Of je gaat gewoon gelijk voor een Ducati want anders moet je over een paar jaar weer overstappen. Vast wel wat mooie Monsters te koop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik heb uiteraard deze artikel al gelezen. En net als daar beschreven, vind ik de souplesse van Z650 heel leuk. Ik maak me alleen zorgen of ik niet, op den duur, de kracht van de koppel zou missen.Je zal het waarschijnlijk wel gezien hebben maar indien niet: Vergelijkingstest Kawasaki Z650 - Z900 - MotoPlus
Een dag rijden geeft je een beter idee dan 20 min, maar een goede indruk krijgen blijft lastig in een paar (honderd) kilometer.
Je stelt zelf dat gasgeven leuk is maar kan gaan vervelen (en je went heel snel aan RBW inlever snelheden). Als ik jou was zou ik kiezen voor het model waar je je het meest op je gemak bij voelt. Uiteindelijk zal je interesse naar andere typen/modellen/merken ws mettertijd toch veranderen want het gras bij de buren is altijd groener en er zoveel moois te zien.
Was een grapje natuurlijk, maar ja Monsters zijn ook twee cilinders.Haha ja, maar vlgs mij is de monster ook een 2 cilinder motor.
Dat bokkerige schijnt tegenwoordig wel mee te vallen. Mijn vriendin rijdt een F900R (BMW 2 cilinder), maar dat rijdt best soepel .O is een z650 een twee cilinder en een z900 een 4 cilinder, dat wist ik niet. Dan zou ik echt gaan voor wat je zelf t fijnste vindt. Ik ben gek van twee cilinders, maar zijn er ook een hoop die er nooit op willen rijden. Geen idee hoe het met een Kawasaki 2 cilinder is, maar wat veel mensen als nadeel ervaren, is dat ze nogal bokkerig kunnen zijn laag in toeren, dat heeft een vier cilinder minder.
Precies, oude carb monster tov moderne ie monster dag en nacht verschil…en heb ik niet eens over mijn trage P8 Ecu met 15 gashendel standen.Dat bokkerige schijnt tegenwoordig wel mee te vallen. Mijn vriendin rijdt een F900R (BMW 2 cilinder), maar dat rijdt best soepel .
Geen idee in hoeverre de layout van het blok hier nog aan bijdraagt bij een twee cilinder… Vtwin, LTwin, 2 in lijn, boxer…Dat bokkerige schijnt tegenwoordig wel mee te vallen. Mijn vriendin rijdt een F900R (BMW 2 cilinder), maar dat rijdt best soepel .
Een 900 rijd rustiger, minder terug te hoeven schakelen om een gaatje te dichten.Ik ben niet zo'n pk freek
Ik niet, gelijk 100pk en niet onbenullig en lomp aan het gas draaien….je heb je zelf in de hand net als vele andere factoren. Als je dat niet kunt begin niet aan motorrijden.Persoonlijk zet ik mijn vraagtekens bij iemand's eerste motorfiets met 100+ pk ... De mijne heeft maar 50 en kan prima op de snelweg met genoeg performance over voor inhaal maneuvers. Kijk, je moet het zelf weten natuurlijk, maar iemand zonder 'genoeg' ervaring heeft in mijn optiek geen 100+ pk nodig.
Kies verstandig, en veel veilige kilometers toegewenst wat je ook kiest.
Ze is 1,62 meter maar ze wil graag een Z900, is dat een probleem omdat jij 50 pk hebt?Persoonlijk zet ik mijn vraagtekens bij iemand's eerste motorfiets met 100+ pk ... De mijne heeft maar 50 en kan prima op de snelweg met genoeg performance over voor inhaal maneuvers. Kijk, je moet het zelf weten natuurlijk, maar iemand zonder 'genoeg' ervaring heeft in mijn optiek geen 100+ pk nodig.
Kies verstandig, en veel veilige kilometers toegewenst wat je ook kiest.
niet onbenullig lomp aan het gas draaien
Ze is 1,62 meter maar ze wil graag een Z900, is dat een probleem omdat jij 50 pk hebt?
Dank je. Rijdend op de Z900 voelde ik idd dat ik hem wat tegen moest houden. Zelf ben ik echt niet zwaar dus de motorfiets hoeft niet veel te dragen..mss 68pk van Z650 is meer dan genoeg voor mij.Persoonlijk zet ik mijn vraagtekens bij iemand's eerste motorfiets met 100+ pk ... De mijne heeft maar 50 en kan prima op de snelweg met genoeg performance over voor inhaal maneuvers. Kijk, je moet het zelf weten natuurlijk, maar iemand zonder 'genoeg' ervaring heeft in mijn optiek geen 100+ pk nodig.
Kies verstandig, en veel veilige kilometers toegewenst wat je ook kiest.
Verschilletje onstekingsvolgorde en gearing is ook wel een ding.Geen idee in hoeverre de layout van het blok hier nog aan bijdraagt bij een twee cilinder… Vtwin, LTwin, 2 in lijn, boxer…
Mijn 2013 streetfighter wil best af en toe nog wat bokkerig zijn hoor als ik bijvoorbeeld een Rotonde in zijn 2 neem…Italiaanse Charme gooi ik t maar op
Ja, vijf versnellingen hier en vanaf ~70 al in z'n hoogste versnelling. Ik had heel graag een zesde gehad, of m'n vijf een stuk langer dan hij is.Met veel motoren kan je 55 km/u in zes rijden omdat ze zo kort gegeard zijn.
Precies, daar is een lichtere motor juist leuker. En, ja, ik realiseer me de ironie dat ik dat zeg als eigenaar van een cruiser van 280 kilo.Op slingerende binnenwegen wordt motorrijden leuk en daarvoor heb je echt geen 100+ pk's nodig.
Verschilletje onstekingsvolgorde en gearing is ook wel een ding.
Met veel motoren kan je 55 km/u in zes rijden omdat ze zo kort gegeard zijn.
Foolproof.
Italiaanse raspaardjes zijn langer gegeard.