Mijn Documenten weer operationeel, UPLOADEN WEER MOGELIJK *D

Ben voorlopig nog niet klaar met de werkzaamheden maar het belangrijkste werkt in ieder geval weer :)

Dank allen! (Ik was vandaag liever naar het ONK cross in Rhenen gegaan dus doet me goed om te lezen)
 
Ben voorlopig nog niet klaar met de werkzaamheden maar het belangrijkste werkt in ieder geval weer :)

Dank allen! (Ik was vandaag liever naar het ONK cross in Rhenen gegaan dus doet me goed om te lezen)


2d4x4k.jpg
 
Ben voorlopig nog niet klaar met de werkzaamheden maar het belangrijkste werkt in ieder geval weer :)

Dank allen! (Ik was vandaag liever naar het ONK cross in Rhenen gegaan dus doet me goed om te lezen)

Had je maar een vak moeten leren, en niet....... :P :o
 
:^

Het is bijna vanzelfsprekend dat het altijd allemaal werkt.
Mooi dat de problemen weer opgelost zijn. :}

:^ Zo is het maar net.

Iedere keer als er een probleempje is en ik zie hoe de crew daarmee bezig is om de problemen op te lossen bedenk ik me dat ik donateur wil worden om zo de mensen te steunen die het mogelijk maken om dit forum draaiend te houden :}

tot op heden schoot het er steeds bij in, maar nu ga ik dat meteen even regelen! *D
 
Iedere keer als er een probleempje is en ik zie hoe de crew daarmee bezig is om de problemen op te lossen bedenk ik me dat ik donateur wil worden om zo de mensen te steunen die het mogelijk maken om dit forum draaiend te houden :}

tot op heden schoot het er steeds bij in, maar nu ga ik dat meteen even regelen! *D

Hier exact hetzelfde! Ik heb mij gelijk maar aangemeld als donateur.
 
Hoi wat een snelle reactie!

Het lukt wel als ik de foto's resize. Als de foto te groot is krijg ik de melding HTTPfout 500.
En ik zit met een wit scherm......

Vroegah kreeg je dan een melding dat de foto te groot was.

Hoop- dat je er iets aan hebt!
 
Ik heb er niet heel veel verstand van maar is een dedicated server met bv windows geen optie? (https://www.strato.nl/dedicated-server-windows/) Een vriend van me maakt hier gebruik van en het blijkt super te werken.

Edit: Ik zie nu dat het probleem al is opgelost (niet goed gekeken) maar alsnog voor in de toekomst misschien een idee (mocht er weer iets misgaan). Met deze server kan je namelijk op de volledige capaciteit van de CPU, harde schijven en RAM rekenen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan