Mijn eerste crash-je

Zonde man! Kuipschade hakt er financieel altijd flink in (of je moet een mazzeltje hebben).

Streetfighter is zeker een optie, en 200 mag je hier toch niet rijden :+
 
Damn leuk ervaring voor je |(

Gelukkig heeft je motor niks ernstigs, dan alleen kuipschade! Het word dan alleen ff zoeken, maar hoop dat je alle onderdelen kunt vinden en niet hoeft te bestellen :X

Iig veel sterkte en succes tijdens het herstellen van je fietske! :)
 
Thnx voor alle replies jullie! Ik rijd al weer een week of twee rond zonder problemen.. Kapotte kuipdelen, maarja.. lekker belangrijk ;)

Nog steeds nieuwe pinkertjes regelen en een kuipje, en mijn lamp nog wat omhoog buigen, maar ik heb geen haast. En ook geen sleutelplek, for that matter.. Maar ik wil even alle onderdelen bij elkaar sprokkelen, en dan ff naar mijn broer kachelen, en bij hem in de garage sleutelen..

Ik zal de duck-tape maar klaar leggen, ik en sleutelen gaat altijd fout ;)
 
thnx voor jullie replies!

gisteren de topkuip los gehaald (ook de eerste keer dat ik zoiets doe, maar goed, gaat allemaal aardig), en alle loszittende onderdelen verwijderd. We moeten natuurlijk niet hebben dat ik op de snelweg rijd, en er nog kuipdelen om mijn oren vliegen.

Het frame is nog steeds hardstikke recht, ik merk tenminste bij 100km/h nog niets.. Alleen die zwarte beugel voorop was nogal verbogen, waardoor de hele neus en lamp scheef stonden. Alles eraf gehaald, en met een dikke bezemsteel aan de buigen gegaan. Is nu allemaal weer redelijk recht.

(Afbeelding)

En zoals altijd, moet er bij het terugzetten weer iets afbreken, namelijk de bevestiging van mijn tellerpartij. Maar hij hangt nog, da's het belangrijkste!
(Afbeelding)

Zo ziet ie er dus nu uit:
(Afbeelding)

Nou ja, ik ben niet zo precies ;) Kan er altijd nog een rat-bike van maken met veel duck-tape, maar met een nieuw topkuipje en een stel nieuwe knippertjes, zijn we weer zo goed als bij..

En dan houd ik mijn ogen nog wel open voor zijkuipen, een koplamp en een carterdeksel, maar dat heeft niet zo'n haast als het aan mij ligt..


Ik heb nog wel een tellerbak liggen, helaas zonder toerenteller (had ik zelf nodig). Lampjes zijn ook allemaal doorgebrand (defecte spanningsregelaar he)Je kunt gemakkelijk alles overzetten.
Als je interesse hebt, ik woon in Breda en hij mag weg voor de geweldige prijs van 10 euro *D .
 
Terug
Bovenaan Onderaan