mijn DR'etje..

Stink-oma.

Eindelijk, mijn verse meuk binnen. Kost wat, maar dan heb je ook wat :X

Een zuigertje:

full
 
ik heb daarnet je motor nog zien staan in terneuzen als ik het goed heb, op de axelsestraat, kan dat?


Jep, dat kan heel goed kloppen, even langs bij een bekende van me. De broer van "rtje" kwam ook nog langs op zijn XR 600, herkende mijn motor en kwam terug voor een praatje.
 
Rare carb die Klei. Als de motor warm is krijgt hij hem alleen aan de praat met de choke.

(en 's-ochtend bij het wakker worden slaat die brommer alleen maar aan op de hotstart) _O-
 
Net klepjes gesteld, en het blokje loopt weer keurig zonder al te veel bijgeluiden.

Wel een andere nokkenas en tuimelaars bestellen want die zijn dik op de retour, maar dat is geen "moet morgen klaar" klus. Zonder balansassen lijkt het net een KTM, kijken of ie nu ook rijdt als een KTM
 
Zo, hij is op een paar kleine details wel af nu. Nokkenstok moet een keer gewisseld en de tuimelaars, maar die houden het wel een vakantie uit hoop ik. Is nu toch te laat om andere te ritselen, en de klepspeling blijft oké.

Staat op verse banden voor een weekje offroaden in Noord Italie. Alles zou tiptop moeten zijn en is het voor zover mogelijk ook. Zelfs de Decompressiekabel is gemaakt (deed al een jaar of 1.5 zonder)
imgp02461vg1.jpg

 
Laatst bewerkt:
Retourtje Italie ga jij niet redden op die bandjes, of wel?

Naar ik weet slijten die dingen onder je reet weg als je die afstand ermee rijdt :9

Zul je vast iets op hebben!
 
Jaja, niet hoog, maar ben dr wel een béétje trots op... (met 160~170 kg op de crossbaan is niet echt je-van-het :+ )

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan