bedoel je dan met "waarschijnlijk olie op de weg" :?

Er ligt toch olie op de weg of niet? Of was je 3 km doorgegleden en was het teveel moeite om ff te gaan kijken?

Indien het op de snelweg was kan ik me voorstellen dat je even niet KAN kijken.
 
Indien het op de snelweg was kan ik me voorstellen dat je even niet KAN kijken.

Ik zal stoppen met zeuren want het is al vervelend genoeg wanneer je onderuit gaat maar als ik onderuit ga wil ik weten waardoor. Vandaar mijn reactie.
 
Ja, 5000 Euro is gewoon al het plastic en wat steuntjes. Had ik ook.

Maar das toch een schade van nix..ik bedoel: nix vitaals kapot. Nieuwe plastic erop met korting en de rest in je zak steken. Vele betere deal ;)

idd, nu schiet je no-claim omhoog..
ik had er mooi andere kuipen opgestoken, en was voor 750 euro weer onderweg geweest als ik 't zo zie..

Oh ja, en die post van Mystic is idd wel sterk.. :o

Maar evengoed, crashen Sucks BIG TIME!
 
kut man, maar gelukkig heb je zelf niets.
En ik dacht eerlijk gezegd hetzelfde als mystic, ik geloof dat zo`n 80% van de schuivertjes door olie of diesel komt.
maar ja, het blijft kut
 
Echt shit! Gelukkig ben je d'r zelf goed vanaf gekomen!

Maarre was dat niet toevallig de bocht van de A35 naar de A1?
Heb van iemand hier iets vaags gehoord, dat daar iemand onderuit was gegaan..

edit: Almelo dus.. waar je van de snelweg afgaat?
 
idd, nu schiet je no-claim omhoog..
ik had er mooi andere kuipen opgestoken, en was voor 750 euro weer onderweg geweest als ik 't zo zie..
Dit snap ik dus nooit, waarom ben je dan in godsnaam all risk verzekerd?

Als je op je bek gaat niks claimen hoor, anders gaat je no-claim omhoog!
Nee lekker zelf je schade dokken en een dikke premie blijven betalen voor je all risk :? Niet alle verzekeringen verhogen meteen de premie, dus eerst effe navragen wat de eventuele gevolgen zijn ;)
 
Echt shit! Gelukkig ben je d'r zelf goed vanaf gekomen!

Maarre was dat niet toevallig de bocht van de A35 naar de A1?
Heb van iemand hier iets vaags gehoord, dat daar iemand onderuit was gegaan..

edit: Almelo dus.. waar je van de snelweg afgaat?

jij bedoelt waar de snelweg ophoudt? als je die 90 graden bocht heb, als je dat industrieterrein opdraaft? (lange weg met stoplichten :P )
 
Dat is klote maar gelukkig ben je zelf nog helemaal heel :) op wat zieleleed na dan... Veel plezier met je nieuwe CBR dan maar!
 
Ik zie geen erge dingen aan deze motorfiets. Ik heb eenzelfde RR van mijn oom al heel anders gezien '(
Ik had het ding laten fixen ipv een nieuwe te laten neerzetten.

Maargoed, veel plezier met je nieuwe machine.
 
Dit snap ik dus nooit, waarom ben je dan in godsnaam all risk verzekerd?

Als je op je bek gaat niks claimen hoor, anders gaat je no-claim omhoog!
Nee lekker zelf je schade dokken en een dikke premie blijven betalen voor je all risk :? Niet alle verzekeringen verhogen meteen de premie, dus eerst effe navragen wat de eventuele gevolgen zijn ;)
Is een afweging die je maakt... of je gaat per jaar een paar honderd euro meer verzekering betalen, of je lapt de motor zelf op, wat uiteindelijk goedkoper kan zijn. En je hebt geen schade geclaimd bij de verzekering, das ook wat waard....

hangt puur van de schade af. En in dit geval was die niet zo heeeel groot voor zover ik kan zien..
 
Is een afweging die je maakt... of je gaat per jaar een paar honderd euro meer verzekering betalen, of je lapt de motor zelf op, wat uiteindelijk goedkoper kan zijn. En je hebt geen schade geclaimd bij de verzekering, das ook wat waard....

hangt puur van de schade af. En in dit geval was die niet zo heeeel groot voor zover ik kan zien..
Ik denk dat we het hier toch over een leuke 2000 euro hebben als ik 't zo zie? Voor- + achterkap, linksboven en onder, ruitje, al het schakelmateriaal, spiegel, verlichting, etc. Dat vind ik nogal wat. Tenzij je een mazzeltje hebt, net als m'n maat die met dezelfde motor (maar dan 2004 model, zelfde schade) op z'n bek is gegaan en je kappen op de kop kunt tikken van iemand die z'n 600RR tot racer omgetoverd heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan