Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alles moet je uitproberen, 50pk, 100pk of zelfs meer anders leer je het nooit.Idd..dat moet ik nog uittesten. Bedankt voor de tip.
Ben heel benieuwd welke het geworden is tzt. Foto’s zijn altijd leuk!Jongens, jullie zijn top. Bedankt voor alle tips. Tussen de les motor met 94pk en Z900 met 125pk was voor mij een merkbaar verschil.
Ik ga nog op beide Kawasaki's rijden en dan mijn beslissing nemen, voor nu weet ik dat ik lachend op Z650 en geconcentreerd op Z900 reed, dus...
Maar mss kwam dat door het fpute exeplaar van Z900 waar de linke spiegel ronddraaide en gas hendel niet terug veerde.
Deze heeft er 3 om het makkelijker te maken..mss...maar ik moet eerst weten of ik voor 2 of 4 cilinders ga
Daarom heb ik een R3 afgetraind tot 162 kilo volgetankt naast de S1000RR (zonder cat en met carbon wielen, dus ook al licht is met 192 kilo bruto).Precies, daar is een lichtere motor juist leuker. En, ja, ik realiseer me de ironie dat ik dat zeg als eigenaar van een cruiser van 280 kilo.
veel te groot voor mij. Ik snap dat ik hem niet hoef te tillen, maar duwen zou soms moeten. Ik weeg maar 50 kilo en kan nog niet mijn eigen gewicht op de banchpress liftenAls je dan toch Kawa wil rijden is een GT1400 niet iets voor je? Ben je niet zo snel op uitgekeken.
Je rijgt hem alleen moeilijk gestart, aan je avatar te zien.Daarom heb ik een R3 afgetraind tot 162 kilo volgetankt naast de S1000RR (met carbon wielen, dus ook al licht is met 192 kilo bruto).
Gelukkig zit hier een electrische starter op.Je rijgt hem alleen moeilijk gestart, aan je avatar te zien.
Duwen: beetje gasgeven als je er naast loopt .veel te groot voor mij. Ik snap dat ik hem niet hoef te tillen, maar duwen zou soms moeten. Ik weeg maar 50 kilo en kan nog niet mijn eigen gewicht op de banchpress liften
Soms moet je hem wat achteruit lopen ook.Duwen: beetje gasgeven als je er naast loopt .
Motor omdraaien, en vervolgens gasgevend ernaast lopen .Soms moet je hem wat achteruit lopen ook.
De R7 zit veel sportiever dan de R3.162kg...dat is net een veer..maar ik zelf wil ik liever niet plat op de tank te moeten leggen
Ik heb ook mijn mening gegeven onder mom van: vaak ben je bang….Kijk, dat is het grote punt. Heeft OP genoeg ervaring / gevoel om dat onder controle te houden, ook tijdens onverwachte gebeurtenissen en omstandigheden?
Ze moet zelf haar keuze maken, maar ze vraagt in dit topic om meningen, en ik heb de mijne gegeven. Ik gaf mijn eigen motor alleen als voorbeeld aan dat je voor goed snelweg gebruik geen 100+ pk nodig hebt. Iedereen geeft maar aan 'jaaa koop gelijk de grote' zonder over de veiligheid na te denken. Als ze genoeg zelfvertrouwen heeft dan wens ik haar alle geluk, maar ik wou even een stem van matiging zijn in de vloed van 'koop gelijk die grote'.
Probleem is dat een Versys er niet uitziet .Bij ons in de garage staat er ook en ninja 650 en het rijdt fantastisch en qua verbruik is het zeer goed te doen ,fijne stuur motor.
Nu lees ik ook dat je naar Frankrijk, Oostenrijk wil en ik weet niet hoeveel km ervaring je met een nakedbike heb maar qua wind bescherming is het misschien i het begin niet de ideale fiets om gelijk grote afstanden te doen maar dit is persoonlijk.
Misschien ook een optie om eens op een Versys 650 te testen , niet het zelfde qua uiterlijk maar rijdt wel super en misschien wat ontspannender .
Nou, ik zou het dan wel weten, gewoon lekker een jaartje of twee lachend rijden. Op vakantie en touren in frankrijk heb je genoeg om je op te concentreren als alleen de motor. Door ervaring achter gekomen en dan rijd ik maar een ouwe bmw 800cc uit '87 je rijd vaak binnen door, kronkelweggetje, door bergen, bergweggetje genoeg om mee bezig te zijn. en geloof me in het begin vergis je je best nog wel eens in een bochtje ( of twee ) een lichtere motor is dan beter te corrigeren zeker als beginnend bestuurder. Dit denk ik, maar goed wie ben ik ?Jongens, jullie zijn top. Bedankt voor alle tips. Tussen de les motor met 94pk en Z900 met 125pk was voor mij een merkbaar verschil.
Ik ga nog op beide Kawasaki's rijden en dan mijn beslissing nemen, voor nu weet ik dat ik lachend op Z650 en geconcentreerd op Z900 reed, dus...
Maar mss kwam dat door het fpute exeplaar van Z900 waar de linke spiegel ronddraaide en gas hendel niet terug veerde.Nou
Bij manlief in de Goldwing met aanhanger.Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je vakantiebagage meeneemt op zo'n kleine naked?
Zo dan.Ben ik nou de enige die zich afvraagt hoe je vakantiebagage meeneemt op zo'n kleine naked?