Mijn Bandit 1200!

niet de mijne, maar zo gaat ie wel worden ongeveer
poging tot foto posten
[imgat]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/203609/5c4d75c0dff99dc59369c6edd800d5ef (~MAP0000 (2).jpg)​
 
je moet [ img ] hier http adres [ /img ] zonder spaties..



full





TRY IT 8-)
 
of gewoon 1 t erachter bij zetten dus..........hekje imgatt hekje.......dat was volgens mij je bedoeling
 
zeker geen verkeerd fietsje die zwart/oranje Bandit!

Ik moet maar gauw aan het verbouwen gaan zie ik........zo'n up-side-down staat echt SUPER!!
 
zeker geen verkeerd fietsje die zwart/oranje Bandit!

Ik moet maar gauw aan het verbouwen gaan zie ik........zo'n up-side-down staat echt SUPER!!
 
Ik moet maar gauw aan het verbouwen gaan zie ik........zo'n up-side-down staat echt SUPER!!
Ik heb op de mijne een upside-down gestoken van een GSX-R 750 van '91 geloof ik. Dat moet blijkbaar dezelfde balhoofdhoek (of hoe noemt ge da)zijn. De clip-ons zitten ook onder de balhoofdplaat zoals op de foto. Da zit redelijk steil, kheb daarom ook mijn achterveer een beetje lager moeten zetten :]
 
Een paar berichtjes terug staat hoe je de foto zichtbaar kunt maken voor iedereen.



[imgatt] denk aan die dubbele T





 
Laatst bewerkt:
Hier is de mijne !!!


CLTW01.jpg

CLTW02.jpg


Niets aan verbouwd.

Ik vind alleen niet zo mooi dat bij dim licht er maar 1 komplamp
aan gaat. Maar ja, waar hebbie het over... :)
 
Gegroet,

deze is sinds een tweetal weken de mijne:
bandit1.jpg

Ten opzichte van de BMW R110RT die ik hiervoor had heb ik wel moeten inboeten aan degelijkheid en remvermogen, maar deze is wel véél leuker om mee te rijden. En dan ben ik nog niet eens boven de 5000 toeren geweest...

Sventje
 
Geen B12's meer??

Trouwens Sventje, zodra het kan moet je echt eens boven de 5000 toeren gaan kijken.
En vergeet ook niet om even te neuzen boven de 7000 toeren (wel heel goed vasthouden !!!) :]
 
Is het koppel en vermogen een beetje vergelijkbaar met een Honda VTR-Firestorm ?
Ik twijfel om volgend jaar een Koppelbaas zoals de B 12 (2006) of een zenuwpees zoals de FZ6 / GSR 600 aan te schaffen ...

Graag jullie ervaring in vergelijking met een twin.

:W
 
laatste foto van mijn Bandit:

full


inmiddels alweer wat dingen veranderd, namelijk: WP stuurdemper, aluminium streetfighter spiegels (aan onderzijde van het stuur ipv er boven), olietemperatuurmeter, GSX-R 1000 schokdemper, taartschep volledig verwijderd, Tokico 6-zuiger remklauwen, middenbok verwijderd
 
Duurde ff voordat ik een digitaal plaatje had, maar hier is tie dan. Rijd er al vanaf maart op trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan