Mijn bedrijf failliet, overname partner gooit hand

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
2 maanden, zolang duurde de overname van E-partners van Media@vantage!

sorry jongens, te weinig winst, we kappen ermee!

Bertv staat op straat, heeft iemand nog werk voor een internet-vormgever?



www.europartners.nl

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-20 22:28 ]
 
Waarom begin je zelf niks terwijl je misschien zoekt naar een nieuwe baan? Ik ben er achter gekomen dat het om contacten en klanten gaat als je die weet te bereiken, dan lukt het wel...

Maar succes in ieder geval. Is erg lastig als je een vast inkomen nodig hebt voor iets.
 
Klote voor je maar voor een ervaren IT'er moet zo weer een baan kunnen vinden denk ik. Succes!
 
Ik weet wel een baan voor je, maar dat is wel een beetje uit de buurt...


Kop op iig, laat je niet kisten... Werk heb je zo weer.
 
da's toevallig, ik ben aan het afstuderen bij Euro-Partners. Zat je in Gorichem of Amersfoort. In ieder geval wens ik je veel suc6 met het vinden van een andere baan.
 
Sterkte in de faillisements strijd, ik heb het zelf een keer meegemaakt en het heeft een hele tijd geduurt eer ik mijn laatste salaris en vakantiegeld heb mogen ontvangen, maar een nieuwe baan had ik wel weer snel.

(Overigens werkte ik toen nog als auto-spuiter)

Dus euhh, good luck
 
De ergste agressie heb ik onder invloed van wat alcohol weggereden...

ik weet het, zoiets kun je niet maken etc... maar het luchte wel op om een keer als duderuud te rijden :+

shaggy, idd in amersfoort.. Jij kent dus ook EttieneU?


Dank allemaal, misschien word ik wel boswachter :)


[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-21 09:25 ]
 
BertV,

Veel sterkte, maar ik denk dat je binnen notime een andere baan hebt hoor.
Maar toch het lijkt me idd wel klote ja.
Iig veel suc6

J.W



 
Das minder Bert,

Hopelijk vindt je snel wat anders, moet niet al te moeilijk zijn in de huidige markt. (toverwoord is "detachering" :) )

Succes,


 
komt er een projectleider naar me toe of ik nog ff wat wil doen...
(we zitten hier te wachten op de curator)

NOT!

[ Dit Bericht is bewerkt door: bertv op 2001-06-21 10:23 ]
 
Zo hoort het ook, de ECHTE beeldscherm tuurders werken nog door terwijl de wereld instort... Daar merken ze verder niets van, want ze hebben de wereld nog nooit gezien.... Ik hou niet zo van die types, dat moge duidelijk zijn.
 
BertV, stuur eens een mailtje naar ICL
Die zitten in Maarsen, is een heel leuk bedrijf.
Goed salaris, mooie auto's en hele leuke collega's.

Mocht je daadwerkelijke intresses hebben, speel dat ff door naar mij ik ken er een aantal daar, zodat we iets kunnen regelen met de hele dikke aanmeldpremie :)
 
Ze hebben op m'n werk m'n FTP-toegang naar de server afgesloten terwijl een aantal andere collega's dat nog wel hebben.

Ik zie er natuurlijk ook als een boef :)
 
dank martijnl, De vriend van mijn zus kent gelukkig een "mannetje" die aantal vacatures voor me heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan