Mijn Droom motor is ......?

het kan elke motor zijn waar je van droomde , een tour, een racer of welke motor die je wel zou willen hebben :')
 
girly-pink-harley-style-kids-ride-on-motorcycle-with-training-wheels-americanlisted_35224313.jpg
 
Vroeger, toen ik nog in de speeltuin speelde, stond er schuin tegenover het veldje altijd een "hele vette" witte motor. Droomde er van later ook zo'n motor te kunnen rijden :]

Eenmaal rijbewijs A op zak iets gekocht wat er voor zover ik me kon herinneren op leek.

Paar jaar later bij een dealer aan de praat geraakt over iets en hij kwam ermee dat hij wat geschiedenis van mijn motor had. Paar minuten verder bleek dat ik niet alleen hetzelfde merk en model motor reed als ik vroeger bij de speeltuin gezien had....
Maar blijk dus exact die motor gekocht te hebben *O**O*
 
Voor mij gezondheid dat ik kan motorrijden:]
Dat is misschien een motordroom maar in je topictitel heb je het over droom motor.
Dus tenzij je alzheimer hebt en na het typen van de titel vergeten bent wat je gestart hebt is je OP niet bepaalt logisch.
 
Jan's KLR600 natuurlijk... maarja, die wil 'ie niet verkopen. :(

Een Versys X-300 lijkt me ook wel wat. Keertje eentje meegekregen als leenfiets toen ik de ZRX wegbracht. Ge-ni-aal ding! Die 300cc komt prima mee, ook op de snelweg (ik zat vrij vlot op de 150, op de teller). Je moet 'm enkel wat meer op toeren houden, maar dat heeft ook wel wat.
 
"Zenuwlijer zei:

Het lijkt er op dat niet alle motorrijders dezelfde droom hebben..................
 
Laatst bewerkt:
Voor mij gezondheid dat ik kan motorrijden:]
1548539023148.png


On topic: laatst was mijn droommotor een soort hele grote offroad met een gigantisch voorwiel die kon vliegen door het stuur naar je toe te trekken. In de lucht veranderde hij opeens in zo'n quad met voor van die ski-latten. Maar ik heb ook wel eens een droommotor gehad die veel meer op mijn eigen FJR leek alleen wilde hij niet harder dan 30. Dus ja, 't is eigenlijk elke keer wat anders.
 
Vandaag is het deze, morgen kan het weer iets anders zijn.
En graag een paar miljoen er bij zodat ik wat minder kan gaan werken en meer rijden.*D
2017-Aprilia-Tuono-V4-Factory-Long-Term-Test-naked-sport-motorcycle-4.jpg
 
Voor nu deze, lijkt mee aardig haalbaar :)
In de tussentijd tot ik de centjes heb andere droommotoren (veranderd bijna met de dag) kopen en weer verkopen.. :9

2019_yamaha_tenere_700.jpg
 
ja, zo'n Aprilia dat lijkt er meer op!

Dit is wat je noemt MIJN droommotor!
MV Augusta Brutale 1000 208PK Een beauty met POWER!!:t
MV_Agusta_Brutale_1000.jpg

MV_Agusta_Brutale_Serie_Oro_11.jpg


Helaas dwingt mijn portemonnee er vanaf te blijven!
Voorlopig houdt ik 't maar op mijn FZ750 met de helft van genoemd vermogen. Toch ietsje verstandiger!
Ook met parkeren bij bezoek van een stadje is er meer kans dat ie er bij terugkomst nog steeds staat!
 
Laatst bewerkt:
Ducati multistrada pikes peak...
Dromen mag, kom vaak terug bij ducati's, maar een KTM superduke 1290 mag er ook zijn...

💪
 
Terug
Bovenaan Onderaan