Mijn eerste echte stoplicht sprint (vs. een motor)

Muzzy

MF'er
22 mrt 2004
187
8
Amsterdam
Mijn allereerste echte sprint }) wel vaker sprintjes gehad tegen slome auto's maar deze sprint was toch effe anders

Gisteren wou ik voor het werken nog even langs safe op sloterdijk gaan om te kijken voor een textiele broek. Met een koude motor reed ik dus de weg op en voor de stoplicht nog effe tussen de auto's heen glippen O-) om vooraan te gaan staan en niet achter slome auto's te moeten rijden. Ik sta daar dus voor het stoplicht komt er aan mijn linker zijde een zzr 600 naast me stoppen (Ik rij ook een zzr600, leuka aandenken voor een eerste sprint). Ik dus beleefd knikken en toen het stoplicht op groen was trok ik best vlot op, maar niet op race mode (mijn blok is nog koud) terwijl die chappie naast me als een gek weg trekt. Ik dus een beetje geirriteerd achter hem aan, wat denkt ie wel :( .

Bij het volgende stoplicht aangekomen begon mijn bloed te koken en hij was stoer aan het doen met zijn laser uitlaten :r ik dus even op neutraal het gas opentrekken (ik heb yoshi's *D ) toen het groen werd schoot ik naar voren en kon hem zien in mijn linker spiegeltje :D doorschakelen naar 2 13000 toeren en zag dat ie me niet bijhield, toen schoot het door me heen. Hee is dit een mf'er? zo jaa dan kan ik hem effe uitlachen om het forum :9 . ik schakelde dus omhoog naar zijn 3 en deed wat rustig aan om zijn kentekenplaat te controleren. Helaas '( geen mf'er. Bij het volgende stoplicht stond hij dus te wachten met zijn vizier omhoog en bego n te lachen en zei: Jaaaah daar had ik je even te pakken he. :? |( Ik was op dat oment toch effe pissed off dat hij geen sticker had dus ik deed mijn vizier omhoog en keek hem boos aan en al wijzend op mijn kenteken plaat (denk hierbij aan het icoontje van smitjr) vroeg ik: SUKKEL, WAAR IS JE STICKER? Hij werd daar denk ik een beetje bang van en besloot om maar af te slaan. Zodoende dus mijn eerste sprintje die ik naar mijn eigen mening toch wel heb gewonnen :]

bij de weg: Bij safe hebben ze geen mooie textiele broeken
 
hehe leuk verhaal..

1e sprintje van mij was tussen mijn vader en mijzelf... Alleen hij heeft een kawa gpz 1100 en ik een yama xj 600 :|

Maar ik won omdat mijn vader schrok dat het voorwiel loskwam :D
 
Gister nog een paar keer tegen mijn vriendin gesprit ZX6R maar ze was weer nergens, ze deed wel vloeken dat, "dat .... ding in de begrenzer zat en niet hard genoeg gaat"
 
Hmm, mijn blok heeft toch een kilometer of 10 nodig om een beetje warm te worden. Dus tot die tijd geen stoplichtsprintjes.....

(en als dat excuus niet werkt heb ik er nog een: mijn motor schakelt niet echt lekker van 1 naar 2 bij hoge toeren. Dan is het klaklakstuiterklak-KLAK. En dat is een heel akelig gevoel)
 
Ik was op dat moment toch effe pissed off dat hij geen sticker had dus ik deed mijn vizier omhoog en keek hem boos aan en al wijzend op mijn kenteken plaat (denk hierbij aan het icoontje van smitjr) vroeg ik: SUKKEL, WAAR IS JE STICKER? Hij werd daar denk ik een beetje bang van en besloot om maar af te slaan.




Dit doe ik ook altijd, maar dan bij mensen die geen FW sticker hebben :r
 
Hoe aantrekkelijk het ook mag zijn bij een stoplicht, als m'n blok niet warm is gaat in alle gevallen het sprintje niet door. Heb nog nooit daar een uitzondering in gemaakt.

maar meestal heb ik het geluk dat ik dan ook nooit uitgedaagd wordt :+
 
basisweg of haarlemmerweg ??
Wel geinig op zich maar ze laseren daar ook,maar dat wist je wel
 
Het omgekeerde is ook leuk.

Eerst doenalsof je wil racen, en ze dan als een speer zien weggaan, en zelf met een rustig gangetje wegrijden. Om vervolgens bij het volgende stoplicht naast ze te gaan staan en je schouders ophalen zo op een manier van: "Waar was dat goed voor?". :+
 
vroeg ik: SUKKEL, WAAR IS JE STICKER? Hij werd daar denk ik een beetje bang van en besloot om maar af te slaan. Zodoende dus mijn eerste sprintje die ik naar mijn eigen mening toch wel heb gewonnen :]

Dus iedereen die geen sticker heeft is een sukkel? |( Dan rijden er toch grandiooooos veel sukkels rond, want ik heb nog nooit een motorrijder gezien met een MF sticker.
Wat is er trouwens moelijk aan om een recht toe recht aan sprintje te winnen? Daar geldt gewoon wie de snelste motor heeft wint, komt niks aan kunnen bij kijken. Gas open en gaan. Daarnaast komt er altijd nog bij wie het eerste het besef krijgt: klote, nog iets harder en ik kan mijn rijbewijs inleveren, en dan wijselijk stopt.
 
1 Ik dus beleefd knikken en toen het stoplicht op groen was trok ik best vlot op, maar niet op race mode (mijn blok is nog koud) terwijl die chappie naast me als een gek weg trekt. Ik dus een beetje geirriteerd achter hem aan, wat denkt ie wel :( .

2 Bij het volgende stoplicht stond hij dus te wachten met zijn vizier omhoog en bego n te lachen en zei: Jaaaah daar had ik je even te pakken he.

kortom.....je hebt dus 2 x verloren.

SUKKEL!!! }) :P

:+
 
Het omgekeerde is ook leuk.

Eerst doenalsof je wil racen, en ze dan als een speer zien weggaan, en zelf met een rustig gangetje wegrijden. Om vervolgens bij het volgende stoplicht naast ze te gaan staan en je schouders ophalen zo op een manier van: "Waar was dat goed voor?". :+

En dan bij het tweede stoplicht trek je hem eruit :+
 
Ik vandaag nog met m'n 1 pitter 650cc van een R1 of R6 gewonnen!!! Hij hield z'n gas in *D Alleen met optrekken ben ik sneller, maar ik doe niet aan stoplichtsprintjes ; rijd ik meestal met een wheelie weg en das niet de bedoeling.
 
Het omgekeerde is ook leuk.

Eerst doenalsof je wil racen, en ze dan als een speer zien weggaan, en zelf met een rustig gangetje wegrijden. Om vervolgens bij het volgende stoplicht naast ze te gaan staan en je schouders ophalen zo op een manier van: "Waar was dat goed voor?". :+

LOL!!!
 
Jah het is leuk als je een Ninja 750 uittrekt met je Cbr 600 }) :}
Alleen hij zoefte wel ff voorbij toen ik mn gas los liet :+

Ach het is leuk om ff de regels niet na te komen... zolang er maar geen wouter in de buurt is ;)
 
Dus iedereen die geen sticker heeft is een sukkel? |( Dan rijden er toch grandiooooos veel sukkels rond, want ik heb nog nooit een motorrijder gezien met een MF sticker.
Wat is er trouwens moelijk aan om een recht toe recht aan sprintje te winnen? Daar geldt gewoon wie de snelste motor heeft wint, komt niks aan kunnen bij kijken. Gas open en gaan. Daarnaast komt er altijd nog bij wie het eerste het besef krijgt: klote, nog iets harder en ik kan mijn rijbewijs inleveren, en dan wijselijk stopt.


:Z
 
Dus iedereen die geen sticker heeft is een sukkel? |(
Zo kan je het dus ook lezen, ik was pissed omdat ik hem voor liet gaan en hij eerder bij het stoplicht was :X

Dan rijden er toch grandiooooos veel sukkels rond, want ik heb nog nooit een motorrijder gezien met een MF sticker.
ik ook niet, dus nie zeiken :9

Wat is er trouwens moelijk aan om een recht toe recht aan sprintje te winnen? Daar geldt gewoon wie de snelste motor heeft wint, komt niks aan kunnen bij kijken. Gas open en gaan.
het gaat niet om de moeilijkheidsgraad, maar om de kick!!! Just for fun aangezien het ook een zzr was en onze power dus vlakbij elkaar ligt.Kee toegegevn na het lezen van de reacties realiseer ik me dat het niet zo slim was om met een koude motor te racen B|

Daarnaast komt er altijd nog bij wie het eerste het besef krijgt: klote, nog iets harder en ik kan mijn rijbewijs inleveren, en dan wijselijk stopt.


hoort erbij he :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan