Mijn CBR 600 tijdens een restyling

Ik denk dat ie wel heel erg mooi wordt met West bestickering!
En die koplamp, heb je die gewoon voor een stuk meegespoten?
Geeft ie nog wel genoeg licht en schijnt het niet een beetje door die verf?
 
Ik denk dat, als ie af is, best mooi is :) Op dit moment vind ik em ook niet zo mooi, maar ja je bent nog bezig en wat ziet er wel mooi uit als het half af is :?
 
Hou wel ff in de gaten dat de prijzen die daar vermeld zijn excl. 20% VAT zijn en excl. verzendkosten naar NL 19,46...dus 113x1.20+19.46= 155,06 ..dat moet je uit eindelijk voor betalen...maar inderdaad wel :9~
 
Ik heb er wel moeite mee om "reclame" te maken voor een ander waar je zelf voor moet dokken :?
Kan je ze dan niet beter aanschrijven met de vraag of ze er nog wat liggen hebben? :p
 
Ik zou de velgen fel oranje, rood of geel spuiten! Heb ik zelf ook bij mijn motor, ziet er perfect uit :9~
 
Ik ben best wel benieuwd hoe de motor er nu uitziet, aan het icoontje van Carbon Chris te zien issie al wel af, ik wil plaatjes zien!
 
Ik ben best wel benieuwd hoe de motor er nu uitziet, aan het icoontje van Carbon Chris te zien issie al wel af, ik wil plaatjes zien!
Zo:
full

url van zijn usericon tussen img tags gezet
 
Ik vindt em wel wat hebben, maar misschien raar om te horen, maar zonder stickers vindt ik em vetter :)

Ben niet zo'n stickerman, nog niet tenminste...
 
Ik vind 'm wel mooi, en dat terwijl ik alle CBR's lelijk vind ;)
Alleen dat West (tseW) :? opzij zou wel wat netter kunnen.
 
What the fuck ??? Ik draai me kont 2 dagen van het forum en achter mijn rug publiceren ze mijn juweeltje }) (het is wel de slechtse foto van mijn beestje maar mijn slome camera is busted) :(
Ja ik vond het ook wel spijtig van die tsew aan 1 kant (de andere kant is wel ok hoor) maar ja je kunt niet alles hebben he :9
Ik ben al blij dat ik van die monotone Honda kleuren af ben die iedereen op zijn CBR heeft.
Bekijks heb ik in ieder geval genoeg 8-) want er is geen enkel moment dat ik mijn op gemak mijn biertje kan leegzuipen als ik op een terras zit
Het is steeds "heb je wel mooi gedaan man of zo eentje heb ik nooit gezien "
Er was zelfs een kerel met een Bandit die aan me vroeg of het ook zo een soort van replica was zoals de Rossi CBR .... ik zo van "jaja zeker moet je beslist eens navragen bij je motorboer, vraag maar naar de Honda Pons Replica" :P
De Arrow geeft een beestelijk geluid en voor de rest is alles nu wel ongeveer in orde voor deze zomer :}
 
Echt mooi gedaan hoor! Ziet er goed uit :9

(Beetje jammer idd van dat TSEW, maarja...kleine dingen blijf je houden ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan