mijn bmw k100 16v zijspan project

Een dagje of 2 topic niet meer gevolgd , valt wel op als er over bier gepraat word dat jullie laaiend enthousiast worden 🍺🤣🍺 ik weet nog niet hoe of waar maar vroeg of laat zullen wij wel eens samen op één of ander feestje zitten 🎉🎉🍺 Ps hoe zou dat eigenlijk zijn met die k100 16v
 
Een dagje of 2 topic niet meer gevolgd , valt wel op als er over bier gepraat word dat jullie laaiend enthousiast worden 🍺🤣🍺 ik weet nog niet hoe of waar maar vroeg of laat zullen wij wel eens samen op één of ander feestje zitten 🎉🎉🍺 Ps hoe zou dat eigenlijk zijn met die k100 16v
het project loopt gewoon door vandaag weer paar dingen tegen gekomen die opgelost moesten worden dus weer paar stappen vooruit
volgende wordt de stuur uitslag en voorrem en daarna bak met frame aan zetten en uitlijnen
 
ben bang dubbel account die van dipstick80 is van 2012 daar kon ik toen niet meer op
en heb ik deze aangemaakt die ik nu gebuik dus dipstick80 gebruik ik niet meer

Hoe kan je dan nog in dit topic, dat is gestart in augustus 2019, met beide account gereageerd hebben :?
En ook in november 2019 heb je daar nog mee ingelogd.

Aangezien dubbele account niet worden geaccepteerd hoort het nieuwe account gesloten te worden. Ik zal deze keer het oude account sluiten.



Verder moet ik er even op aandringen on topic te blijven :P
 
Hoe kan je dan nog in dit topic, dat is gestart in augustus 2019, met beide account gereageerd hebben :?
En ook in november 2019 heb je daar nog mee ingelogd.

Aangezien dubbele account niet worden geaccepteerd hoort het nieuwe account gesloten te worden. Ik zal deze keer het oude account sluiten.



Verder moet ik er even op aandringen on topic te blijven :P
[/
dat is prima als u het oude wilt verwijderen alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan