Mijn banden zijn zoek

Nou nazoeken en zoeken welke banden ik onder mijn motor wil hebben had ik ze dan ook eindelijk besteld.

mopedreifen.de

Alles goed af gehandeld en betaald en kreeg al snel een mailtje dat ze onderweg waren via GLS bezorging.

Afgelopen maandag 24e waren ze dan ook aan mijn deur.
Helaas was ik niet thuis en mijn zieke vriendin had de bel niet gehoord. '(

Dus bij thuis komen het briefje gezien, en ik moest een nieuwe afspraak maken.
Ik op internet een afspraakgemaakt, dat ik ze de volgende dag Dinsdag de 25e bij hun depot in sliedrecht zou komen ophalen.

Ik kom de volgende dag rond 17:00 daar aan. En overhandig mijn briefje.
Er wordt gezocht en gezocht en weer gezocht, maar konden niks vinden. Zag een heel op verleg en belletjes waar mijn pakketje wel niet zou kunnen zijn.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat de chauffeur deze in zijn auto had laten liggen.
Dus ik zeg oke, dan komik ze morgen Woensdag de 26e wel ophalen.

Dus ik de woensdag rond 17:00 er weer langs, en ze beginnen met zoeken, zoeken en zoeken en nog eens zoeken.
Opeens zie ik een dame met een aardige voorgevel naar me toe lopen en dacht bij mezelf ja die gozer durft zeker geen 2e keer te zeggen dat ze hem niet kunnen vinden dus heeft hij vrouwelijke charmes erbij gehaald.\

Zij vroeg of het een klein pakketje was??: en mijn antwoord was, nou... 2 motor banden noem ik niet klein al starende naar haar in zwart geklede uitstekende voorgevel, Dat aanzicht maakte het wachten dan ook nog voor even goed.

Na een tijdje komt ze terug met de mededeling dat ze het pakketje ook niet kan vinden en dat ze opzoek gaat wij hij kan zijn. dus ze noteerd mijn 06 en zou mij Donderdag ochtend bellen.

Donderdag om 13:00 ik denk nou ik zal dan maar eens zelf gaan bellen.
Kreeg een andere dame aande telefoon die me goed te woord kon staan.
Vertelde mijn verhaal en zij in systeem kijken, ja ik heb wel auto banden..... _O- _O- _O-
Beetje aangedikt dat ik de banden nodig heb voor een motor beurt (dat ook waar is) en voor een circuit dag en dat het me veel geld gaat kosten alsik dit nu door hun mis ga lopen.
Zij alle gegevens genoteerd en ging een landelijke zoek actie houden. (kreeg al beelden in mijn hoofd: Achterop een melk pak of geniet tegen een boom. Gezocht 2 motor banden. Merk pirelli type Diablo banden maat ...........

Maar ja. Dus nu zijn ze aan het zoeken en ik maar hopen dat ze iets vinden.
Ook gelijk mopedreifen.de gebeld en in mijn brakke duits bevraagt naar iemand die engels kon. Gelukkig hadden ze er één.
Verhaal verteld en zij gaan weer bellen en zaken doen met GLS.
Als ze na 2 a 3 dagen nog steeds niks hebben sturen ze een nieuwe set op.

Dus mijn afspraak bij de dealer voor aankomende donderdag kan ik denk ik wel gaan af zeggen en verschuiven.


Nou nu maar wachten en wachten.

wie heeft dit ook wel eens gehad.


lang verhaal voor die ene vraag :')
 
als antwoord op je vraag: Ja

Ze waren mijn 107cm plasma 3 dagen lang kwijt, lang leve DHL.
Nou niet echt een portable tv-tje die je even niet kan vinden tussen de andere doosjes.
 
ik ga vandaag weer bellen.

Met GLS en de winkel (shop) waar ik ze gekocht heb.
Als ze voor woensdag niet heb, moet ik maar gaan bellen om mijn afspraak te verzetten voor mijn motor beurt.
 
Ja ja, vanochtend een belletje gekregen.

Ze zijn gevonden.
Ze hebben met 20 man alles afgezocht camara beelden bekeken en mijn banden gevonden.

HOERA ....!!!!!!
 
maar dan hadden we wel een foto van je voorkant willen zien ipv de achterkant in je icoon :P

U vraagt wij draaien :)
8bd81cd4dff2d47582f4b1179996a4e3
 
Ja ja, vanochtend een belletje gekregen.

Ze zijn gevonden.
Ze hebben met 20 man alles afgezocht camara beelden bekeken en mijn banden gevonden.

HOERA ....!!!!!!

Mooi man!

Maar als je nu alles meerekent, telefoon, kilometers naar depot
Ben je dan nog goedkoper uit geweest??
 
Mooi man!

Maar als je nu alles meerekent, telefoon, kilometers naar depot
Ben je dan nog goedkoper uit geweest??

Lease auto dus dat kost bijna niks.
+ het depot zit op de route naar huis (dordrecht)

Het bellen met de telefoon van de baas. Dus daarheb ik geen extra kosten aan.

Wel de frustratie, maar ja dat is priceless
 
Lease auto dus dat kost bijna niks.
+ het depot zit op de route naar huis (dordrecht)

Het bellen met de telefoon van de baas. Dus daarheb ik geen extra kosten aan.

Wel de frustratie, maar ja dat is priceless
Gefeliciteerd met de terugvondst :P

Nu maar hopen dat ze vrijdag mijn paketten wel gelijk kunnen vinden _O-
 
tja het is mn werk om zulk soort zaken op te lossen.
weliswaar niet met banden, maar goed, maak regelmatig zulk soort dingen mee :X
vooral met bestellen via internet wordt er veel gesjoemeld, ook omdat er meestal niet direct een naam aan de order gebonden staat...
succes iig met het terugvinden van je banden
 
Ja ja, vanochtend een belletje gekregen.

Ze zijn gevonden.
Ze hebben met 20 man alles afgezocht camara beelden bekeken en mijn banden gevonden.

HOERA ....!!!!!!
Da's mooi. Weet je al wanneer ze afgeleverd gaan worden? Dan kun je met een knuppel ofzo achter de voordeur gaan liggen. Voorkomrn dat er zonder aanbellen een briefje binnengegooid wordt :P
 
Ja zeker een nieuw type: Pirelli Battlax :?
huh? Had ik onderstaand bericht dan verkeerd begrepen? Ik dacht dat het over Bridgestone ging ... [me="Boos B"]kruipt weer terug onder zijn steen dan.[/me]
die dame aan de telefoon,

Ja ik heb hier wel Bridgetone banden.
Ik zij al de bt-016,
-Zij: nee een !@#!$!@#$@#$@#$ heb er ook geen verstand van

Dus wie mist er nog een setje bridgetones ze liggen bij GLS depot sliedrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan