Mijn Earmo's zijn KU#$

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Hoi,

Van de week mijn zachte op maat gemaakte earmo's
gekregen, ik denk dat wordt een traktatie voor
mijn oren maar nee hoor.

Sinds gisteren ben ik trouwens weer "Back on Track" :]

Net te laat dus, maar goed.. :(

Maar vanochtend voor het eerst die doppen ingehad
en de snelweg op gegaan richting stage..
Nou, daar werd ik niet vrolijker van.
De wind beukte om mijn oren niet meer leuk.
Kon eigenlijk geen enkele vorm van demping herkennen.
:( :(

Die standaard gele proppen doen het 10x beter.
Dingen maar eens testen of een ander filter er in
want dit schiet niet op.

Het geruis van de wind is (misschien)minder, maar het echte
gebeuk zoals op de snelweg...no way..
(En daar had ik ze nu net voor gekocht..)
 
Hoi,

Van de week mijn zachte op maat gemaakte earmo's
gekregen, ik denk dat wordt een traktatie voor
mijn oren maar nee hoor.

Sinds gisteren ben ik trouwens weer "Back on Track" :]
Heb je ze diep genoeg in je oren gestopt :?

Veel rijplezier :)
Heb je die linker kuipdeel nu bij die gast gekocht :?
 
Ik gebruik altijd die gele doppen van de gamma of formido ofzo... Heb nog geen tijd gehad om geld uit te gaan geven aan echte doppies .

En als ik jou zo hoor ga ik dat ook niet doen ookniet
 
Nee, het linkerkuipdeel heb ik niet gekocht.
Er miste 2 van de 3punten waar de schroeven doorheen moeten, (verbinding met topkuip)
volgens mij was het te repareren en
volgens mijn pa niet...dus ik ben nog in
overleg met mezelf..
Heb de kapotte kuip er nu op, ff lijmen en
kitten, het ziet er niet echt uit maar goed,
ik rij weer.. :) :]

Ja, de doppen zitten denk ik wel goed in al
zit het natuurlijk anders met een helm
op dan toen ze aangemeten werden.
Vanavond nog maar eens onder de loep nemen
en anders maar laten testen op een geluidslek
of een zwaarder filter er in.
 
nope, dat past voor geen meter, heb erg aparte
gehoorgang denk ik , koptelefoon dopjes vallen
er ook altijd uit..

HHmm...ben ze nu ff aan het testen, maar ze komen
al los als ik mijn oorschelp tegen mijn hoofd
aandruk alsof ik een helm op heb... :( :(

 
Laatst bewerkt:
Een vriend van me had ook van die dingen op maat laten maken...was dus ook helemaal niks :(

Geef mij ook maar van die gele schuimpjes, werken altijd...
 
Ik heb zelf Alpine-dopjes en die bevallen prima. Alleen nu met m'n nieuwe helm moet ik ze na het opzetten nog een keer aandrukken en dan zitten ze perfect...

[EDIT]Wel op maat gemaakte dopjes Skoez... Ik vond die van earmo er wat minder afgewerkt uit zien.[/EDIT]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze ook van earmo. En bij mij heeft de Teletubbie stront blijkbaar wel de juiste vorm aan genomen want bij mij passen ze super en ik wil niet meer zonder rijden.
 
nope, dat past voor geen meter, heb erg aparte
gehoorgang denk ik , koptelefoon dopjes vallen
er ook altijd uit..

HHmm...ben ze nu ff aan het testen, maar ze komen
al los als ik mijn oorschelp tegen mijn hoofd
aandruk alsof ik een helm op heb... :( :(

Had ik zelf ook last van met harde earmo dopjes. Heb nu weer 'goedkope' parapluutjes met filter van €20 euro. En die doen wel wat ze moeten doen.

ps dat probleem met koptelefoondopjes heb ik ook altijd.
 
Heb ook die Alpine dingen en ik vind ze behoorlijk zuigen. Blijven echt niet zitten. Laat me wel eens een keer van die dingen op maat maken.
 
Mijn ervaring: goedkope schuimpluggen :} , alpine paddo's :) , maar doen op lange ritten zeer en dempt niet het bonken van de wind. Dus ik houd het bij die schuimpjes.
 
Diep indrukken hoor'k hier mensen zeggen.. jullie beseffen toch ook dat je effectief je trommelvlied stuk kan drukken?! Zit niet zo afschuwelijk diep hoor!!
 
Diep indrukken hoor'k hier mensen zeggen.. jullie beseffen toch ook dat je effectief je trommelvlied stuk kan drukken?! Zit niet zo afschuwelijk diep hoor!!
Mijn op maat gemaakte oordopjes kan je niet te ver in het oor drukken. Dit omdat het precies de vorm van het binnenste van mn oor is ;)
 
Ik heb ook oordoppen op maat laten maken (Elacin-groeneveld) en ben daar heel erg tevreden over :} . Zittec comfortabel en filteren goed. Het zijn elastische oordoppen met een speciaal motorfilter, kosten ongeveer € 100,- en ze gaan een jaar of 5 mee.
 
even een beetje nat maken voor je ze indoet ,blijven dan prima zitten .en goed (laten)aanduwen
poke.gif


Ik heb zelfs een grote plastic pincet bij om ze uit m'n oor te peuteren als ze er niet uit willen :P

Goede tip. Zal het eens proberen. :}
 
Diep indrukken hoor'k hier mensen zeggen.. jullie beseffen toch ook dat je effectief je trommelvlied stuk kan drukken?! Zit niet zo afschuwelijk diep hoor!!

Ik heb op beurs ook op maat gemaakte doppen besteld (en nog niet ontvangen :( ). Ik heb die afdruk bekeken maar da's best nog een eind tot aan de trommelvlies :? Zo diep douw ik ze er ook weer niet in. Dan moet ik er touwtjes aan maken om te weer te kunnen verwijderen :P
 
Ik heb eerst Earmo's gehad en rij nu ook met de 'paraplutjes'. Heeft er eigenlijk iemmand ervaring met Comfoor oordoppen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan