Mijn dank is groot meneer Mercedes!!!

adkart

Die hard MF'er
8 aug 2008
623
0
Middelburg
Vandaag eerst met vriendin wezen rijden op het gemakje op mijn cb1tje.
Was heerlijk weer.
Later vanmiddag nog op de CBR weggeweest want de meeste zooi was hier wel van de weg. Rij ik op een 80 kilometerweg (ok, iets harder) zie ik een tegemoetkomende mercedesbestuurder naar mij knipperen met zn lampen.... Achter hem zie ik een fiat stilo sport, kleur paars keren op de weg...
Was dus het team van wegmisbruikers. Keurig 80 gaan rijden toen ze achter me aan zaten. Bij het eerstvolgende stoplicht stonden ze dus achter me. Camera achter de spiegel en nog wat andere zooi aan de voorruit van die auto. Tevens derde man (denk televisiecameraman op de achterbank in het midden)

Ik uitgebreid in mijn spiegels kijken terwijl ik stilstond voor rood en bij groen weer verder rijden. Heren besloten ondanks dat ze voor rechtdoor voorgesorteerd stonden toch maar rechtsaf te slaan, zo van, die pakken we nu toch niet want die motorrijder heeft ons gezien.....

De rest van de rit naar huis met een big :) op mijn gezicht afgelegd.

Fiatje rijdt in zeeland
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eerst met vriendin wezen rijden op het gemakje op mijn cb1tje.
Was heerlijk weer.
Later vanmiddag nog op de CBR weggeweest want de meeste zooi was hier wel van de weg. Rij ik op een 80 kilometerweg (ok, iets harder) zie ik een tegemoetkomende mercedesbestuurder naar mij knipperen met zn lampen.... Achter hem zie ik een fiat stilo sport, kleur paars keren op de weg...
Was dus het team van wegmisbruikers. Keurig 80 gaan rijden toen ze achter me aan zaten. Bij het eerstvolgende stoplicht stonden ze dus achter me. Camera achter de spiegel en nog wat andere zooi aan de voorruit van die auto. Tevens derde man (denk televisiecameraman op de achterbank in het midden)

Ik uitgebreid in mijn spiegels kijken terwijl ik stilstond voor rood en bij groen weer verder rijden. Heren besloten ondanks dat ze voor rechtdoor voorgesorteerd stonden toch maar rechtsaf te slaan, zo van, die pakken we nu toch niet want die motorrijder heeft ons gezien.....

De rest van de rit naar huis met een big :) op mijn gezicht afgelegd.

Fiatje rijdt in zeeland

ik had effe :W gedaan
 
vanmiddag was een agent aan het laseren bij de brug over kanaal door zuid-beveland
vrouw in auto knipperde ruim voor ik aan de beurt was
mijn dank is groot mevrouw *O*
 
mooi zo *O*

Ik ben ook aan een lasercontrole ontsnapt door een oplettende automobilist vorige week.

Waar in Zeeland reed ie precies?

Ben ook een keer gered door een vrachtwagen die overdreven met zn remlichten aan het spelen was.. bleek dus een flitser te staan. Kwam goed uit, anders had ik een boete paar weken later gehad voor rond de 30-35km/u te hard. Hulde aan dat soort mensen :}
 
Ik dacht even dat je onderuit gekegeld was door iemand in een Mercedes :/


Het viel gelukkig mee :P
 
vanmiddag was een agent aan het laseren bij de brug over kanaal door zuid-beveland
vrouw in auto knipperde ruim voor ik aan de beurt was
mijn dank is groot mevrouw *O*

En hoelaat stond die man daar dan met zijn pistooltje? Heb die namelijk niet zien staan.
 
Laatst bewerkt:
ik had het helemaal mooi vorig jaar toen werd ik bij heerhugowaard door een motoragent
gewaarschuwd voor een lazer controle een kruising verder
had eigenlijk terug moetten gaan om hem te bedanken :)
 
Zo hard als je kon optrekken en bij 80 meteen inhouden :)
Kijken hoe lang ze het blijven proberen :+

Ze waren hier ook aan het laseren, gelukkig kwam ik van de andere kant. Collega motorrijder gewaarschuwd, en volgens mij begreep hij het. Was in Zoetermeer, die weg door Oosterheem heen.
 
Laatst bewerkt:
Kijken hoe lang ze het blijven proberen :+

Ze waren hier ook aan het laseren, gelukkig kwam ik van de andere kant. Collega motorrijder gewaarschuwd, en volgens mij begreep hij het. Was in Zoetermeer, die weg door Oosterheem heen.

ik reed er met de trapfiets langs... mannen hadden het aardig druk vanmiddag.. stonden drie agenten flink te schrijven en de 2 automobilsten stonden te wachten....
 
't blijft belangrijk om goed op te letten op de weg. 't grootste gevaar zijn de camera's, lasers en camauto's, dan je medeweggebruikers en dan pas de overige factoren... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan