Mijn bezoekje aan Dynojet Rotterdam

YamaMocro

Die hard MF'er
25 jul 2003
259
0
Rotterdam
Zoals al eerder vermeld op dit forum ben ik vandaag naar Dynojet Rotterdam, goed ontvangen, koffie aangeboden gekregen en daarna de motor op de testbank.
Volgens Jan(Dynojet R'dam), loopt de motor heel goed, niets op aan te merken.
Weer een tevreden klant bij Dynojet Rotterdam. :)
Een minpuntje, door de klemmen die Jan gebruikt, is er een slangetje kapot gegaan die voor een hele rare geluid zorgde, ik heb de slangetje inmiddels vervangen(met dank aan Motorkelder) :)

Zie de grafiek voor meer info.

:]

full
 
Ben er een paar weken geleden ook geweest en ken jan redelijk goed want rijd op de zelfde vereniging, en hij is wel ok. Maar doe wel alles zelf en maak alleen gebruik van zijn bank, laats een powercommander en arata systeem op mijn blade gemonteerd en daarna naar jan gereden en em ietsje bijgesteld. Das dan wel weer mooi zo n usb laptopje eraan en afstellen die handel.
 
Zoals al eerder vermeld op dit forum ben ik vandaag naar Dynojet Rotterdam, goed ontvangen, koffie aangeboden gekregen en daarna de motor op de testbank.
Volgens Jan(Dynojet R'dam), loopt de motor heel goed, niets op aan te merken.
Weer een tevreden klant bij Dynojet Rotterdam. :)
Een minpuntje, door de klemmen die Jan gebruikt, is er een slangetje kapot gegaan die voor een hele rare geluid zorgde, ik heb de slangetje inmiddels vervangen(met dank aan Motorkelder) :)

Zie de grafiek voor meer info.

:]

Aan die grafiek is niet te zien of-ie werkelijk goed is afgesteld............
Geen A/F-gegevens?
(Afbeelding)
 

Jan zal wel weten waar hij het over heeft, ik zal hem wel mailen en vragen hoe dit zit?
Bedankt voor je opmerking. :]
 
Jan zal wel weten waar hij het over heeft, ik zal hem wel mailen en vragen hoe dit zit?
Bedankt voor je opmerking. :]

Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die gegevens niet te zien; ik heb geen redenen om te twijfelen aan wat je is verteld. Wilde alleen maar zeggen dat je zonder die air/fuel grafiek geen compleet beeld hebt.
 
Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die gegevens niet te zien; ik heb geen redenen om te twijfelen aan wat je is verteld. Wilde alleen maar zeggen dat je zonder die air/fuel grafiek geen compleet beeld hebt.

Een reply van Jan :)
De A/F gegevens zijn de Air / Fuel waarden welke bij mij niet onder de grafiek worden meegenomen omdat mijn programma deze mogelijkheid nog niet heeft.
Deze waarden waren wel te zien op de kleine separate Lambda meter welke boven op de CO meter staat.
:] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan