Mijn eerst motorfiets....maar welke ?

Ik zou er nog wel een Kreidler bij willen :t
Ik rijd wel vaker bij oldtimer brommer-ritten.
Maar wil je nu echt meedoen, dan ga je voor een Zündapp.
(en dan heb ik vroeger zelf Kreidlers gehad)

Maar de prijzen voor oude brommers (en dat geldt zeker voor Kreidler en Zündapp) gaan door het dak.
Voor een (heel) mooie betaal je nu 2-3x zoveel euries als dat ze vroeger nieuw in guldens hebben gekost.
 

Ik rijd wel vaker bij oldtimer brommer-ritten.
Maar wil je nu echt meedoen, dan ga je voor een Zündapp.
(en dan heb ik vroeger zelf Kreidlers gehad)

Maar de prijzen voor oude brommers (en dat geldt zeker voor Kreidler en Zündapp) gaan door het dak.
Voor een (heel) mooie betaal je nu 2-3x zoveel euries als dat ze vroeger nieuw in guldens hebben gekost.
Fuck zundapp,ik wil een RMC-S :t of een Sachs Ultra
 
Dan ga ik toch voor de Zündapp.

Hoewel...................?
Ik ga geen afstand meer doen van mijn 1973 Vespa Ciao. Dus er komt geen Zündapp.
Mijn brommer heeft binnen de familie (vooral bij mij) al een lange history. (sinds 1975) Die doe ik nooit meer weg.
 
Daarom schreef ik al: terug naar de basis….zo moeilijk is het ook weer niet…. _O-

Juist ! ...maar toch keek ik nog ff rond en overwoog ik de Kawasaki ER - 6n, hij reed lekker, maar ik zat er niet zo comfortabel op. Dat zou op den duur irritant zijn.

............en dus, het is zover - morgen haal ik hem op! 😍

En nee, het is geen 1 april grap 🙃
 
Juist ! ...maar toch keek ik nog ff rond en overwoog ik de Kawasaki ER - 6n, hij reed lekker, maar ik zat er niet zo comfortabel op. Dat zou op den duur irritant zijn.

............en dus, het is zover - morgen haal ik hem op! 😍

En nee, het is geen 1 april grap 🙃
Wat haal je morgen op? Wat is het geworden? We verwachten wel fotos natuurlijk ... !
 
Juist ! ...maar toch keek ik nog ff rond en overwoog ik de Kawasaki ER - 6n, hij reed lekker, maar ik zat er niet zo comfortabel op. Dat zou op den duur irritant zijn.

............en dus, het is zover - morgen haal ik hem op! 😍

En nee, het is geen 1 april grap 🙃
Hehè, eindelijk iemand die naar mij luistert…. _O- .

veel rijplezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan