Mijn Custom Suzuki Savage LS650

BasLS650

MF'er
12 nov 2012
108
0
Rosmalen
Ik heb verschillende projecten gehad, dit is er één van. Kijk ook gelijk even op: www.DuasRotas.nl --> zit ook gelijk een kort introductie filmpje van mijn motor.

1.jpg
 
leuk dat jonge enthausiasme.....
echter zou ik toch iets voorzichtiger worden met uitspraken...
een leuke savage....maar ondanks dat de foto klein is zie ik al wat dingen dat ik zeg...dat zou wel wat beter kunnen...

en dan mijzelf een motorclub noemen.....ik zou dat toch wel veranderen want dat is vragen om problemen...maak er dan een MVC van....maar zou zeker MC weghalen..
 
Ik denk niet dat er problemen komen, ik bedoel de 'grote jongens' zullen een groepje jonge motorrijders die gewoon gezellig wat touren, niet echt serieus nemen.
 
Ik denk niet dat er problemen komen, ik bedoel de 'grote jongens' zullen een groepje jonge motorrijders die gewoon gezellig wat touren, niet echt serieus nemen.


pas op met wat je zegt!
hieronder een waargebeurd verhaal van nog maar een paar weekjes terug, gaat om een MC met, ik meen, 8 leden.

1
2
3
4
5

6

er zijn ook enkele audiofragmenten, het luisteren waard wellicht

edit: PAS OP! kan schokkend overkomen

EDIT: punt 6 toegevoegd
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha laat je lekker bang maken door zo'n stelletje idioten met leren gilletjes en een identiteitscrisis. Wat die gasten doen is gekkenwerk, daar moeten we lekker allemaal naar luisteren en een MOTORCLUB geen motorclub meer noemen. KOEKOEK!! Word eens wakker, daar ga je toch niet in mee?

Ik heb je andere topic ook gevolgd. Doe lekker wat je wil en laat je niet hinderen door anderen.
 
Je bent vrij om te doen wat je zelf wil...
Maar waarom zou je het risico nemen...
Ik kom vaak genoeg in gevaarlijke situaties terecht maar dat vind ik de moeite..
Hier schiet je niets mee op ..ik zou het risico niet nemen...
 
Hahahaha laat je lekker bang maken door zo'n stelletje idioten met leren gilletjes en een identiteitscrisis. Wat die gasten doen is gekkenwerk, daar moeten we lekker allemaal naar luisteren en een MOTORCLUB geen motorclub meer noemen. KOEKOEK!! Word eens wakker, daar ga je toch niet in mee?

Ik heb je andere topic ook gevolgd. Doe lekker wat je wil en laat je niet hinderen door anderen.


Hahaha, daar kom jij dan vanzelf wel een keer achter.
Kijken of je dan nog lacht.

Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben,
maar er zijn gevallen waar ik mijn principe's maar even achterwege moet laten.
Het is het niet waard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen paniek.

Gewoon geen dingen op je rug naaien en je profileren als een gewoon cluppie wat gericht is op een beetje toeren en ouwehoeren.

Bij de clubs die recentelijk 'overvallen' zijn was het te doen om het onderkomen, niet op de club zelf. Hoe triest het ook is voor die clubs. want ook al hebben ze in Leiden hun hok weer terug, van de club is waarschijnlijk niets meer over en zal de angst er goed inzitten.
 
Ja dat bedoel ik, wij zijn totaal geen gevaar of wat dan ook voor die "motorclubs". Wij hebben heeeeel duidelijk op site vermeld dat het bij ons om de motoren, de tours en de gezelligheid gaat, daarbij hebben wij geen 'colors' of idd leren jacks met het logo erop. Ik denk dat zij ons niet serieus gaan nemen...
 
Ja dat bedoel ik, wij zijn totaal geen gevaar of wat dan ook voor die "motorclubs". Wij hebben heeeeel duidelijk op site vermeld dat het bij ons om de motoren, de tours en de gezelligheid gaat, daarbij hebben wij geen 'colors' of idd leren jacks met het logo erop. Ik denk dat zij ons niet serieus gaan nemen...


Dat denk ik wel,
Daar zijn mc's heel serieus over.

Dit verhaal doet mij denken aan mc rataplan,
Die reden ook met een logo op de rug die iets te veel op het logo van een mc leek.


een voorval uit de begin dagen van Rataplan ratbikeclub.
Wat er toen gebeurde was het volgende, Ze waren destijds op het idee gekomen om vanuit ratbikeforum.tk een clubje op te richten voor liefhebbers van matzwart.
Ze hadden daar ook een geinig logotje bedacht, een rat op een steeksleutel en een half tandwiel erachter en de tekst; Rataplan Ratbike club eromheen.
Een paar van de mensen die mee waren toen ze voor de eerste keer een stukje gingen rijden vonden het logo zo leuk dat ze dit met een spuitbus op hun vestje gespoten hadden.
de 1 op zijn spijkervest, een ander op zijn legerjas en 1 op zijn leren vestje
Toch werd de boel aan de kant getrokken door 1 van de benoemde "officiële" MC's en werd vriendelijk edoch dringend verzocht om een "kennis te komen maken" met de raad van 8.
Al met al is dat wel een prima gesprek geweest over MC rataplan, maar er werd toch heel vriendelijk verzocht om geen uniforme hesjes met het logo te voeren bij het rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat denk ik wel,
Daar zijn mc's heel serieus over.

Dit verhaal doet mij denken aan mc rataplan,
Die reden ook met een logo op de rug die iets te veel op het logo van een mc leek.


een voorval uit de begin dagen van Rataplan ratbikeclub.
Wat er toen gebeurde was het volgende, Ze waren destijds op het idee gekomen om vanuit ratbikeforum.tk een clubje op te richten voor liefhebbers van matzwart.
Ze hadden daar ook een geinig logotje bedacht, een rat op een steeksleutel en een half tandwiel erachter en de tekst; Rataplan Ratbike club eromheen.
Een paar van de mensen die mee waren toen ze voor de eerste keer een stukje gingen rijden vonden het logo zo leuk dat ze dit met een spuitbus op hun vestje gespoten hadden.
de 1 op zijn spijkervest, een ander op zijn legerjas en 1 op zijn leren vestje
Toch werd de boel aan de kant getrokken door 1 van de benoemde "officiële" MC's en werd vriendelijk edoch dringend verzocht om een "kennis te komen maken" met de raad van 8.
Al met al is dat wel een prima gesprek geweest over MC rataplan, maar er werd toch heel vriendelijk verzocht om geen uniforme hesjes met het logo te voeren bij het rijden.


Dat bedoel ik. Gewoon niet met colors of andere shit op je rug rondrijden. Doe je dat wel, dan kan je problemen krijgen of liever gezegd, dan heb je een probleem.
 
Zolang je niet in groepen gaat rijden, met uniforme kledij, in de sfeer en looks van een MC, dan zal het wel meevallen.

Nu zitten jullie in het stadium van een website hebben, en onderlinge contacten. En natuurlijk rijden :Y

In kan me niet voorstellen dat daar enig probleem of enige vraag uit gaat ontstaan :)

Er zijn wel 300 cluppies in NL, die zo lekker hun gang gaan.

Zodra het jasjes met logo's ed gaat worden, moet je gewoon opletten. Niet als bangmakerij, maar je wilt gewoon niet dat het teveel lijkt op een ander cluppie. MC of niet MC.

Daarnaast willen die grote jongens dan wss wel weten wat precies de bedoeling is. En wss gaan ze er dan ook naar vragen.

Maar goed, das enkel 'wat als' en een toekomstbeeld dat mogelijk niet eens aan de orde is.
 
Ja dat bedoel ik, als je je gaat kleden als een MC, maar dat is bij ons niet het geval! Dus het zal wel mee vallen met de problemen. Gewoon lekker met paar gasten/dames motorrijden moet geen probleem zijn hahaha
 
Je merkt het vanzelf O-)

Maar vind je de letters MC en een logo zo belangrijk dat je risico wilt lopen? ZOnder die dingen is het wsl net zo leuk.
 
Laatst bewerkt:
nee dat vind ik niet zo belangrijk maar daar hebben wij destijds voor gekozen en ik ben niet van plan om dat zomaar even te veranderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan