Mijn Duke

dukerider

MF'er
15 mrt 2004
145
0
wuustwezel belgie
Na zes maanden zijn ze er eindlijk mijn Excel/Talon wieltjes
pict0033tt.jpg

pict00671cd.jpg

pict00659fo.jpg

pict00667vk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft Talon die naven ook in het zwart of is dat gespoten? Ik wilde voor mijn conversie eigenlijk ook helemaal zwart minus de spaken.
 
mooi hoor, maar zo'n ding is toch standaard een supermotard op 17" velgen?
Waarom dan dure nieuwe velgen en naafen kopen?
 
ja zeker! een beetje optisch getunded, red-bull sticker setje, zwarte velgen, andere headlight, hij is nu wel vet! en nog steeds lekker knallen.

duke ziet er ook bruut uit met de talon's hoe is het met je maat (520) heeft ie al bredere velgen of nog steeds die brommer dingen :9
 
omdat die standaard velgen boterzacht zijn.... en spaakwielen veel mooier zijn....

Boterzacht? wellicht als je in het zand gaat maar daar is de Duke niet echt geschikt voor. Persoonlijk vind ik de standaard BBS velgen mooier in een Duke.
(tevens makkelijker schoon te houden) Spaakwielen horen in een SM thuis.....een Duke is een Duke en geen SM.
 
Boterzacht? wellicht als je in het zand gaat maar daar is de Duke niet echt geschikt voor. Persoonlijk vind ik de standaard BBS velgen mooier in een Duke.
(tevens makkelijker schoon te houden) Spaakwielen horen in een SM thuis.....een Duke is een Duke en geen SM.


Wheelyen doe je zeker ook niet ?
 
Boterzacht? wellicht als je in het zand gaat maar daar is de Duke niet echt geschikt voor.
ja, boterzacht....
en daarvoor hoef ik niet in het zand te spelen.... (doe ik sowieso nooit)

JUIST niet in het zand....
ga maar es lekker over wat drempels e.d. stuiven.... kheb heel wat kromme bbs-jes gezien. maar wat weet ik ervan he?
 
Laatst bewerkt:
Boterzacht? wellicht als je in het zand gaat maar daar is de Duke niet echt geschikt voor. Persoonlijk vind ik de standaard BBS velgen mooier in een Duke.
(tevens makkelijker schoon te houden) Spaakwielen horen in een SM thuis.....een Duke is een Duke en geen SM.
Geen terrein mee gereden in het begin toch niet in ieder geval :9
Maar waarom zou het zijn dat ze bij KTM vanaf 2003 velgen van Brembo gebruiken in plaats van de BBS'en :?
Enige nadeel dan wel dat de motor in één klap meer dan 5kg zwaarder werd.
En ja 5kg lijkt niet veel maar we spreken hier dan wel over minimum 2,5kg per wiel onafgeveerd gewicht en dat telt minstens dubbel ;)
De BBS'en werden destijds gemonteerd vooral om hun lager gewicht maar dat verschil is nu door de Brembo's teniet gedaan.
Dus spaakwieltjes zijn noch zo een slecht idee niet.
Trouwens dit probleem is genoegzaam bekend bij KTM,maar er wordt in alle talen over gezwegen door de dealers.Ik heb mijn dealer serieus moeten ambeteren voor hij het toegaf. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan