Mijn Custom Suzuki Savage LS650

Als die jongens van pegasus maar niet denken dat de burgemeester of justitie op een manier ook maar aan hun zijde staan......... on topic, enthousiasme is inderdaad mooi, maar meer als een beetje boutwerk is er ook niet veranderd aan de custom "ravage" of niet? :).. waarom ga je niet bij een plaatselijke motorclub?
 
Hahahaaa... denk dat Bram bedoelt dat er geen rigoureuze verbouwingen zijn gedaan aan jou Savage (welke in de volksmond als bijnaam Ravage heeft). Gaaf dat je op deze leeftijd al start met het hobbyen aan je fiets. Ik ben op m’n 21e ook gestart met het “pimpen” van m’n toenmalige fiets. Lekker hobbyen in de garage met goede muziek en un pintje, altijd leuk! Ga zo door…

Mijn toenmalige fiets toen hij klaar was…
full
 
Laatst bewerkt:
Ik had dit in het eerste bericht ook al geschreven...
Custom is wel iets meer dan een ander zadel..
Dit was niet bedoeld om je te beledigen maar vertel anders eens wat je allemaal hebt aangepast aan je motor ;)
 
alsof je bang moet zijn voor die mc's ik bedoel ts ziet eruit als justin bieber, die gasten van de mc's snappen ook wel dat hij niet in de drugs/hoeren/transport enz zit
 
Bas, ik vind hem persoonlijk wel geslaagd.
Ik wou dat ik er ook al zoiets van kon maken.

Het meest ingrijpende dat ik al gedaan heb is andere einddempers gemaakt en nieuwe richtingaanwijzertjes geplaatst :)
 
pas op met wat je zegt!
hieronder een waargebeurd verhaal van nog maar een paar weekjes terug, gaat om een MC met, ik meen, 8 leden.

1
2
3
4
5

6

er zijn ook enkele audiofragmenten, het luisteren waard wellicht

edit: PAS OP! kan schokkend overkomen

EDIT: punt 6 toegevoegd


Punt 6 toegevoegd, t bleken idd stoute jongens
 
Wtf lopen er hier een paar te 'griezelen' over de 'beruchte' letters MC??
Eerst dacht ik dat het over een eventuele financieel plaatje ging wat betreft de kosten van een eigen club, maar nu zijn jullie bang dat ze zomaar in elkaar getrapt worden oid, of zomaar levenslange gevangenisstraf?

@Bram1991, een beetje respect voor de !S!avage hè ;)
 
Wtf lopen er hier een paar te 'griezelen' over de 'beruchte' letters MC??
Eerst dacht ik dat het over een eventuele financieel plaatje ging wat betreft de kosten van een eigen club, maar nu zijn jullie bang dat ze zomaar in elkaar getrapt worden oid, of zomaar levenslange gevangenisstraf?

@Bram1991, een beetje respect voor de !S!avage hè ;)
Wat zijn ze dapper he, als ze jong zijn.....

En? De ravage al verkocht?
 
hehe ben zelf ook nog een jonkie maar het respect voor de ravage ben ik in het prille begin al kwijt geraakt.... Respect voor mc's echter niet,,,...
 
Ik heb iig geen respect voor jullie, mijn mooie motor een Ravage noemen... ;(
Maar ik ga morgen even een nieuw startrelais erop gooien, en dan zet ik hem weer in de verkoop. Alleen dat gaat nogal wat werk kosten aangezien ik al 3(!) schroefjes kwijt ben geraakt omdat ze ergens tussen het luchtfilterhuis en frame zijn gevallen... :')

Wat een klusje van een kwartiertje had geweest, zal nu een klus van enkele uren worden...gezeik.. B|

Maar ik fix het wel weer :Y
 
Jullie hebben wel een mooi logo. Dat moet ik toegeven.

Maar de realiteit is wel dat als jullie groepje groter wordt, dat er vanzelf leden zullen zijn die er een shirt van willen hebben. En dan ga je aandacht trekken.
Nu zit je nog in een fase om er MVC van te maken. Af en toe moet je luisteren naar de eerdere oudere bikers. Die hebben een bepaalde ervaring.
 
Hij heeft hem gesloopt toen hij zijn bike aan het exploren was.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan