Mijn aanschaf hedenmiddag!

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.369
4
Zaan-city
Goed, na enig gepeeuw heb ik het dan toch voor mekaar, ik heb vandaag een http://members.ams.chello.nl/m.franken/nieuwefiets.jpg (CBR900RR Fireblade) gekocht, en ik vond de proefrit niet leuk, voor ik het wist zat ik al op de 220 Km/h :}
Ook de terugrit vond ik gewoon zo onwijs niet leuk.......
In de 6e versnelling, 150, gas geven en dan poef zomaar ineens tegen de twee honderd aan zitten, dat was op het rd-tje tenminste nog werken geblazen ;)

Verder heb ik trouwens mijn eerste stoppie ook al te pakken, onvrijwillig overigens (stom wijf in een gare oude auto op een kruispunt en haaientanden voor haar, dus ze moest wachten maar dat deed ze niet, ik ben even gestopt en heb haar aangekeken, maar vanuit de auto was alleen een stompzinnig "sorry" te horen.......

Ja nee wijffie, helemaal geen probleem, ik vind het leuk om te stoppen :(

Maar goed, zover mijn bevindingen en ik ga mijn nest inrollen lekker :z :z om morgen als de weergoden ons gunstig gezind zijn weer een paar blokjes om te doen :]
 
Yep....ook van deze kant.
Gefeliciteerd...

Moge je vele kilometers (ongestraft :] ) rijden.
 
Bedankt allemaal namens mijn plaatselijke feestcommissie *D

MartijnL , voor wat dat geluid betreft, dat is gewoon om te :9~ zo lekker!
 
Huh, hoezo, ben je niet tevreden met je SRAD dan?Of moet je je meerdere erkennen })

Ik weet wel dat mijn vuurblaadje niet vrijwillig bij me vandaan gaat, no way jose!

Tuurlijk ben'k tevreden met me soesje.. maar dat "ruilen?" zinnetje van me is net zoiets als "woow, toffe bike!" :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan