Mijn eerste crash

Philippe

MF'er
8 feb 2002
83
0
België
Hallo,

Ik kan het niet laten om het hier te vermelden, ik heb een ongeluk gehad. Een auto die van rijbaan verandert zonder te kijken en ik knal daar tegen en een vriend kon mij niet ontwijken en reed gewoon op mij in. Hij heeft zelf niet zoveel maar ik heb een knie en een voet die gekneust is. En ik nu maar hopen dat mijn motor vlug gemaakt zal zijn met het beter weer in het vooruitzicht. :?
 
D`oh !!
Het zijn altijd hetzelfde, kl**e automobilisten.
Motor veel schade ?
Nou ja sterkte ermee
 
Hhm klote zeg...gelukkig kom je er nog redelijk vanaf. Nu idd maar hopen dat je snel weer kunt rijden. En je vriend? Zal ook wel geschrokken zijn natuurlijk
 
Mijn schade! mijn linker kant is volledig geschonden mijn carterdeksel is gebroken en bij mijn vriend is het ook zijn linker kant en zijn vork en remschijven zijn krom en gebroken.
En ja die heeft nogal geschroken hij is er nog niet goed van. Die is zelfs met zijn hoofd tegen een paal gebotst maar gelukkig zonder erg.
 
Das klote :(

De crashperiode op het M-F is weer begonnen ;(

Wat heeft je motor voor schade :?
En je maat, heeft ie wat :?

Sterkte
 
Van harte beterschap voor jou, je maat en je motor
Heb ik ook gehad. Ik rijd, met hevige regenval, met een vaartje van 90 km/u links schuin achter een koekblik komt die bestuurder ineens naar links. Ik ben nog nooit zo blij geweest met ABS, daardoor kon ik een aanrijding voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
[ De crashperiode op het M-F is weer begonnen ]


Uiteraard was ( :j ) mijn eerste reactie na bovengenoemde tekst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan