Mijn eerste echte stoplicht sprint (vs. een motor)

Het omgekeerde is ook leuk.

Eerst doenalsof je wil racen, en ze dan als een speer zien weggaan, en zelf met een rustig gangetje wegrijden. Om vervolgens bij het volgende stoplicht naast ze te gaan staan en je schouders ophalen zo op een manier van: "Waar was dat goed voor?". :+

Inderdad. Had het laatst bij van wijk zoetermeer. Stop voor een verkeerslicht achter een CBR600 en een Duc 9.. ( weet niet welk type maar met hoge uitlaten ).
Heren kijken beide in de spiegel dus ik knik.....geen knikje terug :( .
Echte stoere ik ben snel mannen dus :? Die zullen die ZX6R natuurlijk eens effe in rechte lijn ( was te zien aan de banden CBR600 zeker ) het snot voor zijn ogen rijden :Z . Lekker als je aan het inrijden bent met je ZX-je. Ik dus lekker terwijl het rood was aan het gas staan draaien alsof ik heel van plan was :+ . Groen en weg waren ze en spiegelen dat ze deden en die ZX6 kon niet harder van dan 50 leek het wel, maar dat vertellen wij thuis lekker niet :+ . Lekker voorspelbaar zijn sommige types. Ik sprint dus gewoon niet en doe dit vrijwel nooit. T is leuker om op eem mooi weggetje gewoon achter een paar snelle jongen te blijven hangen. Heb ik veel meer lol aan.
 
ik ga dan patsen met een wheelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
gas geven is makkelijk. maar op een wiel tja. rij ook een zzr600 bij the wee.


gezellig hier met ons zzr cluppie
 
ik ga dan patsen met een wheelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Helemaal mee eens, maar een heleboel mensen kennen dit nog niet dus die draaien die gaskraan maar open, gisteren stopte een 911 turbo (2003?? geloof ik) naast me, rustig opgetrokken hup op mijn achterwiel tot +200 porsche netjes naast me toeteren, duimpje, daar doe ik het voor (ik althans niet voor de kick)......... maar ja niet iedereen is hetzelfde!! en niet iedereen zit altijd in RACEMODE!!
 
Het omgekeerde is ook leuk.

Eerst doenalsof je wil racen, en ze dan als een speer zien weggaan, en zelf met een rustig gangetje wegrijden. Om vervolgens bij het volgende stoplicht naast ze te gaan staan en je schouders ophalen zo op een manier van: "Waar was dat goed voor?". :+

Ik heb dat ook vaker gedaan met mijn kever als ik naast een GTI'tje sta bij het stoplicht. Met de 30pk van een kever 1200-blok ben je sowieso verloren, dus racen doe ik niet (vind ik ook zonde van mijn kever). Maar de 2 uitlaatpijpjes zonder einddemper maken wel een leuk geluidje :9 waar je die GTI-jongentjes lekker mee kan uitdagen als je wat gas geeft. Ik heb vaker GTI-tjes vol gas naast me zien wegsprinten terwijl ik zelf heerlijk rustig optrok *D
 
ik vind er geen moer aan stoplicht sprintjes, het is veel stoerder om een dijkweggetje achter een paar hele snelle jongens aan te rijden, dat geeft pas een kick...

kzou het eens proberen....
 
Zo werd ik in m'n eerste MF-toertocht ook uitgedaagd door iemand op een Honda Hawk. Ik snapte niet wat ie wilde, dus ik rij met m'n 25 KW gewoon weg bij het stoplicht, zie ik zijn voorwiel de lucht in gaan en hem er vandoor gaan zoals ik (toen) nog nooit gezien had.
Keek hem ook tamelijk verbaasd aan bij de volgende stoplichten.... :o
 
ik ga dan patsen met een wheelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
gas geven is makkelijk. maar op een wiel tja. rij ook een zzr600 bij the wee.


gezellig hier met ons zzr cluppie


:}

kheb zelf nog net een maand mijn rijbewijs en wheelies vanuit stilstand lukt niet echt,

Kheb het 1 keer gebprobeert en de motor viel uit b|
Gewone wheelies gaan steeds beter :] ze gaan lekker hoog en moet nu leren om ze zo vast te houden en niet te snel weer te zakken
 
Altijd leuk dit soort topics *D
de verhalen en de reacties :P


[ga niet lopen sjaken over brommer-forum, plz..]

Doe het stiekum soms met mijn Puch ook wel :X
ding gaat 45 maar heeft een diepe brommende uitlaat, weehee, scootertjes die wegsjezen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan