Mijn Aprilia RS250 - modificaties

jaloers? ;)

full
 
Ik kan eventueel wat voor je photoshoppen zodat je beetje kunt zien hoe het eruit kan zien, voeg me maar toe op MSN: filipino_online @ hotmail . com

e-mailen kan natuurlijk ook ;)
 
Pirelli Diablo's
110/70/17
160/60/17

Niet de strada's.

Heb nog geen klachten over de grip, dus ik twijfel of de volgende stap supercorsa's worden of niet... 8-)

Supercorsa's zou ik echt afraden als je ook op de weg rijdt... tenzij het putje zomer is & 30°+; maar dan nog. Er zijn veel betere alternatieven die langer meegaan voor op de weg. :Y

Ferme RS!! 8-) :}
 
Supercorsa's zou ik echt afraden als je ook op de weg rijdt... tenzij het putje zomer is & 30°+; maar dan nog. Er zijn veel betere alternatieven die langer meegaan voor op de weg. :Y

Ferme RS!! 8-) :}

Dat over die supercorsa's valt nog wel mee, heb wel eens een circuitdag gereden in de regen op sc's, tuurlijk heb je niet de grip zoals op het droge, maar je geeft ook geen gas zoals op het droge.

En de sc's doen het bijna overal en bijna altijd heel goed, tenzij je met koude banden direkt vol weg gaat, maar dan ga je ook met een koude motor vol weg, en dat doe je volgens mij ook niet.

En de levensduur?, 1800km op een rs 250 met een band vindt ik ook wel schandalig, daarom heb ik er nu bt090 opzitten, en die doen het heeeel goed, durf zelfs te beweren dat ze niet heel erg veel onderdoen voor sc's
 
Ik heb trouwens een heel mooi idee voor je RS, 2 simpele wijzigingen, maar een heel veel mooier resultaat ;)
 
Dat over die supercorsa's valt nog wel mee, heb wel eens een circuitdag gereden in de regen op sc's, tuurlijk heb je niet de grip zoals op het droge, maar je geeft ook geen gas zoals op het droge.

En de sc's doen het bijna overal en bijna altijd heel goed, tenzij je met koude banden direkt vol weg gaat, maar dan ga je ook met een koude motor vol weg, en dat doe je volgens mij ook niet.

En de levensduur?, 1800km op een rs 250 met een band vindt ik ook wel schandalig, daarom heb ik er nu bt090 opzitten, en die doen het heeeel goed, durf zelfs te beweren dat ze niet heel erg veel onderdoen voor sc's

Voor de levensduur was ik vooral bang. Daarom ook de keuze voor diablo's. Die hebben me nog nooit teleurgesteld.
*O* :}
Inmiddels toch zeker al meer dan 1800 km ;)
 
Ja dat kan, ik was daar om een paar kennissen op te zoeken van de ARA. Reed jij daar ook rond? :]
Jep, circuit dag gedaan met m'n YZF750. Zo'n RS250 lijkt me echter ook "heel geschikt" (understatement) om een ciruitdag te doen. 'k Zat me achteraf te bedenken of de YZF niet wat te lomp is en een RS250 wellicht beter was geweest, als circuitfiets.
:X
 
Jep, circuit dag gedaan met m'n YZF750. Zo'n RS250 lijkt me echter ook "heel geschikt" (understatement) om een ciruitdag te doen. 'k Zat me achteraf te bedenken of de YZF niet wat te lomp is en een RS250 wellicht beter was geweest, als circuitfiets.
:X

Maar dan heb je lang het vermogen niet.... met een rs250 verplaatst je jezelf direct in een underdog-positie (me like }) )
 
Als je me ff een foto mailt van je motor vanaf de zijkant, liefst zo egaal mogenlijk belicht, dan zal ik wat dingen ontwerpen, ik denk echt dat je het mooi vind.

(me mail staat paar reply's hierboven)
 
Als je me ff een foto mailt van je motor vanaf de zijkant, liefst zo egaal mogenlijk belicht, dan zal ik wat dingen ontwerpen, ik denk echt dat je het mooi vind.

(me mail staat paar reply's hierboven)

Prima.. ik heb je al toegevoegd op msn. Zal je zo ff foto mailen. *O*
 
mods1copy.jpg



Alstu, je had opzich niet echt ideale foto's om te bewerken omdat ze op sommige plekken juist super donker zijn enzo :9

"mods":

-mono (heb je al)
-velgen gekleurd in aprilia rood
-zwart smoke kuipruitje
-carbon dempers


Eventueel kan ook een rood kuipruitje, maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Reden waarom ik toch geen blauwe velgen shop heb gemaakt is omdat je eigenlijk gewoon te veel kleuren krijgt. Het beste is en blijft om maximaal 2-3 kleuren te gebruiken. Je hebt nu lichtgrijs, donker grijs, rood en blauw, dat is (mss persoonlijk maar ook deels naar de ongeschreven design regels gekeken) teveel kleuren.

Ik zou daarom gaan voor Aprilia rood, licht grijs en donker grijs.
Zie de shop.
 
kerel je hebt die foto eens moeten zien, ik kan daar gewoon niet veel mee....

EDIT: En het gaat om het idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan