mijn baby gevandaleerd

7 jul 2004
181
0
amsterdam
Is er dit weekend een of andere gefrustreerde gek met een stuk hout op mijn cbeetje500t gaan meppen!
spiegel erafgeslagen, tank beschadigd, zadel gescheurd, zijkapje gebarsten. Hij stond gewoon voor de deur! Dat je zoiets in je kop haalt.. Zo verschrikkelijk zinloos, zo verschrikkelijk asociaal. Als ik de dader ooit in handen krijg... Helaas is zal de dader nooit vinden gezien hij op zo'n lafhartige manier te werk gaat.
Ik ben dus zwaart gefrustreerd, maar ik kan er geen reet aan doen dus dacht ik, ik zet het maar op het forum.
je moet toch wat.
 
mijn 'innige deelneming' noemt dat dan. Dat soort tuig moest ter plekke in de meest gruwelijke pijnen neerzijgen om nooit meer recht te komen.
 
Yup.. zieke mensen.. gewoon een vinger eraf, om mee te beginnen. Ik weet nog wel hoe woest ik was toen ze mijn zadel van mijn trapfietsje twv €20 molesteerden voor de deur.
 
Meteen maar ff een webcam op je motor richten en de boel vastleggen, zodat je de dader later nog kunt herkennen. Dit wil je natuurlijk geen tweede keer overkomen (met dader onbekend)
Succes met het herstel van dit potje zinloos geweld!
 
Wát een eikels man! Heb zelf idd ook een omgeflikkerde motor meegemaakt... heb je er iets van een zeiltje overheen liggen? In mijn ervaring scheelt dat nog wel. Ook mbt het jatten van spullen....
 
*grrr* ik zou zo iemand willen vastbinden om 'm vervolgens nauwkeurig te vernielen...


sjessus BertV ga in therapie |(


Sterkte!
 
Enig idee waarom dat die kerel dat gedaan zou hebben? :X
Net uitgemaakt met je lief omdat ze een ander vriendje heeft??? B|
Grapje... O-)
maar ik dacht eerder aan je CB die (hoe onwaarschijnlijk het mij ook lijkt) nogal veel lawaai maakt en dat iemand je gevolgd is nadat je hem voor de 162ste keer dit jaar wakker maakt uit zijn slaap ofzo... Frustraties leiden tot woede-uitbarstingen... Ik zou bijvoorbeeld perfect m'n buurman snappen moest hij dat komen doen... MAAR ALS(en hij zal dat gelukkig neit doen) hij dat zou doen dan is het ook de laatste keer geweest dat z'n hond me voor 9u 's ochtends uit m'n bed blaft op zondagmorgen... dan ga ik ook ergens beginnen timmeren B| : rara het is harig en heeft vier poten... })

anyway, innige deelneming en veel succes met de herstelling... toevallig geen verzekering tegen vandalisme :? :? aangezien de moto voor de deur stond kan je dat aanzien als dat hij op je eigen domein stond...

anyway,... je kan gelijk je CB herbouwen... nu je toch bezig bent :?
 
afschieten, of even met de bek over je uitlaat zetten. [me]bij mij hebben ze ook eens een mes in mijn pas opnieuw beklede buddy gezet, stond om de hoek bij mijn werk[/me]

echt irritant dat soort mongolen
 
je zou bijna denken "jij mijn baby met een stuk hout behandelen, ik jou met een stuk hout behandelen"... maar dat is onbeschaafd.. je moet namelijk eerst onderzoeken of zoiemand geen slechte jeugd gehad heeft en dan een weekje of 4 vakantie in pieter buren (baan mag ook)..

[me]sictc schrikt wakker uit zijn groen-links/CDA nachtmerrie..
[/me]


hij/zij gebruikt hout ? dan gebruik jij toch een ijzeren pijp ? :+
 
vingers afhakken, met een stuk hout bewerken, een stalen pijp, bek over de uitlaat..
bedankt voor alle geweldige tips, ik zou het ook zeker uitproberen als ik wist wie de dader was.
Nu eerst maar eens op zoeknaar een nieuw zadel, een nieuwe zijspiegel en een goed spuitadresje in de buurt van amsterdam.
als iemand een tip heeft...

zet ik voor de time being wel een paar duizend volt op de motor, gaan we eens kijken wie er de volgende dag vastgekoekt aan mijn motor zit.
8-)
 
idd jammer dat je er nooit achterkomt wie dat heeft gedaan (is waarschijnlijk ook niet best als je er wel achter komt ;) ).

Er bestaan programmatjes die met een webcam een filmpje opnemen zodra ze beweging detecteren (verandering in beeld), maar dan moet je dus wel je pc altijd aan laten staan.

...
heb je er iets van een zeiltje overheen liggen? In mijn ervaring scheelt dat nog wel. Ook mbt het jatten van spullen....

Dat idee heb ik ook (heb 2 brikken vlak naast de stoep staan met zeiltjes eroverheen).

Bij mij hebben ze eens de verwarming van de lambdasonde aangezet, daar stond ik dan met lege accu B| .
 
Da's balen inderdaad. Een aantal weken geleden was ik ook de klos, toen ik mijn motor bij even bij een winkelcentrum parkeerde. Gelukkig niet teveel schade, maar een of andere $#^@%^& had aan elk hendeltje, kraantje en knopje zitten prutsen.

Ga je de motor wel weer repareren?
 
ik zou het altijd melden, al was het alleen maar voor de stats..
misschien pakken ze meer fietsen, misschien worden ze ook wel een keer gesnapt, en misschien brengen ze ALS ze jouw aangifte hebben (naast 20 anderen) er wel gang in en/of krijg je nog ooit geld..
 
ach wat,we hebben allemaal wel eens iets van een ander gesloopt,vroeg of laat ben je zelf ook aan de beurt,grapje1 :+
geeft extra werkgelegenheid,grapje2 :+
goed om je adrealinepeil op peil te houden,grapje3 :+
als je het knaapje die het flikte hard aanpakt zit je een jaar later met krassen in je knappe koekblik voor de somma $$$$$,$$,grapje4 :+
nee gewoon incaseren en je er niet druk om maken is het beste wat je kunt doen,helemaal in een achterbuurt!(heb is een bbc docu gezien over een uit zo'n wijk weggetreiterd beschaafd gezin die bij heibel steeds de neiging had om de politie erbij te halen '( )
 
Wat een aso's zijn er weer op de wereld :(
Ik weet hoe je je voelt, bij mij hebben ze een maand of 4 geleden mijn motor in de fik proberen te steken '( . Gelukkig kon bij mij de bakker het vuurtje nog doven voor dat er echt veel schade kwam.
 
Wat ontzettend vervelend kerl!
Dit soort lolbroekerij heeft totaal geen zin, een beetje je agressie botvieren op een (andermans!) voorwerp wat zekers te weten niets terug doet.
Tijd voor wat KITT/007-achtige ingrepen?
Succes met het opknappen...
Oh,en altijd aangifte doen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan