Mijn CB heeft auw

Ik vind 'm ook mooooooi! Gave CB geworden zeg, dat sport stuur staat echt heeeel vet met de nieuwe pijpen erbij. En die eind dempers zijn gewoonweg super.

SUPER BRIKKIE!!

-> edit na zien van filmpje.

GAAF GELUID!! *D :}

dit vraag om een filmpje met wat fly-by's en wat door de versnellingen heen gaan... 8-)
 
Ik vind 'm ook mooooooi! Gave CB geworden zeg, dat sport stuur staat echt heeeel vet met de nieuwe pijpen erbij. En die eind dempers zijn gewoonweg super.

SUPER BRIKKIE!!

-> edit na zien van filmpje.

GAAF GELUID!! *D :}

dit vraag om een filmpje met wat fly-by's en wat door de versnellingen heen gaan... 8-)
tnx *D
De fly-by's komen binnenkort als ik hem lekker ingereden heb :)


Deepspace: ja ik zag je toen volgensmij nog buiten de winkel lopen..

iig iedereen tnx voor de positieve reacties :)

Ik ben nog een beetje rustig aan het afstellen, ben van een sproeier 115 naar 125 gegaan.. en nog heb ik het id dat hij een beetje te arm staat, binnenkort maar eens een bij een autozaak een sensor in mn pijp hangen :) Heb er nu een 250km al mee gereden, en het rijdt echt heeeeerlijk :]

Stiekem betrap ik me er trouwens al wel op dat ik andere velgen in dit ding wil schuiven.. :X maar mayb verstandiger daar mee te wachten, als je kijkt hoeveel geld er al in zit '(
 
Ok maar weer een update... het inrijden gaat lekker, zit nu op 1500km ongeveer, dus ik durf nu wel aan het gas te draaien.

een piccie zoals hij er gister bij stond:
motor%20001%20(Large).jpg

motor%20002%20(Large).jpg


Rijdt super, en trekt flink wat harder dan eerst!!

sproeier heb ik nu opgeboord naar een 135 ongeveer, alleen twijffel ik nog of hij niet te arm staat, maar mn gevoel zegt dat hij wel goed zit.


:]
 
Die uitlaat is echt wel vet!! Heb je die zelf gelast? Jij mag me helpen met een stel guzzi pijpen ok? *O*
 
Ja, die uitlaat is echt puik werk!

Die motor is zie er goed uit zo, ook speciale spiegeltjes te zien :Y
tnx, spiegeltjes zijn overiggens bij veel motorzaken gewoon tekoop hoor.. maar vond ze wel stylish..


sjaap: balanspijp merk je wel ja, ik heb nu een soort van powerband, dus mis wat onderin. Denk dat ik er in de winter een dun buisje tussen las, genoeg om de druk te balanceren, en te weinig om mijn lekkere klappen mee te dempen ;)
 
He Neon,
Hoe zit dat met die extra metertjes die je hebt gemonteerd, hoe heb je die gemonteerd, welk merk, cockpit fotootjes, ...
Je snapt het, ik ben benieuwd... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan