Mijn banden zijn zoek

Ik werk direct naast het Sliedrechtse GLS depot..en die dames (incl voorgevel) staan regelmatig voor mijn raam. Ze hebben meestal wel wat 'uitdagende' kleding aan.

Qua banden geen ervaring..mijn pakketje uit belgie kwam 2 weken geleden via GLS..en ook bij mij aan huis, vriendin thuis die de bel niet gehoord heeft.. (zou dat standaard zijn?). Afspraak gemaakt en volgende dag afgehaald in Sliedrecht.

Succes met speuren


en niemand die mij ooit spot daar?? hallooo.. mijn motort met stikker staat daar 4x per week voor een deur.. _O- *O*


uh.. nee.. niet bij GLS.. (anders heb IK straks geen banden meer)
 
Laatst bewerkt:
Via GLS is pakket gewoon verzekerd. Jij hoeft zelf verder niets te doen. Het is nu de taak aan de leverancier om dit verder uit te zoeken en jou gewoon een nieuw setje te zenden.

Ik weet bijna zeker dat je banden door iemand van GLS zijn gejat. Ze jatten weleens wat hoor uit de loods, gewoon eigen personeel.

Wij hebben hier op de zaak ook soortgelijke ervaringen met TNT, DHL en helaas ook met GLS.
 
Hmm, wordt nu ook behoorlijk van het hek naar de dam gestuurd door DPD, ze zeggen allemaal dat het verstuurd is, maar niemand weet wie het heeft...

Ik wacht het nog even af. Dit is toch wel altijd het nadeel van internet bestellen.
 
Hmm, wordt nu ook behoorlijk van het hek naar de dam gestuurd door DPD, ze zeggen allemaal dat het verstuurd is, maar niemand weet wie het heeft...

Ik wacht het nog even af. Dit is toch wel altijd het nadeel van internet bestellen.

Jaaa jaa, en nu sturen ze opeens een mailtje dat hij morgen bezorgt wordt....

(ze lezen mee, ik weet het zeker!)

@ts, in ieder geval succes met jouw afhandeling.
 
WTF???? Je zal maar net midden in een reparatie zitten en hier ontzettend op zitten te wachten? Ik had me een rel geschopt! Al doe je dat de 5e keer ook niet meer :P

Is idd gewoon drie keer k$%...

Nog erger:is gewoon los voor een klant. Zelf wachten is al balen, een klant laten wachten vind ik nog erger (gelukkig bouw ik altijd een levertijd-marge in, maar toch..)
 
Ik bestel met mijn banden (motorradreiffenonline.biz) altijd nog wat andere rommel zodat ze dat allemaal samen in een gesloten doos steken. Die is dichtgemaakt met spanbanden. Zo kunnen de chauffeurs niet meer zien dat het banden zijn. Nu die noppen van mij zullen ze niet rap pikken, maar toch.

Ik heb bij DHL en De Post (allebei in België) gewerkt en de werkstress daar is niet te beschrijven. Normaal dat daar vergissingen en ongelukken gebeuren. Dagen van 12 uren waren daar eerder regel dan uitzondering en er waren ook ontzettend veel uitzendkrachten (DHL).
 
Ik vind GLS ook wel iets minder van kwaliteit dan andere transporteurs.

Ze hebben al eens een doos comuteronderdelen tussen het achterwiel en de muur gezet van mijn vaders en moeders auto onder de carport toen we weg waren.
Je zou maar achteruit rijden, en het hele zooitje met je voorwiel pletten.
Gelukkig hebben we het toen gezien, maar dat was ook niet de eerste die er langs kwam...
 
Ik bestel met mijn banden (motorradreiffenonline.biz) altijd nog wat andere rommel zodat ze dat allemaal samen in een gesloten doos steken. Die is dichtgemaakt met spanbanden. Zo kunnen de chauffeurs niet meer zien dat het banden zijn. Nu die noppen van mij zullen ze niet rap pikken, maar toch.

Ik heb bij DHL en De Post (allebei in België) gewerkt en de werkstress daar is niet te beschrijven. Normaal dat daar vergissingen en ongelukken gebeuren. Dagen van 12 uren waren daar eerder regel dan uitzondering en er waren ook ontzettend veel uitzendkrachten (DHL).

Het is ook wel logisch alsits een automatisme word met veel werkdruk dan is gewoon laden en op tijd klaarzijn.
Maar dan zie je pakketten met vol ge stikerd breekbaar die gewoon losjesop de band gedonderd worden en neergegooid worden dat ik denk nou, mag nog blij wezen dat ik sommige dingen zonder schade thuis heb gekregen
 
Ik werk direct naast het Sliedrechtse GLS depot..en die dames (incl voorgevel) staan regelmatig voor mijn raam. Ze hebben meestal wel wat 'uitdagende' kleding aan.
Wat doen ze voor jouw raam? :P

Ik heb ook wel een ervaring met ze, ook een keertje weken lang op een set banden gewacht, bleken ze gewoon in de voortuin onder de struiken te zijn gedonderd.... :{
 
Laatst bewerkt:
Het beroerde is ook, als ontvanger heb je wel betaald, maar je bent geen opdrachtgever van de bezorgdienst. Ze hebben juridisch helemaal niets met je te maken. Je hebt geen overeenkomst met ze en dat maakt het indienen van een klacht ook heel moeilijk. Klagen moet je dan ook bij voorkeur doen via de verzender.

Selektvracht is er zo een waar ik niet vrolijk van word. Vaak sparen ze pakketten op tot ze genoeg hebben voor een route. Een pakje uit Engeland heeft er zo 4 weken over gedaan. Ik heb een klacht ingediend bij de verkoper, en hij heeft hem neergelegd bij Royal Mail. Want die schakelen in NL dan weer Selektvracht in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan