Mijn eerste bandenvraagje

Voor de rsv sportief gebruik en toch iets of wat levensduur:

  • Micheling pilot powers

    Stemmen: 14 73,7%
  • Dunlop d208 gp 's

    Stemmen: 1 5,3%
  • Pirelli Supercorsa's, de hardere dan

    Stemmen: 1 5,3%
  • Iets anders,wat dan?

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker de pilot powers nemen ik heb een TL1000R,
op zich een overeenkomst met jou Mille.
Superbanden!!! heb nu ongeveer 4000km afgelegd.
niks op aan te merken. goed mee diep te gaan
kwa prijs: voor(120):160euro en achter(190): 235euro
inclusief balanceren
in nederland zijn ze precies goedkoper,heb 't ook al gezien op verscheidene sites daarstraks,die 190 is +-12€ duurder dan de 180.
die bridgestones zijn goedkoper maar die moet ik niet,heb ze vastgehad daarstraks en kweet nie ma zag er toch niet beter uit dan een bt010 en die zijn helemaal al niets voor een twin hebbe ze mij verteld(vergeven niks en happen)
ik ga nu een tijdje met die opgelegde rennsports aan de slag,en als die opgebruikt zijn (de kelder ligt nog vol bij die man :) ) zal ik wel mpp's gaan aanschaffen denk ik, ik vind 't nu wa veel geld
 
bij motorport niet 487 euri zo brengen en weer ophalen incl je oude band verwijder bijdrage
 
full


da waren de juiste prijzen,montage zal daar wel niet bijzitten was 25% korting op dan bij felix & jos , ben ff bij men garagist geweest en die gaf mij dezelfde prijs(de prijs is de btw + winstmarge op de band) die hij altijd hanteert bij mij.

was offerte voor de mpp, bt014, diablo corsa telkens in 120-70-17 en 180-55-17 / 190-50-17

denk dat ik dan wel ff goed zit voorlopig met die rennsports om de zomer door te komen en evt in sept of zo nog es een dagje zolder te proberen(da geld da ik overhoud kan ik al kevlar remleidingen,blokken en zo van kopen)
 
voila, kheb juist een paar bandjes gehad (die opgelegde rennsports,type 2) 't profiel is nog heel goed,in de voorband zit een snee in van 30 cm(juist door 't profiel uit dus nie zo erg) ma die gum ik wel dicht ;) en ze hebbe een beetje deuk van ff te liggen ma da's ook niet zo erg,ff rijden en da is wel weer rond :)
't beste is da'k ze voor niets heb gehad 8-)
morgen effe zien om ze gaan op te leggen
full
 
zo vandaag de bandjes gemonteert
amai wat een grip :} moest wel ff wennen aan de steile hoek,hij legt zich plat gelijk niks,dag en nacht verschil tegen die kutrubbers die er eerst onder lagen.
zit nu met 2.2 en 2.4 bar druk ,voorlopig nog genoeg,hopen dat ze toch ff meegaan want ze worden wel erg warm vind ik
nu kan je wel lekker sturen met dat ding, korte bochtjes geen probleem meer met invalkuren, ze gaan inneens veel lekkerder en vloeiender })
 
Juist een setje MPP's besteld voor op mijn SP-ke :+
Bijlange geen 370€ voor betaald zenne 8-)
Ohja , heb ze in de maten 120/70/17 en 190/50/17 besteld !!

En om nog maar eens de discussie aan te wakkeren : Een 180/55/17 is NIET aan te raden op een 6 inch achtervelg !!

@ topicstarter : zal volgende week wel ervaring posten ( eerst lekker :] )

He Peter, waar heb je die banden zo goedkoop gescoord??? :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan