Mijn boete is binnen

GSX-Reinier

Die hard MF'er
17 okt 2002
876
0
Obdam
Blij en toch weer niet.

21 januari mezelf op lopen naaien (motor sloeg af bij groen licht) en er op een 2 baans weg er vandoor gesprint. Toen ik 130-140 reed liet ik mijn gas los en ben ik verder gaan rijden met een gangetje van 90. Helaas was ik al opgemerkt door de politie die mij trakteerden op een boete. |(

Deze heb ik nou binnen en €245 is naar de kloten. Ach ja, weer wat geleerd zeg ik dan maar. In ieder geval mag ik blijven :]

(delict was 41-46 Km/h te hard in de bebouwde kom dus ik ben gematst)
 
Tsja das balen....

Ik krijg er net ook 1 binnen....5 km te hard in de bebouwde kom, 28 Pleuro....tering ik zal perongeluk wel een 1000-ste mm teveel gas hebben gegeven :Z

Mn pa zag dat ie met mn motor was gereden en t eerste wat ie zei was: rijbewijs kwijt! Hoezo vooroordeel? :X

Vervolgens heb ik hem maar even verteld dat uit deze bon dus blijkt dat ik inderdaad altijd netjes rij O-)
 
vervelend he die bonnen |( kan je een hoop van doen van die 245 duuro's '(

gelukkig ben ik de eerste die de post lees dus kan ik al mn bonnen snel wegwerken.....als ik een ooit een bon binnen krijg tenminste O-)
 
Verkeers criminelen zijn jullie, allemaal. })

Ik kan me niet heugen wanneer ik een bon heb gehad.

Maar ik kan me veel niet herinneren van wat de vorige maand is gebeurd.

Ik prijs jullie openbare boetedoening hier. Eigenlijk moesten jullie allemaal op het schavot, wegpiraten! Oefen je rechterhand eens ergens anders op. :)

Een maand lang met een bord om je nek lopen. Met de tekst: ik reed 5 kilometer te snel. Dat is pas echt straf. Jullie verdienen niet beter, verkeersmonsters. ;)

Jullie zouden ook nog een bijkomende straf moeten krijgen omdat je door jullie verkeersmentaliteit en gedrag justitie afhoudt van hun eigenlijke werk: boeven vangen.

Zo goed? Lastig hoor, moraalridder spelen.

Maar meer dan 40 km/h te snel in de bbk is wel een beetje te veel.
 
Ik ben vandaag waarschijnlijk geflitst ergens waar je maar 30 mocht.
Toen ik dezelfde weg terug reed zag ik dat ze stonden te flitsen. Ik weet dus niet hoe hard ik gereden heb. Het wordt in iedergeval duimen :(
 
K*T...
Ik kreeg vandaag ook een bekeuring binnen en dan ook nog een lekkere vette van € 216,-.
Hier word ik dus niet vrolijk van.
En het ergste is dat het gebeurd is op een weg waar van ik niet eens van wist dat er een 50km beperking is.
Ik reed dus 86.
Crawl
 
Maar meer dan 40 km/h te snel in de bbk is wel een beetje te veel.


Klopt. Maar ter verdediging was het de westtangent in Heerhugowaard in Noord-Holland. Voor de mensen die het niet kennen : 2 banen in elke richting en elke kruisende weg (om de 900 meter) is beveiligd met stoplicht waar ik dus wel voor stopte.

Iedereen rijd daar standaard een gangetje van 70 a 80.

[me]Kaos rijd niet met 100 op z`n achterwiel langs basisscholen.[/me]
 
waar stonden ze eigenlijk precies te flitsen want is toch een heel overzichtelijke weg? Wil ik weten omdat ik er 4 per week rij. En straks met m'n nieuwe zx6r ipv met de auto van m'n broertje die eerst aangeduwd moet worden voordat ie begint te rijden. Gaat dan ff wat sneller allemaal. :9
 
Op zaterdag 29 maart 2003 18:39 schreef Kaos het volgende:[me]Kaos rijd niet met 100 op z`n achterwiel langs basisscholen.[/me]
mietjuh ;) :+

neej je hebt mazzel gehad denk ik, maargoed weet niet in hoeverre je 245 euro mazzel kunt noemen...

in het vervolg lekker 80 dus? :]
 
ik kan het even niet laten om ook mijn hart te luchten hier ..

ook een dikke boete binnen gekregen laatst
60 te hard gereden beweren ze, ben nooit aangehouden en volgens mij hebben ze niet eens een foto.
dus 'matsen' ze mij voor een luttele 468 Euro-munten.. ;(

ik denk dat ik voor dat bedrag het maar voor moet laten komen, heb ik nog wat waar voor me geld :(
 
waar stonden ze eigenlijk precies te flitsen want is toch een heel overzichtelijke weg? Wil ik weten omdat ik er 4 per week rij. En straks met m'n nieuwe zx6r ipv met de auto van m'n broertje die eerst aangeduwd moet worden voordat ie begint te rijden. Gaat dan ff wat sneller allemaal. :9

Ja dat is dus het lullige. Ze stonden niet te flitsen. Ik kwam van Obdam af en de politie kwam van Middenwaard af. (of de afslag daarna, dat weet ik niet zeker) Ik zag ze pas toen ik in mijn spiegel keek bij het rode licht !
 
Whohahahaa.. ik had m'n eerste bekeuring al na 2 dagen motorrijden te pakken (28 euro) Hoop commentaar van m'n vrouw!! Nou heeft ze lekker zelf een bekeuring van 62 euro te pakken :} Heb ik weer wat 'speling' voor een eventuele volgende bon *D
Maar 245 euro is wel een hoop geld. Toch wel zonde hoor!
Suc6 met het verwerken van dit verlies 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan