Mijn beginnersmotor

Mooi bike, kan je prima op beginnen... Ik heb het zelf ook gedaan, en hey, ik leef nog steeds :P :+

Je moet gewoon je rechterpols met mate inzetten. Die hoge toeren komen wel een keer ;) En als je ze dan bereikt..... dan genietfactor = x3 :9
 
M'n broer is begonnen op een fireblade ... tja .. het kan wel, maar de eerste achterband slijt meestal erg vierkant af ;) . Inderdaad met beleid beginnen. Ik ben ooit begonnen met een 900 Bol d'Or uit 1980, waarvan je vanalles nog al eenvoudig aan de grond kon rijden. Moest je wel van een beetje dijning houden.
De TL die er na kwam was me niet gegund. Na 1000 km werd ik er vanaf getikt. Na twee GSXR750's (waarvan de laatste me ook niet gegund was) zit ik nu op een CBR600RR. Dat komt wel ongeveer overeen met zo een R6'je.
Aanrader: Een CRT-dag op Assen, of iets dergelijks. (www.crt-holland.nl meen ik)
 
Ja, ik was ook van plan om heel rustig te rijden (de 1e maanden) , maar het is heel moeilijk om rustig te rijden met zo'n ding.

Ik merk ook dat veel motorrijders (en paar Koekblik GTI'tjes) je uitdagen. Ik heb maar besloten om me daar vanaf vandaag niets van aan te trekken.

Ik had gisteren een Ducati 749 naast me staan bij stoplicht, toen het licht op groen sprong vloog hij weg, ik wou ook snel optrekken en gaf meer gas als normaal, en mijn voorwiel kwam van de grond. Ik schrok me dood, en het scheelde niet veel of ik had mijn eerste schuiver meegemaakt. Niet meer op ingaan dus, ik heb gewoon nog niet genoeg ervaring om dat te doen.

ha ha zo herkenbaar, geweldig.

je wil zo graag hé.

nou het komt vanzelf hoor, voor je het weet.

Veel succes en hou hem asteblieft heel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan