Mijn Aprilia RS250 - modificaties

Bedoel ik ook.. het blok moet er eigelijk onder vandaan gehaald worden |( :r

Gelukkig ken ik iemand die dat leuk vind om te doen *O*
Dat moet ik dus ook nog doen voor de aankomende periode. Iemand een link waar ik zuiger-kit kan bestellen? PV's moeten ook nog gedaan worden dan, iemand daar ook een linkje van? *O*
 
Normaal vind ik die RS'en altijd veel op scooter-achtige 'motoren' lijken, maar deze is tog wel erg vetjes!

:Y :}
 
ik heb eventueel (om maar weer op de dempers terug te komen) nog een orginele uitlaat set liggen alleen dan met Zwarte carbonen dempers!!

mss heb je intresse.
 
ik heb eventueel (om maar weer op de dempers terug te komen) nog een orginele uitlaat set liggen alleen dan met Zwarte carbonen dempers!!

mss heb je intresse.

Leuk aanbo, tnx.
Maar ik heb de carbon hulzen nog liggen. Ik neem aan dat het om dezelfde dempers gaat, maar dan met de carbon huls er nog omheen? :?
 
het zijn deze.

full
 
Zo ik heb het hele topic doorgelezen :) .
Weer wat bij geleerd.

RSVisch zou jij mij ff willen mailen of toevoegen op MSN?
txt.php
 
Afgelopen weekend is er weer geknutseld...

het resultaat:
-blauwe racingruit gemonteerd
-kellermann-richtingaanwijzers aan de achterzijde
-vering laten afstellen door Edgar van HK-suspension


full
 
Pirelli Diablo's
110/70/17
160/60/17

Niet de strada's.

Heb nog geen klachten over de grip, dus ik twijfel of de volgende stap supercorsa's worden of niet... 8-)
 
De foto's zeggen genoeg lijkt me? Voor het monteren van mn hyperpro-veren reed ik alles aan de grond. Nu (nog) niet, maar het asfalt is ook nog niet erg warm.

Rijdt eigelijk simpelweg super! *O* :}

Ook erg vergevingsgezind, je kunt het bont maken..maar de controle verliezen gebeurt bijna nooit.
 
De foto's zeggen genoeg lijkt me? Voor het monteren van mn hyperpro-veren reed ik alles aan de grond. Nu (nog) niet, maar het asfalt is ook nog niet erg warm.

Rijdt eigelijk simpelweg super! *O* :}

Ook erg vergevingsgezind, je kunt het bont maken..maar de controle verliezen gebeurt bijna nooit.
Dat heb ik nou nog nooit gedurft om em strak aan de grond te krijgen :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan