Mijn dank is groot meneer Mercedes!!!

Is het niet zo dat de agent die de overtreding waarneemt, deze ook moet uitschrijven???

Volgens mij niet. Ik ben een keer gepakt tijdens een grote lasercontrole. Er stond 1 man te meten, vervolgens 4/5 agenten om de auto's die te hard reden aan de kant te zetten.
 
Ik zou juist even zwaaien bij het stoplicht en dan vol gas weg rijden als die groen word tot 90 km/h en dan weer af laten zakken tot 80 km/h. :P

Mijn motor is 25 KW, :+ maar altijd nog sneller tot de 100 km/h :P
 
Laatst bewerkt:
kenteken niet geregistreerd?? nu gaat iedereen zich netjes aan de snelheid houden bij iedere fiat die ze zien. zelfs bij een fiat 500.
 
Niet echt de vlotste auto Fiat Stilo - Wikipedia

Maar goed om te weten, dacht dat ze tegenwoordig echt alleen maar VAG auto's reden undercover.

Politie laat ook vaak auto's tunen ;)
Probeer maar geen wedstrijdje te doen ;)

Heb vorige zomer met een Porsche een 'wedstrijd' gedaan, die rijden ze toch echt niet, maar audi's, mercedessen, VW R32 overal rijden ze in..... |( Je kunt niet meer zeggen, oh dat is een te duren auto voor de politie (op de extreme sportauto's na)...
 
deze worden wel net ingevoerd in de US of A.

full
 
't blijft belangrijk om goed op te letten op de weg. 't grootste gevaar zijn de camera's, lasers en camauto's, dan je medeweggebruikers en dan pas de overige factoren... :+


Yep, klopt helemaal.....zonder camera's, lasers en camauto's zou ik veel meer oog hebben voor de overige weggebruikers en andere factoren....
Nu gaat 40% van mijn aandacht uit naar oom agent.... :(

Over het flitsend wegrijden tot 80 bij het stoplicht en zwaaien.....Heb daar even over gedacht, maar bedacht me toen net dat ik een micron uitlaat zonder db killer en zonder e keur op die fiets heb zitten, dus vandaar niet gedaan.....(watje he?)
 
Laatst bewerkt:
nu dan goed hoop ik

deze heeft meer dan 300 pk en kan binnen 6 seconden nar de 100.
en niet geheel onbelangrijk hij rijdt op biodiesel. dus heeel erg groen

full
 
Laatst bewerkt:
wat dacht jij dan? is volgens mij van chevrolet. in amerika kijken ze alleen naar heeeel erg dik
Daar kun je op wachten, een land dat een president "kiest" (niet Obama, zijn voorgangster :r ) die al jaren hersendood is -O-
Als men zegt: "Size matters." snapt men niet dat een strootje meer kietelt dan een boomstam :+

Bovendien zijn de meeste mensen daar heel erg dik. Niet omdat het gezond is om dik te zijn, maar omdat gezond voedsel daar onbetaalbaar is. De Amerikaanse vriendin van een kennis van me vroeg zich af of ik wel gezond ben met mijn plm. 80 kilo bij 1 meter 85 })
Iets met "afgetrainde triathleet" ofzo *O*
 
Laatst bewerkt:
Netjes van die Mercedesrijder.



Ik reed een afgelopen zomer terug uit Zeeland. Donkere weg, het hele stuk 80 km/uur. Na een paar kilometer komt er een lokale laagvlieger mij voorbij en ik rij dus achter hem aan.
Heerlijk een stukje gecruised met wat minder legale snelheden, toen hij ineens de horlepiep met de remlichten knipperde. Ik wat vaart minderen, ik dacht nog: zelfs zo'n lompe Zeeuwse veldwachter zet de flitskast toch niet midden in de nacht ook aan?

Een paar weken later plofte het bewijs dat de flitskast aan stond op de mat, als de lokale laagvlieger niet had geknipperd was ik veel zwaarder de löl geweest.


Maar:
Op de Maasboulevard in Rotterdam knipper ik niet meer. Je kan daar beter knipperen wanneer de graaiers niet aktief zijn, dat scheelt stroom en lampslijtage. Vrijwel iedere dag staat daar wel een auto op de stoep met het bekende "Smile, you're on expensive camera" apparaat.
Afremmen zodra er een auto op de stoep staat..... zelfs bij busjes en aanhangers.

En dan nog: soms staat de veldwachter te lasergamen achter een reclamebord. Dan is ie nog trots dat hij een motor heeft kunnen laseren, ook.
 
Rustig weggereden :?

Gemiste kans.

Als je nou ff harder had gereden, of een wheelie oid dan was je tv ster geworden.

ja, en dan had die kutkabouter je weer s fijn kunnen aankondigen met : surveillanten jut en jul achtervolgen deze BLOEDSNELLE MOTORDUIVEL ..... }) blahblahblahblahblah.......! :X :X :X :X

Spee moet eens een andere jas gaan kopen!Deze draagt ie al 276 seizoenen! :( :( :+
 
ja, en dan had die kutkabouter je weer s fijn kunnen aankondigen met : surveillanten jut en jul achtervolgen deze BLOEDSNELLE MOTORDUIVEL ..... }) blahblahblahblahblah.......! :X :X :X :X

Spee moet eens een andere jas gaan kopen!Deze draagt ie al 276 seizoenen! :( :( :+

pssst, volgens mij ging het over een CB1, diie zijn niet echt bloedsnel
 
Terug
Bovenaan Onderaan