Mijn eerste echte motor met foto's!

Daniel0416

MF veteraan
16 dec 2008
1.016
0
Drunen
Om te beginnen allemaal uiteraard de beste wensen!

Eindelijk is het dan zover!Na heel wat gesleutel aan mijn vorige opgevoerde brommer (mtx-r 125 cc) was ik het zo beu dat ik heb besloten om maar eens een echte motor te kopen!

Het is een kawasaki gpx 600 r geworden!Heb er nog niet veel op gereden maar op eerste kerstdag toch nog gepresteerd om een halve tank op de toeren samen met mijn zwager!

Hieronder wat foto's!

Er moet nog wel wat opgeleukt worden natuurlijk zo ben ik nog op zoek naar een donkere kuipruit en 2 sport dempers!(of een 4in1)

Sugesties en tip voor het opleuken zijn uiteraard welkom! :P

full
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd.

Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst.

:W
 
Gefeliciteerd met je nieuwe motor!

PS: Zet de witbalans van je fototoestel op 'auto'', dan kloppen de kleuren wat beter. ;)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe motor!


Zoals al eerder gemeld: een kleine kentekenplaathouder met kleine knipperlichten doet wonderen. ;)

En zoals je zelf al zei, een set leuke dempers.


Hou de glimmende kant boven! :)
full
 
Altijd leuk om te lezen dat iemand blij is met zijn nieuwe motor *O*

veel rijplezier!


en idd even de taartschep eraf halen, en ff kleine knippers erop :)
 
Gefeliciteerd en veel rijplezier met jou bike, jou bike doet
mij meteen denken aan 1 van mijn eerste de 1000RX.
En ook een gezond en veilig 2009.
 
Gefeliciteerd met je motor!
Kleine knippers achter is wel leuk denk ik. Voren word dat lastiger omdat ze in de kuip zitten.
 
Bedankt voor alle positieve reactie!Hoop dat 2009 mij veel rijplezier op gaat leveren!

Nog even een vraagje ,

Is het mogelijk om op mijn motor een andere voorkuip te zetten met een andere koplamp unit?Dat is namelijk het enige wat ik dus niet mooi vind aan mijn motor!(de koplamp)
 
ander dempertje..en verder lekker origineel laten en GOED verzorgen..moet je eens kijken hoe mooi het is dalijk een in perfecte staat oldtimer te hebben helemaal origineel

Veel plezier met je bike
 
Veel plezier ermee, en qua opleuken: xenon conversie set.
Valt beter op (als :r ze :r je niet willen zien zien ze je toch niet, maar goed :X ) en je zicht wordt met duisternis enz. aanmerkelijk verbeterd.

Ook zou ik een goed slot kopen, want alles kan gejat worden en dan zal de evt. verzekering en dat stemmetje in je hoofd je daar geen verwijten over kunnen maken.

Oja, stilstand is achteruitgang, rijden ermee, daar is íe voor gemaakt. :] :]
 
Laatst bewerkt:
Lang leve marktplaats!Heb net een donkier ruitje gekocht en een 4 in 1 uitlaatset!Demper is van een onbekent merk maar volgens de eigenaar nog in goede staat!

Morgen eerst maar even kijken voor ik iets koop!Het ruitje gaat wel gewoon door!Even kijken of ie toevallig ook nog kleine pinkers heeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan