Mijn banden zijn zoek

maarten-dd

Die hard MF'er
3 feb 2007
534
16
Ridderkerk
Nou nazoeken en zoeken welke banden ik onder mijn motor wil hebben had ik ze dan ook eindelijk besteld.

mopedreifen.de

Alles goed af gehandeld en betaald en kreeg al snel een mailtje dat ze onderweg waren via GLS bezorging.

Afgelopen maandag 24e waren ze dan ook aan mijn deur.
Helaas was ik niet thuis en mijn zieke vriendin had de bel niet gehoord. '(

Dus bij thuis komen het briefje gezien, en ik moest een nieuwe afspraak maken.
Ik op internet een afspraakgemaakt, dat ik ze de volgende dag Dinsdag de 25e bij hun depot in sliedrecht zou komen ophalen.

Ik kom de volgende dag rond 17:00 daar aan. En overhandig mijn briefje.
Er wordt gezocht en gezocht en weer gezocht, maar konden niks vinden. Zag een heel op verleg en belletjes waar mijn pakketje wel niet zou kunnen zijn.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de chauffeur deze in zijn auto had laten liggen.
Dus ik zeg oke, dan komik ze morgen Woensdag de 26e wel ophalen.

Dus ik de woensdag rond 17:00 er weer langs, en ze beginnen met zoeken, zoeken en zoeken en nog eens zoeken.
Opeens zie ik een dame met een aardige voorgevel naar me toe lopen en dacht bij mezelf ja die gozer durft zeker geen 2e keer te zeggen dat ze hem niet kunnen vinden dus heeft hij vrouwelijke charmes erbij gehaald.\

Zij vroeg of het een klein pakketje was??: en mijn antwoord was, nou... 2 motor banden noem ik niet klein al starende naar haar in zwart geklede uitstekende voorgevel, Dat aanzicht maakte het wachten dan ook nog voor even goed.

Na een tijdje komt ze terug met de mededeling dat ze het pakketje ook niet kan vinden en dat ze opzoek gaat wij hij kan zijn. dus ze noteerd mijn 06 en zou mij Donderdag ochtend bellen.

Donderdag om 13:00 ik denk nou ik zal dan maar eens zelf gaan bellen.
Kreeg een andere dame aande telefoon die me goed te woord kon staan.
Vertelde mijn verhaal en zij in systeem kijken, ja ik heb wel auto banden..... _O- _O- _O-
Beetje aangedikt dat ik de banden nodig heb voor een motor beurt (dat ook waar is) en voor een circuit dag en dat het me veel geld gaat kosten alsik dit nu door hun mis ga lopen.
Zij alle gegevens genoteerd en ging een landelijke zoek actie houden. (kreeg al beelden in mijn hoofd: Achterop een melk pak of geniet tegen een boom. Gezocht 2 motor banden. Merk pirelli type Diablo banden maat ...........

Maar ja. Dus nu zijn ze aan het zoeken en ik maar hopen dat ze iets vinden.
Ook gelijk mopedreifen.de gebeld en in mijn brakke duits bevraagt naar iemand die engels kon. Gelukkig hadden ze er één.
Verhaal verteld en zij gaan weer bellen en zaken doen met GLS.
Als ze na 2 a 3 dagen nog steeds niks hebben sturen ze een nieuwe set op.

Dus mijn afspraak bij de dealer voor aankomende donderdag kan ik denk ik wel gaan af zeggen en verschuiven.


Nou nu maar wachten en wachten.

wie heeft dit ook wel eens gehad.
 
Tja, dat is het risico van bestellen via Internet. Op die opmerking zat je ongetwijfeld niet te wachten, maar het is wel de realiteit.
Ik bestel regelmatig zaken via het Internet. Nog nooit iets niet aangekomen, maar vertraging in de aflevering is eerder de regel dan de uitzondering.

Als de zending verzekerd geleverd is zal het overigens geen probleem zijn. Maar het betekent wel dat je spullen later aankomen.......
 
Hoe staat de status bij GLS dan nu? Die werken toch ook met track& trace? Dus ergens moet iemand hem het laatst in de handen gehad hebben.

Heeft de chauffeur ze weer terug op de juiste route gezet? Zo niet... chauffeur is ook motorrijder :P
 
heb dinsdag men band van mopedreifen aangekregen, had donderdag het geld gestort (wat meer dan één dag duurt normaal)

ik had eerder verwacht hem woe. of do. te krijge

goeie service daar :Y


ik denk dat gls de rekening mag betalen als ze je banden kwijt zijn
 
Laatst bewerkt:
hahaa,

ja gls zegt dat ze de banden terug zien in het system na de route dus hij is terug ingescand en daarna verdwenen. in hun depot.

Misschien per ongeluk mee gegaan meteen andere route of naar een ander depot.
Dit gaan ze nu uitzoeken. Dit duurt 2 a 3 dagen. als zij hem niet kunnen vinden moeten ze betalen omdat ie in hun depot hebben kwijtgeraakt.

Nu maar even wachten,is wel mijn eerste keer in jaren van pakketjes versturen en ontvangen dat het kwijt is.
Vooral omdat het niet gaat om een klein pakketje
 
track and trace is heel mooi maar zodra iemand een foutje maakt kan he theel lastig worden. De status "onderweg" is heel rekbaar in dit geval.
Succes en wie weet heb je straks twee setjes voor de prijs van één.
 
Ik werk direct naast het Sliedrechtse GLS depot..en die dames (incl voorgevel) staan regelmatig voor mijn raam. Ze hebben meestal wel wat 'uitdagende' kleding aan.

Qua banden geen ervaring..mijn pakketje uit belgie kwam 2 weken geleden via GLS..en ook bij mij aan huis, vriendin thuis die de bel niet gehoord heeft.. (zou dat standaard zijn?). Afspraak gemaakt en volgende dag afgehaald in Sliedrecht.

Succes met speuren
 
Ik verstuur en ontvang meerdere keren per week motorbanden, en jouw verhaal is mij niet onbekend.
Als de banden niet getraceerd kunnen worden, dan zal de transporteur de kosten voor een nieuwe set moeten betalen. Zij vergoeden dan de inkoopprijs van de verzender aan de verzender, en deze stuurt jou ondertussen een nieuwe set.

Mij is opgevallen dat populaire banden in veel voorkomende maten gek genoeg veel vaker "vermist" raken dan andere banden. En dan ook altijd dat ze het depot wel ingaan, maar er nooit meer uit komen. Vreemd, nietwaar?

Deze week voor het eerst een setje banden ontvangen die ik niet kwijt was, en ook niet besteld had. Deze lagen op het lokale depot zonder sticker er op, en ze dachten dat die dan wel voor mij zouden zijn........ Niet dus, maar ik mag ze ondertussen wel houden (gratis). En nee, het zijn geen Diablo's..... :+
 
die dame aan de telefoon,

Ja ik heb hier wel Bridgetone banden.
Ik zij al de bt-016,
-Zij: nee een !@#!$!@#$@#$@#$ heb er ook geen verstand van

Dus wie mist er nog een setje bridgetones ze liggen bij GLS depot sliedrecht.
 
die dame aan de telefoon,

Ja ik heb hier wel Bridgetone banden.
Ik zij al de bt-016,
-Zij: nee een !@#!$!@#$@#$@#$ heb er ook geen verstand van

Dus wie mist er nog een setje bridgetones ze liggen bij GLS depot sliedrecht.
Waarschijnlijk zei ze Battlax, waarvoor BT afgekort staat, wat misschien toch nog wel eens jouw bandjes zouden kunnen zijn ;)
 
en ook bij mij aan huis, vriendin thuis die de bel niet gehoord heeft.. (zou dat standaard zijn?).
volgens mij wel, bij mij hebben ze al een aantal keer een briefje in de bus gedaan terwijl ze nog niet eens aangebeld hadden (en vertrouw me: die scheepstoeter die voor onze bel door moet gaan hoor je echt wel beter dan het geritsel van een briefje door de brievenbus :+ )

zijn meestal gewoon te lui om te wachten
 
hahaa,

ja gls zegt dat ze de banden terug zien in het system na de route dus hij is terug ingescand en daarna verdwenen. in hun depot.

Misschien per ongeluk mee gegaan meteen andere route of naar een ander depot.
Dit gaan ze nu uitzoeken. Dit duurt 2 a 3 dagen. als zij hem niet kunnen vinden moeten ze betalen omdat ie in hun depot hebben kwijtgeraakt.

Nu maar even wachten,is wel mijn eerste keer in jaren van pakketjes versturen en ontvangen dat het kwijt is.
Vooral omdat het niet gaat om een klein pakketje

Dat is normaal en vergis je niet hoor, ook complete pallets van 120x80x100 zijn kwijt te raken. En dan praat je niet over 250 euro aan bandjes die je kwijt bent. Je hoeft als chauffeur maar even niet goed op te letten en je zet er een pallet teveel uit en de ontvanger die zijn bek dicht houd heeft er een pallet bij, voor niets.

Maar al met al, wees niet bang komt wel goed alleen is altijd vervelend.
 
Ik ben ook geen fan van GLS :r . Bij bijne elke levering die via hen loopt, is er wel wat (of misschien is dat wel gevoelsmatig, en is het maar bij de helft..).

Net nog: er zou een starter voor een VT1100 gebracht worden, ik zit gewoon binnen: wordt een briefje door de brievenbus geduwd en een busje rijdt weg. Ik ga kijken: 'niet aanwezig bericht' van GLS -O-

Ik heb meteen maar gebeld, maar de telefoniste begon al : "ik kan er niks aan doen", nog zonder dat ik ik eigenlijk iets had gevraagd.

Nu kunnen ze maandag pas weer leveren.

En oh ja: GLS is het enige bedrijf dat niet op een postbus kan leveren, de rest van de wereld wel.... (nou ja, één van de weinige dan).
 
Ik ben ook geen fan van GLS :r . Bij bijne elke levering die via hen loopt, is er wel wat (of misschien is dat wel gevoelsmatig, en is het maar bij de helft..).

Net nog: er zou een starter voor een VT1100 gebracht worden, ik zit gewoon binnen: wordt een briefje door de brievenbus geduwd en een busje rijdt weg. Ik ga kijken: 'niet aanwezig bericht' van GLS -O-

Ik heb meteen maar gebeld, maar de telefoniste begon al : "ik kan er niks aan doen", nog zonder dat ik ik eigenlijk iets had gevraagd.

Nu kunnen ze maandag pas weer leveren.

En oh ja: GLS is het enige bedrijf dat niet op een postbus kan leveren, de rest van de wereld wel.... (nou ja, één van de weinige dan).

WTF???? Je zal maar net midden in een reparatie zitten en hier ontzettend op zitten te wachten? Ik had me een rel geschopt! Al doe je dat de 5e keer ook niet meer :P
 
GLS is ook meer een grote bezorg dienst voorgrote parteien aan bedrijven.

Hoorde daar die chauffeurs, ja moest door die wijk alleen maar particulieren,dat gaat allemaal zo langzaam en dan is er niemand enz enz.

En dan kijk je zo het depot in waar ze depakketten op de lopendeband doen. En dan zieje pas waarom je pakketjes zo goed moet beschermen. Met noppenfoli of piepschuim.
Lijkt af en toe welop rugby.

Ik stond naar de te wachten komt er iemand binnen. chaffeur die de pakketten neerzet om terug ingescand te worden omdat er niemand thuis was.
Hij heeft 3 grote dingen in zijn hand o.a een playstation3 in doos. (standaard) en laat deze gewoon halve meter boven de grond op zijn kantje vallen en gooit de rest ernaast.

1 iemand zag dat ik keek en zij,toen van beetje voorzichtig als goedmaker.
Maakte toen al gelijk zonder na te denken de opmerking, OW jij was het die mijn xbox 360 hebt bezorgt nog bedankt.......
Alleen begreep hij mijn sarcasme niet
 
GLS is ook meer een grote bezorg dienst voorgrote parteien aan bedrijven.

Hoorde daar die chauffeurs, ja moest door die wijk alleen maar particulieren,dat gaat allemaal zo langzaam en dan is er niemand enz enz.

En dan kijk je zo het depot in waar ze depakketten op de lopendeband doen. En dan zieje pas waarom je pakketjes zo goed moet beschermen. Met noppenfoli of piepschuim.
Lijkt af en toe welop rugby.

Ik stond naar de te wachten komt er iemand binnen. chaffeur die de pakketten neerzet om terug ingescand te worden omdat er niemand thuis was.
Hij heeft 3 grote dingen in zijn hand o.a een playstation3 in doos. (standaard) en laat deze gewoon halve meter boven de grond op zijn kantje vallen en gooit de rest ernaast.

1 iemand zag dat ik keek en zij,toen van beetje voorzichtig als goedmaker.
Maakte toen al gelijk zonder na te denken de opmerking, OW jij was het die mijn xbox 360 hebt bezorgt nog bedankt.......
Alleen begreep hij mijn sarcasme niet
:N :N :N :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan