Mijn eerste bekeuring...en wat voor een!!! :?

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Nou....ja hoor...hij is binnen...mijn eerste Wettelijke overtreding geconstateerd door een verballisant in burger!!!
Je mag zelf lezen waarvoor...ik heb er een foto bij gedaan om te laten zien hoe erg de overtreding wel niet is!!!! :?
Waardeloze boete.......Ik weet dat er zat MF'ers zijn die denken dat ik het over mij uitgeroepen heb........maar toch.......ik vind het eenkinderachtige!!!!! manier om aan je geld te komen!!
 
Laatst bewerkt:
Oeps...verkeerde foto!! :o :o :o

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/134686/b8ca7b44399a9057011df6f4d250416f (Mijn bandit.jpg)​
 
Een klein knikje geeft nou net ff dat beetje meer...dat beetje waardoor die er iets vlotter uitziet....

En zo krom stond ie nou ook weer niet!! O-)
full
 
Tja...daar ben ik niet op aangesproken in ieder geval (mf-sticker)...

Maar vond het wel triest...alsof ik op deze manier een boete kan ontlopen...Hij had het over weerkaatsing enzo...dikke onzin...niet bij zo'n klein knikje!!! Geldklopperij man!!
 
Tijd voor een bezwaarschriftje.

Artikel 5 van het kentekenreglement zegt alleen dat het kenteken moet zijn aangebracht op een plaat van de goedgekeurde soort.

Dat is dus als je met een oude of engele kentekenplaat rijdt. Over een lichte welving van de kentekenplaat staat daar niets in, bovendien is het kenteken goed leesbaar.

Er zijn nu eenmaal mensen die het leuk vinden om andermans spullen te vernielen, daar kun jij ook niets aan doen, toch? :)
 
Hey lullig man Starrr, maar goed je was wel gewaarschuwd ervoor. Maar als een agent in burger zich bezig houdt met dit soort futiliteiten, tjee dan is zijn ze het spoor wel bijster.Misschien een baantje bij de NS iets voor hen
Hoe dan ook vind het inderdaad sportiever staan dan een recht plaatje.
Ik had overigens eergister een agent die mij niet aanhield maar wel erg geinteresseerd keek naar mijn nummerplaat met MF sticker.


mmhh ik lees even verder en zie je redenatie. Idd is wel raar dat er niets over vorm staat. Anders zou een vierkant plaatje op de motor nooit goed gekeurd worden. Maar zij zullen het denk ik gooien op obstructie van controle via flitsapparatuur. Ik ga mijn zussie nog ff vragen, die weet als juriste dit soort dingen altijd wel. Je hoort nog wel ff
 
Laatst bewerkt:
Tijd voor een bezwaarschriftje.

Artikel 5 van het kentekenreglement zegt alleen dat het kenteken moet zijn aangebracht op een plaat van de goedgekeurde soort.

Dat is dus als je met een oude of engele kentekenplaat rijdt. Over een lichte welving van de kentekenplaat staat daar niets in, bovendien is het kenteken goed leesbaar.

Er zijn nu eenmaal mensen die het leuk vinden om andermans spullen te vernielen, daar kun jij ook niets aan doen, toch? :)

Dude....you make my day!!! :}
Kan je mij helpen om een mooi bezwaarschriftje in elkaar te prutsen?? Whiskey hield je van toch??? :+
 
Hey lullig man Starrr, maar goed je was wel gewaarschuwd ervoor. Maar als een agent in burger zich bezig houdt met dit soort futiliteiten, tjee dan is zijn ze het spoor wel bijster.Misschien een baantje bij de NS iets voor hen
Hoe dan ook vind het inderdaad sportiever staan dan een recht plaatje.
Ik had overigens eergister een agent die mij niet aanhield maar wel erg geinteresseerd keek naar mijn nummerplaat met MF sticker.


mmhh ik lees even verder en zie je redenatie. Idd is wel raar dat er niets over vorm staat. Anders zou een vierkant plaatje op de motor nooit goed gekeurd worden. Maar zij zullen het denk ik gooien op obstructie van controle via flitsapparatuur. Ik ga mijn zussie nog ff vragen, die weet als juriste dit soort dingen altijd wel. Je hoort nog wel ff

Gewaarschuwd? Ja door jou...maar niet door een diender! Heb er vaak genoeg voor gereden...maar nog nooit hebben ze ook maar 1 opmerking geplaats over mijn kenteken..Rijd er al 6 maanden lang mee zo!!! (sinds ik de motor heb)
Vorige eigenaar had het namelijk ook zo!!! O-)
 
Gewaarschuwd? Ja door jou...maar niet door een diender! Heb er vaak genoeg voor gereden...maar nog nooit hebben ze ook maar 1 opmerking geplaats over mijn kenteken..Rijd er al 6 maanden lang mee zo!!! (sinds ik de motor heb)
Vorige eigenaar had het namelijk ook zo!!! O-)
Ik zou een bezwaarschrift indienen, ga mijn zusje nog even vragen voor details, en ik zou het idd ook op vernieling gooien van je kentekenplaat. Weet je wat je ook goed kan doen: Morgen aangifte doen van een vernielde kentekenplaat. Ideetje misschien ???
 
He maar dat komt omdat je kenteken met MF begint ;)

Mijn stem gaat naar jou. Ik zou zeker een brief sturen met foto als 'bewijs' en eens netjes vragen waar sommige agenten hun ogen laten laseren.

Moet je ook dat handschrift van die agent zien! Gaat alle kanten op --> een schizofreen of psychopaat is het.
 
Ja ... wat was die schatkistvuller zijn argument???

Dat de flits zou worden weerkaatst op het andere deel van het kenteken waardoor je een witte vlek ziet op de foto...
Maar de kentekens zijn de laatste jaren veranderd waardoor er geen reflectie mogelijk is!! Dus al dat ombuigen en haarlak gebeuren helpt niks!!
 
Dat de flits zou worden weerkaatst op het andere deel van het kenteken waardoor je een witte vlek ziet op de foto...
Maar de kentekens zijn de laatste jaren veranderd waardoor er geen reflectie mogelijk is!! Dus al dat ombuigen en haarlak gebeuren helpt niks!!

Nog een stok om mee te slaan zou ik zeggen
 
65 eurie valt nog mee...ik kreeg 260 euroooo omdat ik een heel klein beetje koelvloeistof op de grond heb laten vallen...ik had er wel een plastic tas omheen gehouden(kon ff geen bak vinden),maar er sijpelde wat langs. de politie agent dulde geen tegenspraak en gaf me gelijk een prent.

etters :(
 
65 eurie valt nog mee...ik kreeg 260 euroooo omdat ik een heel klein beetje koelvloeistof op de grond heb laten vallen...ik had er wel een plastic tas omheen gehouden(kon ff geen bak vinden),maar er sijpelde wat langs. de politie agent dulde geen tegenspraak en gaf me gelijk een prent.

etters :(

Idd....65 euro valt dan nog mee....
Maar zo zie je...er zitten altijd wel etters bij!!! In elk beroep trouwens!!
 
Ik heb een keer met de fiets een boete gekregen omdat ik over het voetpad met de fiets aan de hand liep, maar de agent dacht dat dat niet de waarheid was en hij had mij toch echt zien fietsen... Geen tegenspraak mogelijk 25 euri
 
65 eurie valt nog mee...ik kreeg 260 euroooo omdat ik een heel klein beetje koelvloeistof op de grond heb laten vallen...ik had er wel een plastic tas omheen gehouden(kon ff geen bak vinden),maar er sijpelde wat langs. de politie agent dulde geen tegenspraak en gaf me gelijk een prent.

etters :(

Dit is wel heel erg kinderachtig :z
Dus elke keer als ik met olie verversen een minidrupje olie mors, zou ik een boete van 260 euro kunnen krijgen? Dan ga ik een keer onder een politieauto kijken.
 
Erg triest verhaal. Hij had je op zijn minst kunnen vragen of je hem weer recht had willen buigen. Waarschijnlijk had oom agent nog nooit zo'n bekeuring uitgeschreven en wilde hij zijn verzameling compleet maken.

Laat ons svp ff weten hoe het verder gaat met je bezwaarschrift enzo...

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan