Mijn aanwinst!! V-max!!

)Hey Bobmeister

Als eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Als tweede een paar jaar terug leek nitromax zijn max ook klein met hem erop :P :+ ;) :X
En als derde,als je met losse wielen bij ons komt draaien we de banden er gratis om en worden ze ook nog voor niks gebalanceerd.
Dus dat is weer gunstig voor de studenten onder ons. ;)

(we hebben een paar mailtjes gewisseld deze week ;) )
 
)Hey Bobmeister

Als eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Als tweede een paar jaar terug leek nitromax zijn max ook klein met hem erop :P :+ ;) :X
En als derde,als je met losse wielen bij ons komt draaien we de banden er gratis om en worden ze ook nog voor niks gebalanceerd.
Dus dat is weer gunstig voor de studenten onder ons. ;)

(we hebben een paar mailtjes gewisseld deze week ;) )

Ehm ... dat over die mailtjes kan ik me ff niet helemaal meer herinneren eigenlijk! En over de banden, ik heb ze al besteld bij degene die mijn Honda spulletjes regelt enzo en die legt ze er ook om voor mij! Evengoed super van het aanbod, zal het in me hoofd houden voor de volgende keer(en ik gok op een achterband).

Groeten
 
hihihi *O*
full
linkie
 
Laatst bewerkt:
Ehm ... dat over die mailtjes kan ik me ff niet helemaal meer herinneren eigenlijk! En over de banden, ik heb ze al besteld bij degene die mijn Honda spulletjes regelt enzo en die legt ze er ook om voor mij! Evengoed super van het aanbod, zal het in me hoofd houden voor de volgende keer(en ik gok op een achterband).

Groeten

Dan is het heel toevallig geweest denk ik.
Van de week heb ik mailtjes gehad van iemand die op zoek was naar banden voor zijn max.
En ik zag Cervo zijn reactie hier met een link naar mijn bedrijf,dus vandaar de connectie met de mailtjes ;)
 
Even een zeer positieve update:

zoals ik al eens eerder zei was mijn aankoop nog niet helemaal volmaakt aangezien de banden een beetje versleten waren!
GroteFoto-YCUYMU7W.jpg

Gelukkig wist ik dit voordat ik de motor kocht en had ik gelijk bandjes besteld!

Vanochtend uit me bed gebeld door het adresje waar ik ze om me velgen zou laten leggen! En als een speer begonnen met sleutelen! Al snel stond het er zo bij
GroteFoto-PYX8AGVG.jpg

Het blok wat mijn reserve voorwiel voor moet stellen had ik van tevoren al gemaakt en werkt naar mijn verbazing prachtig goed!
GroteFoto-BGK4QRNH.jpg


Na wat gedoe met het balanceer apparaat (wat een bijzondere velgen) was het resultaat er al snel naar
GroteFoto-3YI8META.jpg

Achter


GroteFoto-KDKYJHSL.jpg

Voor


En nu lach ik iedereen uit die beweert dat een V-Max niet de bocht om wil! Als je die autoband, die ik achter had gewend ben stuurt ie nu als een supersport!! Hehe;)

Morgen lekker een stukje sturen rondom Utrecht! Jullie allemaal ook veel rijplezier(voor wie er morgen gaan rijden dan!)
 
Laatst bewerkt:
proficiat met de aankoop :) ik vind het hele speciale motoren. Ga je er eigenlijk iets aan veranderen in de toekomst? UPSD vork? bredere achtervelg?...
 
proficiat met de aankoop :) ik vind het hele speciale motoren. Ga je er eigenlijk iets aan veranderen in de toekomst? UPSD vork? bredere achtervelg?...


Denk dat ie eerst maar weer moet gaan rijden! Ging vandaag een heerlijk stuk rijden, houd ie er na de rotonde mee op! Helemaal niks meer, geen spanning! Geen enkel lampje ging meer branden. Ook aanduwen haalde niks uit!

Nu heb ik een flauw vermoeden dat het mijn spanningsregelaar is! Heb ooit weleens gelezen dat dit een wat zwak punt is! Wat denken jullie?

Verder wel heerlijk gereden bijna de steps aan de grond :9 Goed man nieuwe bandjes!
 
_O-

Nu ben ik wel geslaagd voor me examen elektrotechniek maar ik snap er evengoed niks van! En ik heb ff geen zin om me motor weg te brengen! Ik moet dit zelf kunnen oplossen vind ik!

Alleen heb ik nog ff goede raad nodig!
:P Je moet je hele kabelboom en alle aansluitpunten controleren, koplamp, achterlicht, jiffy, onder het zadel, aarde, achter de luchthappers, cockpit enz. Sterkte Bob *O*
 
Ik begon maar eens met een nieuw bolletje achter en dan de zekering erin gezet! Komt er dus rook achter mijn linker duo step vandaan! Is niet goed!

Volgens mij is dit de spanningsregelaar?! Ik heb hem nu helemaal los en er steekt een stuk van het plastic uit naar boven. Ik kan er nog net niet inkijken! Dus deze lijkt mij stuk!

Moet ik nog meer controleren? Bedrading heb ik gecontroleerd!
 
Is stuk !!

Nieuwe kopen, plek waar'ie gemonteerd wordt goed kaal maken en extra massadraad ( zoals ik al zei: ff opzoeken op een VMaxForum ! ).

Oke dank je! Dit is toch een VMaxForum? :9 Hehe! Een extra massadraad liep er al volgens mij!

Bedankt voor de hulp!

Hij doet het weer! Is toch weer een mooi geluid als je hem weer sinds een tijdje hoort! *O*

Nu moet er weer gewerkt worden, een spanningsregelaar is niet echt goedkoop! :9
 
Laatst bewerkt:
Hééé naamgenoot, nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8-)

Hoop dat je na de vervelende start met de kortsluiting nog jaren plezier hebt van je max... :]

Groetnnn,

Bob
 
Terug
Bovenaan Onderaan